a zato je danas – 3,55
zimski predznak
[/quote]
ili ne znate ili lažete.
596.00 +9.00 +1.53%
05/10 – Closed. Currency in USD ( Disclaimer )
http://www.seebiz.eu/kina-uzvratila-udarac-i-obustavila-uvoz-nafte-iz-sad-a/ar-182685/
mannu, sad opet komplikacija – kina prestaje uvoziti naftu iz sad
a zato je danas – 3,55
zimski predznak
[/quote]
ili ne znate ili lažete.
596.00 +9.00 +1.53%
05/10 – Closed. Currency in USD ( Disclaimer )
https://www.investing.com/indices/baltic-clean-tanker
[/quote]
ma tankerska, kao da mi pratimo što se po svijetu događa, samo ako krene u crveno, onda navalimo ko bikovi za krpom
http://www.seebiz.eu/kina-uzvratila-udarac-i-obustavila-uvoz-nafte-iz-sad-a/ar-182685/
mannu, sad opet komplikacija – kina prestaje uvoziti naftu iz sad
Možeš to gledati i s pozitivne strane. US će smanjiti izvoz sirove nafte i više će izvoziti produkata.
http://www.seebiz.eu/potraznja-za-plastikom-podize-potrosnju-nafte/ar-182752/
ako tpng počne zapošljavati koji od spotova na 14 500 ili 15 000, treba li to msatrati nužnim zlom ili optimalno poslovnom odlukom. jer, imati sve ili većinu na spotu, uprava je uvijek naglasavala da im je cilj dugoročni charter a spot samo sa strane.
http://www.seebiz.eu/cijene-nafte-porasle-zbog-smanjivanja-izvoza-irana/ar-182781/
ranski ministar nafte Bijan Zanganeh u ponedjeljak je saudijsku tvrdnju da bi mogli zamijeniti iranski izvoz nazvao “glupošću”. Nadalje, naftne kompanije koje posluju u Meksičkom zaljevu zaustavile su gotovo 20 posto ukupne proizvodnje, dok tropska oluja Michael kreće prema istoku zaljeva i Floridi. Prognostičari očekuju da bi oluja mogla postati uragan 3. kategorije, s brzinom vjetrova od 178 do 208 km na sat te opasnom za postrojenja. Ako se prognoze pokažu točne, uragan bi trebao zaobići najveći dio proizvodnih pogona u Meksičkom zaljevu, smatraju analitičari, ali ako dođe do promjene puta njegova prolaska utjecaj i štete bi mogle biti velike
Bermuda October 11, 2018
Recently, the tanker industry has suffered from deteriorating earnings, lower dividends and stock prices.
We are happy to inform our friends that the spot market for our ships now has tripled from just a few months back, and doubled just from 10 days ago. That’s good for all of us.
Just to illustrate, here is a snapshot at months beginning, of reported TCE earnings from West Africa (one of our main routes) during 2018:
1st January 2018 TCE rates ~$6000/day
4th April 2018 TCE rates ~$4000/day
2nd July 2018 TCE rates ~$6000/day
1st October 2018 TCE rates ~$9600/day
Yesterday 10th October TCE ~$20600/day
This means a world of difference.
If spot markets increase another 25% and stays there for 12 months, we could earn 25% of our market cap in a year.
Spot market earnings are volatile, but volatility is usually a sign of an improved underlying market balance and we have been firm believers in a market turnaround this year.
Best regards!
Herbjorn Hansson
Chairman & CEO
Nordic American Tankers Ltd
mannu, što biste rekli – što je motro ovako dramtičnih skokova – jesu li to ona uska grla spomenuta u člancima postanima unatrag par mjeseci ovdje na tredu – zima, uragani, preslagivanje dobave zbog iranaca
ili je nešto drugo u pitanju – netko je propao pa je nastupio nesrazmjer ponude i potražnje. ovo su koliko vidim prljavci, ne čistunci, ali njihova korelacija je snažna kako je bilo za pročitati u spomenutim člancima
Sve to pomalo. Ali najviše preokret trenda u povlačenju globalnih zaliha što se prije ili kasnije moralo dogoditi.
Preliminary data for August showed that total OECD commercial oil stocks rose by 14.2 mb m-o-m to stand at 2,841 mb. This was 165 mb lower than the same time one year ago and 47 mb below the latest five-year average. Compared to the seasonal norm, crude stocks indicated a deficit of 6 mb, while products stocks witnessed a deficit of 41 mb. In terms of the number of days of forward cover, OECD commercial stocks rose by 0.5 days m-o-m in August to stand at 59.3 days. This was 3.8 days below the same period in 2017 and 2.5 days lower than the latest five-year average.
vrijedi ponoviti one grafove – vidi privitak
ali mi nije sasvim jasno – o ČIJIM globalnim zalihama govorimo – o zalihama PROIZVOĐAČA ILI POTROŠAČA. po grafu bi to trebale biti opec zemlje proizvođači, a to mi nema smisla jer stvaranje zaliha treba biti kod potrošača tako da tankeri imaju što voziti od proizvođača ka potrošačima
moj bed – to je oecd, ne opec
zalihe su bile na vrhuncu poč 2017. onda uslijed kresanja proivodnje krajem 2016 nafta krene rasti, a zalihe padati da bi na kraju u 2017 pale ispod 5 godipnjeg prosjeka. i onda nema kamo nego opet natrag ka stvaranju zaliha jer sve su naznake da nafta nece ici dolje pa tko misli stvoriti zalihe, što više čeka, to mu skuplje dođe