Zbog fiksne ponude, jake potražnje, pada zaliha i nedovoljnih rezervnih kapaciteta, cijene barela nafte mogle bi do kraja godine ići na razine od preko 90 dolara – prenosi Guardian procjene fonda Ashburton Global Energy. Zatim list dodaje još smjelije procjene financijaša Mitsubishi UFJ Grupe o pritisku na cijene nafte koji bi iste doveo na razinu od 100 dolara za barel.
U fokusu je tržišta opskrba nakon što 4. studenog na snagu stupe američke sankcije iranskom naftnom sektoru. Procjene o mogućem smanjenju opskrbe iz Irana uvelike se razlikuju i kreću se od 500 tisuća do dva milijuna barela dnevno.
U svibnju ove godine opskrba iz Irana dosegnula je najvišu razinu, od 2,71 milijun barela dnevno, što odgovara tri posto ukupne dnevne svjetske potrošnje
KI BI GORI, SAD JE DOLI.
OVO JE JEDAN OGROMAN VRTULJAK – desetine krupnih i stotine malih faktora plešu jedno luđačko kolo, i tako svaki dan iznova.
Ako je manje nafte na tržištu, znači manje se prevozi. ali, ako nafte nema, onda će rafinerije i zemlje povlačiti naftu i iz daljih kraljeva samo da je dobiju. tako da, malo plus , malo minus. navijam za jedno dobru staru oldskul zimu da nam pogura potrošnju i nafte i preradevina.
još jedan u niskom startu
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/VUcupgviCvxNMcdmLsGxxQ==.pdf
Međutim, u posljednje vrijeme proizvodnja stagnira. Analitičari upozoravaju da bi se međunarodna tržišta unatoč tome mogla suočiti s manjkom nafte.
»Iako američka proizvodnja nafte raste, pojavile su se prve naznake tijesnih grla u naftovodima i prijevozu, koja će ograničiti obujam svjetske trgovine«, tumači Kumar.
e, ta tijesna grla je ono što tpng čini mi se zanima – da uskoče i pomognu u nevlji, za pravu cijenu razumije se
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Cijene-nafte-na-najvisoj-razini-u-zadnje-cetiri-godine.-Analiticari-tvrde-da-nam-prijeti-manjak-goriva
Međutim, u posljednje vrijeme proizvodnja stagnira. Analitičari upozoravaju da bi se međunarodna tržišta unatoč tome mogla suočiti s manjkom nafte.
»Iako američka proizvodnja nafte raste, pojavile su se prve naznake tijesnih grla u naftovodima i prijevozu, koja će ograničiti obujam svjetske trgovine«, tumači Kumar.
e, ta tijesna grla je ono što tpng čini mi se zanima – da uskoče i pomognu u nevlji, za pravu cijenu razumije se
..će da cveta cveće u naše preduzeće 😁🤣
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Cijene-nafte-na-najvisoj-razini-u-zadnje-cetiri-godine.-Analiticari-tvrde-da-nam-prijeti-manjak-goriva
Međutim, u posljednje vrijeme proizvodnja stagnira. Analitičari upozoravaju da bi se međunarodna tržišta unatoč tome mogla suočiti s manjkom nafte.
»Iako američka proizvodnja nafte raste, pojavile su se prve naznake tijesnih grla u naftovodima i prijevozu, koja će ograničiti obujam svjetske trgovine«, tumači Kumar.
e, ta tijesna grla je ono što tpng čini mi se zanima – da uskoče i pomognu u nevlji, za pravu cijenu razumije se
..će da cveta cveće u naše preduzeće 😁🤣
[/quote]
pre nego se prasići olade jer svi znamo kakvi ssu prsići kad se olade
Trafigura Concludes Charter Contract for TNG’s Dalmacija
Multinational commodity trading company Trafigura has terminated a time charter contract for chemical/product tanker Dalmacija with Croatian shipping company Tankerska Next Generation (TNG).
After nearly three years from delivery, the duo has mutually agreed to conclude an almost fully utilized time charter employment contract for the eco-designed MR product tanker.
The 56,000 cbm vessel has been redelivered with compensation for early re-delivery, in line with the contractual terms.
“The re-delivery of MT Dalmacija enables the company to capitalize on the spot or the time charter market in a period encompassed by new regulatory requirements, with the aim of achieving the most favorable commercial and operational efficiency of the vessel, in accordance with the fleet employment strategy,” TNG said.
Built at SPP shipyard in South Korea, Dalmacija is one of six MR2 product tankers in TNG’s fleet.
In November 2015, the ship started working for Trafigura at a time charter rate of USD 17,750 per day. The three-year contract included a one-year option at USD 19,750 per day, VesselsValue’s data shows.
587.00 +29.00 +5.20%
ide zima
a zato je danas – 3,55
zimski predznak
http://zse.hr/default.aspx?id=32824
napokon – tpng natrag u redovnu trgovinbu. od 9 listopada
majstor koji je izmislio drazbu bi trebao potraziti posao na groblju – nema toga sto ne bi zavsrilo 2 metra pod zemljom cega se on prihvati
Prema analizi Goldman Sachsa nafte bi trebalo biti dovoljno unatoč nastupajućim sankcijama Iranu.
Oil markets could witness modest surplus into early 2019: Goldman Sachs
Iranska kvota u OPECu je 3.8mb dnevno, što je isto toliko posto na globalnoj razini, u rujnu je proizvodnja bila oko 3.5 mb, dok je izvoz bio ispod 2mb. Međutim, njihova nafta prevozi se i njihovim tankerima, koji će također biti obuhvaćeni sankcijama. A kapacitet iranske flote je oko 15m dwt, što je opet negdje oko 3.8% globalne flote. E sad zamislite, recimo, Indiju koja prestaje kupovati iransku naftu prevezenu iranskim tankerima i umjesto toga uvozi arapsku ili čak američku naftu.
Sve u svemu ovakav scenarij za tankersko tržište i ne izgleda loše, pogotovo kad se uzme u obzir stanje zaliha što bi trebalo jamčiti potražnju i sadašnja cijena koja bi trebala dodatno pojačati slow steaming efekt.