Potražnja za tankerima je funkcija umnoška količine tereta prevezenog na tankerima i relacije prijevoza tereta, a od Amerike do Kine ima mnogo milja za vozit, svakako dobra za prljavi sektor,
Energy exports to play ‘massive’ role in any breakthrough in the US-China trade talks
“As the U.S. crude export trade evolves we’re seeing a growing trend of [very large crude carriers] being loaded, so that percentage of total exports is around 40-50 percent around any given month and the vast majority of those are heading to China,” said Matt Smith, director of commodity research at tanker tracking firm ClipperData.
The shale oil Mnuchin mentioned is extracted using advanced technology to free oil and natural gas from tight rock formations in places like western Texas, the Appalachian region and North Dakota.
Oil output from shale fields is soon projected to rise above 7 million barrels a day and has boosted total U.S. production to about 10.7 million barrels a day, according to preliminary government figures. The U.S. Energy Information Administration projects the United States will average 11.9 million barrels a day next year, surpassing No. 1 producer Russia.
The boom in oil production from western Texas has created bottlenecks in the region, causing prices for regional crude to fall as drillers struggle to get their product to market. Consequently, that oil is now trading at a big discount to international benchmark Brent crude, making it attractive to foreign buyers.
“When you have a Brent crude price at $80 and when you have a WTI Midland price at close to $20 below that, that’s only going to incentivize more crude oil exports leaving the United States and the growing trend of large vessels heading to Asia, and particularly China,” Smith said.
Energy exports to play ‘massive’ role in any breakthrough in the US-China trade talks
Asia’s largest oil refiner, China’s Sinopec will boost crude imports from the U.S. to an all-time high in June as part of Chinese efforts to cut the surplus, two sources with knowledge of the matter said on Wednesday.
Sinopec’s trading arm Unipec has bought 16 million barrels, or about 533,000 barrels per day, of U.S. crude to load in June, they said, the largest volume ever to be lifted in a month by the company and worth about $1.1 billion.
China signals to state giants: ‘Buy American’ oil and grains
BDTI za sada nastavlja svoj let
Jučer se pridružio BCTI +4.3%
mannu je vec dao dobrih priloga za rast. to volim cuti.
ali, valja imati n aumu i contra argumente – koji to faktori rade protiv tpng – cijena nafte, nove rafinerije na krivim mjestima itd.
volio bih da uprava u izvješćima se mal ugleda na aljošu u lencu – on brate u pola stranice kaže sve što se im aza reći – i n ekoristi nikakva meta jezik nego kaze – bit će para ili neće biti para. milin jedna za čitati.
ovdje su izvješća potanka i sve je tu, ali tamo u upravi ima ludi koji bi u straniu dvije svojim dioničarim aobjasniti jednostavnim rječnikom tko vedri i oblači u product bitnisu. pomorcima to ne treba, oni to znaju, ali svi drugi, pa čak i veliki mirvinci, sumnjam da bša svi su potkovani u brodarstvu
ajmo tpng – prevezite i vi nesto, znate valjda navigat ili ste zabili 🙂
ne moze bolje od ovoga – iz amerike preko pola svijeta u aziju
Protuudar: Zbog carinskog ping-ponga jeftinija nafta, a ova država mogla bi najviše profitirati
mannu, jel ovo dobro ili lose za tpng. pomeni, cini mi se volje amerika kina, no kina iran. veće surazdaljine, ali brijem da nije samo u tome poanta
Protuudar: Zbog carinskog ping-ponga jeftinija nafta, a ova država mogla bi najviše profitirati
mannu, jel ovo dobro ili lose za tpng. pomeni, cini mi se volje amerika kina, no kina iran. veće surazdaljine, ali brijem da nije samo u tome poanta
Iako je sve to isprepleteno ovo će se više odraziti na vozarine crude oil tankera, TPNG vozi produkte, tako da je utjecaj mal. Nama bi odgovarale veće vozarine crude oil tankera, jer zbog niskih vozarina u tom segmentu, dio ih u prvoj voznji prevozi produkte i tako povećava supply produkt segmenta te posljednicno gura clean vozarine dolje.
Mannu slobodno nadopuni ili me ispravi
mala, ali veseli – tvrtka ili stvara dobit i isplacuje divku, ili stvara gubitke. nema treće.
hohoho, stiže dividenda 0,60 kn po dionici!
ako niste kupac ovih cca 4300 kom oko 48, onda ne vidim kako vas dividenda od 0,60 kn može pomoći, osim ako je ne smatrate utješnom nagradom, dionica je od dokapa po 65 pala oko 30% , imala ne imala dividendu isto vam se piše, nemojte samo o budućnosti, jer imam i ja takvih za budućnost, ali me pomalo hvata jeza da smo ulažući ovdje na ZSE ipak na pogrešnom mjestu glede budućnosti
ako niste kupac ovih cca 4300 kom oko 48, onda ne vidim kako vas dividenda od 0,60 kn može pomoći, osim ako je ne smatrate utješnom nagradom, dionica je od dokapa po 65 pala oko 30% , imala ne imala dividendu isto vam se piše, nemojte samo o budućnosti, jer imam i ja takvih za budućnost, ali me pomalo hvata jeza da smo ulažući ovdje na ZSE ipak na pogrešnom mjestu glede budućnosti
[/quote]
tvrtka ili stvara dobit i isplaćuje divku ili stvara gubitak. nema treće.
Sve pada ili raste, na kraći rok. na duzi rok raste samo ono sto stvara dobit – citaj: adpl, tpng, cros, atgr itd itd
nema bogastva od dividende, ima od ulagankja u dionice koje isplacuju dividende
ako niste kupac ovih cca 4300 kom oko 48, onda ne vidim kako vas dividenda od 0,60 kn može pomoći, osim ako je ne smatrate utješnom nagradom, dionica je od dokapa po 65 pala oko 30% , imala ne imala dividendu isto vam se piše, nemojte samo o budućnosti, jer imam i ja takvih za budućnost, ali me pomalo hvata jeza da smo ulažući ovdje na ZSE ipak na pogrešnom mjestu glede budućnosti
[/quote]
tvrtka ili stvara dobit i isplaćuje divku ili stvara gubitak. nema treće.
Sve pada ili raste, na kraći rok. na duzi rok raste samo ono sto stvara dobit – citaj: adpl, tpng, cros, atgr itd itd
nema bogastva od dividende, ima od ulagankja u dionice koje isplacuju dividende
[/quote]
slažem se