TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

iz vlen izvjesca q1 2018

lako je došlo do blagog oporavka dry-bulk segmenta, razine vozarina su i dalje izrazito niske. Ključni razlozi
oporavka su usporavanje rasta flote te porast potražnje uslijed rasta pomorske trgovine ugljenom i
čeličnom rudom. Očekuje se da će segment product tankera također karakterizirati blagi oporavak,
prvenstveno zbog usporavanja rasta flote te očekivanog porasta trgovine naftnim derivatima, dok će
segment crude oil tankera nastaviti s padom vozarina, uslijed ponude brodskih kapaciteta koja nadmašuje
ionako slabu potražnju.

Tomu u prilog govori isplata divke, makar i simbolične. Pos voj prilici očekuju uhvatiti charter ugovorw p1 15 000 i više,

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Pitanje vremena kada ce elevator krenuti prema gore,jer kada krene vrlo brzo dođe do vrha.Treba biti jako strpljiv!

dobar izvještaj zamaskiran padom dolara sa 6,9 na 6 kuna

duga pao ispod 50 imovine – po prvi put Koeficijent zaduženosti = ukupne obveze / ukupna imovina manji od 50 posto

ebitda i dalje jako visoka na 45 posto.

Stroj je podešen i podmazan – sad samo da dočekamo malo bolje vozarine – i frcal bum perje.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

vaj način zapošljavanja otvara
mogućnost ostvarivanja premije u
odnosu na trenutne tržišne uvjete, ali
zahtijeva od kompanije povećane rezerve
likvidnosti zbog različitog vremenskog
horizonta troškova i prihoda gdje brodar
podmiruje sve troškove putovanja prije
naplate vozarine, dok u slučaju ugovora
na vrijeme brodar vozarine prima
unaprijed.

otud divka tek simbolična – bez čartera ne bu dobre divke

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Business Outlook str 19.
http://investorrelations.damicointernationalshipping.com/files/Bilanci%20e%20Relazioni/ENG/2018/DIS_Q1%202018_EN.PDF

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Business Outlook str 19.
http://investorrelations.damicointernationalshipping.com/files/Bilanci%20e%20Relazioni/ENG/2018/DIS_Q1%202018_EN.PDF

I do think all the macro variables are pointing towards a market rebound, and I think it is now only a matter of timing. Demand for seaborne transportation of refined products is expected to grow strongly in the next years, also on the back of the estimated increase in global economic activity,” he explained.

DIS CEO Upbeat on Market Recovery despite Q1 Loss

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/direktor-tankerske-plovidbe-za-pravi-iznos-voljni-smo-prodati-svoj-udjel-u-viktoru-lencu/7321125/

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Kakvo je stanje produkt tankera, odnosno brodova TNG-a?

– To je tržište koje je najmanje podložno oscilacijama. U TNG-u su nam suinvestitori uglavnom mirovinski fondovi skloni manjem riziku poslovanja. U dogovoru s njima dio flote je u dugoročnom najmu, ali smo dobro poslovali i na spot tržištu. Imamo mladu i perspektivnu flotu.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Čemu ovo ovoliko stagnira (pada)?
Zna se da dolazi poboljšanje rezultata tako da …


Čemu ovo ovoliko stagnira (pada)?
Zna se da dolazi poboljšanje rezultata tako da …

pa dolazi i sjajna sezona pa svejedno turisti padaju već pola gdine. mr market je to, samo on zna zašto.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Zima 2019/2020. bit će posebno zanimljiva jer bi se zbog nove regulative tržište moglo u potpunosti resetirati. Sad smo još uvijek u fazi taktiziranja i crpljenja postojećih zaliha.
Samo to treba dočekati.

https://www.worldenergynews.com/news/morgan-stanley-raises-brent-forecast-673035

The investment bank said it expected Brent prices to climb to $85 per barrel by end-2019 and $90 per barrel by 2020 as it sees “a scramble for middle distillates that will drive crack spreads higher and drag oil prices with it.”

Oil benchmarks on Wednesday remained close to their November 2014 highs hit on Tuesday, as ongoing production cuts by OPEC and the prospect of U.S. sanctions against Iran tightened the market amid strong demand.

Morgan Stanley said demand for middle distillates, which include diesel and jet fuel, has been growing strongly at a trend rate of about 0.6 million barrels per day year on year, while inventories are approaching five-year lows.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

mannu, nemojte nas strasiti – zima 2019 20 tko ziv to mrtav

dajte nesto aktualnije da nas drzi budnim do tada. ovaj nas grobex je ionako u polusnu, ako cuje da igranka počinj tek z agodinu i pol, odosmo u komu 🙂

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close