Osiguran brodarski ugovor na vrijeme za MT Vinjerac
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/bJKwdPdrbtUMb85pdgpRfA==.pdf
Konkurencija je ogromna,a dečki iz TNG-a izvlače maximum iz tržišta.
S time što konstantno rade s dobiti što se ostali brodari ne mogu pohvaliti (ili se prodaje imovina ili nešto drugo da bi se pokazala dobit).
Sve niže i niže vrijednosti ugovora. Kako to, a očekuje se porast vozarina???
sa 14 500 n aspotu nem akruha, u charteru ima.
vouzarine se očekuju više, ali dotad valja raditi , ane ležati na livadi. ako budu mogli ugovoriti po 17 000, budu oni, ne brinite.
sa 14 500 n aspotu nem akruha, u charteru ima.
vouzarine se očekuju više, ali dotad valja raditi , ane ležati na livadi. ako budu mogli ugovoriti po 17 000, budu oni, ne brinite.
[/quote]
Ma sve 5 ali malo je to. Još tamo 2016. ugovori su bili 19000, ovi što sada ističu su preko 17000, a sada ugovaraju po 14500? A oporavak kao tek slijedi, samo što nije?
sa 14 500 n aspotu nem akruha, u charteru ima.
vouzarine se očekuju više, ali dotad valja raditi , ane ležati na livadi. ako budu mogli ugovoriti po 17 000, budu oni, ne brinite.
[/quote]
Ma sve 5 ali malo je to. Još tamo 2016. ugovori su bili 19000, ovi što sada ističu su preko 17000, a sada ugovaraju po 14500? A oporavak kao tek slijedi, samo što nije?
[/quote]
Kod brodara nema stagnacije – ili raste ili pada. Nije to turizam da svake godien raste po 5, 6 posto. Kad krenu, bordari ruše, kad roknu, roknu dobro.
Dodatan razlog za rast cijena prošli tjedan pružila je i Organizacija zemalja izvoznica nafte (OPEC) ocjenom da se višak globalne zalihe nafte praktički istopio. U izvješću je OPEC naveo da je proizvodnja njegovih članica u ožujku pala na 31,96 milijuna barela dnevno, što znači da je smanjena za 201.000 barela dnevno u odnosu na veljaču.
kad nema na zalihi, vaja dopeljati. a tko pelja naftu – tpng pelja naftu
Prateći neke od ključnih pokazatelja, kao
što su rast potražnje za naftom, koji
pokazuje stabilnost, jačanje globalne
ekonomske aktivnosti te smanjenje zalihe
nafte i naftnih derivata, moguće je za
očekivati dodatnu potražnju za tonskom
miljom u segmentu produkt tankera.
Prema postojećim na tržištu dostupnim
analizama i projekcijama knjiga narudžbi,
sa solidnim rastom potrošnje i
rafinerijskim teretima usmjerenim izvozu,
te s ostvarenjem projekcija ekonomskog
rasta očekujemo oporavak tržišta u
srednjoročnom razdoblju.
554.00 +16.00 +2.97%
to je to – niske zalihe i rastuća cijena – i odmah se to prelije na transportne kapacitete – svi hoće nakupovati dok cijena ne odleti
Mašina radi!
ako doista stojimo na rubu preokreta, na početku ciklusa, bit će tu vatrometa. kad dolari počnu pljuštati, nema mile lalu. ko nekada u zlatno doba atpla
ako doista stojimo na rubu preokreta, na početku ciklusa, bit će tu vatrometa. kad dolari počnu pljuštati, nema mile lalu. ko nekada u zlatno doba atpla
[/quote]
Od dna na 498 09.04. vozarine su narasle 15 %.
Čekamo izvješće, lošije nego lani zbog stanja na tržištu.
Tko zna, možda nas iznenade sa dividendom, tek toliko reda radi, premda sumnjam.
lp
ako doista stojimo na rubu preokreta, na početku ciklusa, bit će tu vatrometa. kad dolari počnu pljuštati, nema mile lalu. ko nekada u zlatno doba atpla
[/quote]
Od dna na 498 09.04. vozarine su narasle 15 %.
Čekamo izvješće, lošije nego lani zbog stanja na tržištu.
Tko zna, možda nas iznenade sa dividendom, tek toliko reda radi, premda sumnjam.
lp
[/quote]
ipak divka, simbolična, ali znakovita – čim isplaćuju keš, znači da računaju više na charte nego na spot. priličnop dobro
Neto dobit Tankerske Next Generation d.d. ostvarena u 2017. godini iznosi 32.132.435,14 kuna.
Glavnoj skupštini će se predložiti da se dio neto dobiti u iznosu od 5.232.087,00 kuna isplati
dioničarima kao dividenda, u bruto iznosu od 0,60 kuna po dionici. Dio neto dobiti u iznosu od
1.606.621,76 kuna predlaže se za raspored u zakonske rezerve, a dio neto dobiti u iznosu od
25.293.726,38 kuna predlaže se za raspored u zadržanu dobit.