Pa gubitak je nastao kao i kod drugih zbog tečaja dolara.
Tako da je gubitak taman jednak prošlogodišnjem dobitku.
Zato se to nekima ne sviđa, iako se zna zašto je iskazan toliki gubitak.
Vjerojatno otud i pad cijene koji se dogodio u zadnje vrijeme.
Nije li se ovde ocekivao poveci gubitak s obzirom koliko je cena pala????
Ne pratim detaljno dionicu ali vidim da je u zadnjem kvartalu veca dobit ?
q4 je veća dobit, ali godin aj eipak lošija – voazrine se u tek u q4 potegnule. treba dobro oizvješće proučiti, vidjeti što uparav asmjera – jer oni 3 broda tdzr na spotu vec vise od godinu dana nesto ocito cekaju.
Nije li se ovde ocekivao poveci gubitak s obzirom koliko je cena pala????
Ne pratim detaljno dionicu ali vidim da je u zadnjem kvartalu veca dobit ?
Da vidimo kolika ce biti dividenda
Brodovima na spotu vjerojatno očekuju pokretanje novog ciklusa potražnje jer globalne zalihe produkata padaju već pet kvartala dok istovremeno globalni gospodarski rast ubrzava. Možda upravo ova hladnoća na kontinentu pokrene potražnju. S druge strane prema prezentaciji Scorpia ova godina je prva u povijesti u kojoj će broj isporučenih mr novogradnji biti manji od broja onih koji će prijeći 15g starosti. Prema njima postoje dvije razine tržišta jer neki unajmitelji ne uzimaju brodove starosti 15+. Osim toga četiri nova eko tankera trebali bi imati vozarine značajno iznad prosjeka a i ice class tankeri sada voze uz veliku premiju ukoliko su na takvoj poziciji. Prošle godine negdje baš u ovo vrijeme počeo je mini rast a q1 bio im je posebno dobar.
Brodovima na spotu vjerojatno očekuju pokretanje novog ciklusa potražnje jer globalne zalihe produkata padaju već pet kvartala dok istovremeno globalni gospodarski rast ubrzava. Možda upravo ova hladnoća na kontinentu pokrene potražnju. S druge strane prema prezentaciji Scorpia ova godina je prva u povijesti u kojoj će broj isporučenih mr novogradnji biti manji od broja onih koji će prijeći 15g starosti. Prema njima postoje dvije razine tržišta jer neki unajmitelji ne uzimaju brodove starosti 15+. Osim toga četiri nova eko tankera trebali bi imati vozarine značajno iznad prosjeka a i ice class tankeri sada voze uz veliku premiju ukoliko su na takvoj poziciji. Prošle godine negdje baš u ovo vrijeme počeo je mini rast a q1 bio im je posebno dobar.
Manu….sve je to okej što ti pišeš…ali na burzi nema goriva…nema para kronično…a kad nema goriva auto stoji….ne vozi….bez obzira kako dobro bilo….
Ljudi neće više da stavljaju svoj novac u ovu spalionicu novca…ne znaju što donosi sutra….doslovno….mnogi su ostali bez cijelog uloga…neki 2008….neki 2017/2018…
a neki u međuvremenu….bilo je dobrih prilika u međuvremenu i dao se solidan novac zaraditi….danas više toga nema…ja ne bidim niti jednu dionicu u koju bi stavio ma jednu kunu…evo prokažite mi vi barem jednu dionicu koja nije precijenjena…da je relativno sigurna…koja daje dividendu i da ne moram strepiti da će biti delistirana ili znate već na što mislim…zar ne!
Nije tema, mali prinos raspravi….
KODT.
Niti jedan dan nisam brinula.
Ako požele svoje papire ponuditi će korektan tromjesečni prosjek, isplata u roku odmah.
Jedno od boljih ulaganja bio mi je KOSN. Scenarij kako je opisano.
Ali nije ni prinos 30 % u tri dana.
Brodovima na spotu vjerojatno očekuju pokretanje novog ciklusa potražnje jer globalne zalihe produkata padaju već pet kvartala dok istovremeno globalni gospodarski rast ubrzava. Možda upravo ova hladnoća na kontinentu pokrene potražnju. S druge strane prema prezentaciji Scorpia ova godina je prva u povijesti u kojoj će broj isporučenih mr novogradnji biti manji od broja onih koji će prijeći 15g starosti. Prema njima postoje dvije razine tržišta jer neki unajmitelji ne uzimaju brodove starosti 15+. Osim toga četiri nova eko tankera trebali bi imati vozarine značajno iznad prosjeka a i ice class tankeri sada voze uz veliku premiju ukoliko su na takvoj poziciji. Prošle godine negdje baš u ovo vrijeme počeo je mini rast a q1 bio im je posebno dobar.
napokon malo dobre rapsrave ovdje. hvala mannu
upravo taj zaokret od viška ponude ka višku potraznje uslijed manjeg broja isporuka, to upravo uprava naglasava.
ta tri broda uporno drze na spotu, bas uporno. mogli bi ih dati po 15 000 ili po 14 5000, ali oni nece. mora biti neki razlg tomu.
Ovde se malo previše opterećuju usporedbama s prethodnim godinama, što zavarava.
Trebali bi se malo više fokusirati na usporedbu s konkurencijom u istoj godini, a u odnosu na konkurenciju su puno jači nego prije. Svi drugi bilježe minuse. Npr:
Ovde se malo previše opterećuju usporedbama s prethodnim godinama, što zavarava.
Trebali bi se malo više fokusirati na usporedbu s konkurencijom u istoj godini, a u odnosu na konkurenciju su puno jači nego prije. Svi drugi bilježe minuse. Npr:
kako rekoh, napokon prava rasprava
dakle, dečki znaju kak se dela. Lijepo, to je najbolji dokaz da priče kako je tnpl i tpng jedno te isto ne stoje – tpng je u suvlasništbu mirovinaca – oni daj pare, a pomorci daju know-how
Njihova odluka da 3 broda drže u spotu sada se pokauuje potpuno oprvadan – jest da oni puno zuje, a malo meda daju, ali opet odbacuju kakvu takvu dobit, što upareno s onim a u dugoročno mnajmu, na kraju daje pristojan rezultat.
Divka teško da će biti velika – 1,5 kn, u tom području.
Dug im konstanto pada – imaju dobit i dug im pada – očito su dobro procijenili što mogu kupiti i što mogu otplatiti
Nisu mi jasni fondovi. Zašto su dozvolili da se tako zapusti?
Dionica nije nešto specijalno zahtjevna za održavanje likvidnosti, ne treba biti milijunska, ali par tisuća dnevno njima uistinu ne bi trebao biti problem. Kao što se to radi s inom, recimo.
Informacije iz prve ruke za one koje zanima dionica ili sektor općenito:
http://radio.hrt.hr/aod/pomorska-vecer-4dio/246480/