TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovo je jedini brodar na ZSE koji još nije reagirao na povećane vozarine.

pa nije niti Ulpl ako mislis da je neki rast sa 126 na sadasnjih 145 kn a imaju 4 komada clean tankera plus 3 bulka supramaxa


Ovo je jedini brodar na ZSE koji još nije reagirao na povećane vozarine.

… a ima vjerojatno najveći potencijal za rast!

Winter is coming.

A s njome i puno nafte za nakuriti sve te peći.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Ovo je jedini brodar na ZSE koji još nije reagirao na povećane vozarine.

Nije i nece jer je on reagirao na drugi nacin ,d se tako izrazim….reagirao ke magijom prema dionicarima…A unutra su magijom uvučeni protiv svoje volje mirovinski fondovi…
Dok se to izlivela…proći će jos dodta godina..
Nadam se da vas je agrokor naucio kako izgleda kada su crne brojke na mojedionice.com a koje nemaju veze sa stvarnosću u ovom slučaju su poslužile kao opravdanje za dokapitalizaciju sa našim mirovinama ..
Jel sad što kužis?
Budući da znam puno previse o tnpl i tong da ne spapamo tenu javi se na pm.
Samo ukratko….ako ove u dubrovniku optuzuju za nesposobnost…..ove bi onda trebalo optuzit….e sad ivo nesminem napisat…
Javi se na pm..

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.



Ovo je jedini brodar na ZSE koji još nije reagirao na povećane vozarine.

Nije i nece jer je on reagirao na drugi nacin ,d se tako izrazim….reagirao ke magijom prema dionicarima…A unutra su magijom uvučeni protiv svoje volje mirovinski fondovi…
Dok se to izlivela…proći će jos dodta godina..
Nadam se da vas je agrokor naucio kako izgleda kada su crne brojke na mojedionice.com a koje nemaju veze sa stvarnosću u ovom slučaju su poslužile kao opravdanje za dokapitalizaciju sa našim mirovinama ..
Jel sad što kužis?
Budući da znam puno previse o tnpl i tong da ne spapamo tenu javi se na pm.
Samo ukratko….ako ove u dubrovniku optuzuju za nesposobnost…..ove bi onda trebalo optuzit….e sad ivo nesminem napisat…
Javi se na pm..
[/quote]

o čemu ti pišeš i kakve ti nebuloze pišeš. kamo sreće da su mirovinci znali prepoznait više ovakvih prilika – već su jednu dividendu dobili, i dobit će je kad god vozarine to dopuste – dakle iznad 14 500 usd.

nije ovo ingra ili igh, ovo su mirovinci kupili po 10 ebitda i to je normalana i poštena cijena za ozbiljnu tvrtku.

da le će rasti ili padati, to ne znam, nisam tako dobar da znam predvidjeti kretanja na svjetskom tržištu – ako budu vozili iznad 15 000 usd, bit ce i dobiti i dividende, ako budu po 12 000 usd, bit ce nula i ocekivanaj dobrih vremena

Nije ovo todomor pa 20 poso gore, pa 20 posto dolje. Uz turizam, ov je mirovincima jedina opcija kako diferencirati ulaganaj a da ne ulupaju sve u smeće obveznice

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Nevjerojatno (za naše tvrtke) koliko podataka u kvartalnim izvješćima i svaka im čast na tome. Mislim da upravo zato ovdje nema divljanja cijene kao kod drugih brodara (čitaj ATPL) za koje ne znamo niti koje sve brodove imaju u floti, a kamoli išta više. Ali upravo to i jest najveća mana ove dionice i ne vidim kako bi se tu srednjeročno moglo znatnije zaraditi.
Navesti će samo dva podatka iz zadnjeg kvartalnog izvještaja:
1. Neto vrijednost imovine na datum 30.09.2017. iznosi 8,02 dolara po dionici, što iznosi cca 50 kn. Ali eto bar znamo da je pozitivan, a ne kao kod nekih brodara za koje niti to nismo sigurni…
2. Od kraja 2019. na svakom brodu potrebno je ugraditi sustav za pročišćenje balastnih voda čiji trošak iznosi pola milijuna do milijun po brodu. Dakle za 6 brodova to iznosi 3-6 milijuna kuna, odnosno 19-38 Mkn što je jednako otprilike jednoj godišnjoj dobiti. Naravno da će ovo rastegnuti na nekoliko godina, ali svejedno trošak nije mali. I naravno da ovo vrijedi za sve brodare, ali u njihovim izvještajima niti riječi o ovome pa onda valjda nitko niti ne računa s tim troškom. 🙂
Inače, najstabilniji naš brodar sigurno, dividenda pristojna, ali eto nažalost “loša” dionica (čitaj nema brze zarade).


Nevjerojatno (za naše tvrtke) koliko podataka u kvartalnim izvješćima i svaka im čast na tome. Mislim da upravo zato ovdje nema divljanja cijene kao kod drugih brodara (čitaj ATPL) za koje ne znamo niti koje sve brodove imaju u floti, a kamoli išta više. Ali upravo to i jest najveća mana ove dionice i ne vidim kako bi se tu srednjeročno moglo znatnije zaraditi.
Navesti će samo dva podatka iz zadnjeg kvartalnog izvještaja:
1. Neto vrijednost imovine na datum 30.09.2017. iznosi 8,02 dolara po dionici, što iznosi cca 50 kn. Ali eto bar znamo da je pozitivan, a ne kao kod nekih brodara za koje niti to nismo sigurni…
2. Od kraja 2019. na svakom brodu potrebno je ugraditi sustav za pročišćenje balastnih voda čiji trošak iznosi pola milijuna do milijun po brodu. Dakle za 6 brodova to iznosi 3-6 milijuna kuna, odnosno 19-38 Mkn što je jednako otprilike jednoj godišnjoj dobiti. Naravno da će ovo rastegnuti na nekoliko godina, ali svejedno trošak nije mali. I naravno da ovo vrijedi za sve brodare, ali u njihovim izvještajima niti riječi o ovome pa onda valjda nitko niti ne računa s tim troškom. 🙂
Inače, najstabilniji naš brodar sigurno, dividenda pristojna, ali eto nažalost "loša" dionica (čitaj nema brze zarade).

Sve ovisi o vozariunama – svoju učinkovitost su u roku godine dana dotjerali do maksimuma, kod njih nigdje ne curi. Na ovim vozarinama mogu isplaćivati simboličnu odbit i voiti iz godine u godinu tako. na 15 000 usd su u lijepom plusu, pa 15 500 i tako dalje. Ako umjesto spota imaju brodove na tc po 14 500 ili 15 000 to je puna šaka brade, 45 do 50 milja neto dobit sigurno

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ne bih se bas slozio.
Pogledajte rev. 2016. kada su imali ugovore na cini mi se 19 000 usd koji su istekli i sad su ostali ovi od cca 17 000 usd.
Dakle za opipljiviju dobit ugovori trebaju biti barem 19 000 usd.
Ne da mi se sada traziti po izvjestajima ali cinjenica je da su oni najbolji ugovori istekli i sada cekaju da vozarine krenu gore kako bi ih ponovo ugovorili. Da li ce opet uspjeti po cijenama 19000 usd tek ostaje za vidjeti.

q4 i q1 najviše povuku – zima traži puno nafte.

Nije slučajno da drže 3 broda na spotu, mislim da će ih zaposliti odmah čim dobiju ponudi za 15 000 usd. Od spota nema meda, to j enužno zlo. Vozarine će do kraja godine otići i preko 700, svake gdoine je tako, onda će hvatati da uhvate što bolji posao.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Baltic clean index i dalje raste, prekjučer + 4, a jučer velikih + 19. u samo dva dana + preko 3 %
Sada smo već na 634.

lp

Ovdje vozarine lete u nebo ..
Prekjučer + 15, jučer + 28.
Sada smo već na 677 u samo dva dana dodatni rast od + 6,8 % 🙂

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Izglada da se Investimirova
prognoza o zimi i prijevozu nafte pocinje ostvarivati, vrlo dobro

New Report

Close