Čovjeku zatrebalo za nešto.
A što se tiče ovoga gore da cijena pada jer vozarine padaju nije baš točna.
Naime, vozarine su negdje na razini 5-godišnjeg prosjeka:
https://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
A zadnjih dana su krenule poprilično gore, dok je npr cijena TPNG pala čak za 10%.
A budući da vozarine svake godine počnu od 09.mj. konstantno rasti sve do kraja godine (pogledati graf za zadnjih par godine), znamo što bi to trebalo značiti za cijenu ove dionice.
Čovjeku zatrebalo za nešto.
A što se tiče ovoga gore da cijena pada jer vozarine padaju nije baš točna.
Naime, vozarine su negdje na razini 5-godišnjeg prosjeka:
https://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
A zadnjih dana su krenule poprilično gore, dok je npr cijena TPNG pala čak za 10%.
A budući da vozarine svake godine počnu od 09.mj. konstantno rasti sve do kraja godine (pogledati graf za zadnjih par godine), znamo što bi to trebalo značiti za cijenu ove dionice.
to je važan moment, ali još važniji je ponuda-potražnja. komentar uprave uz izvješća valja proučiti od slova do slova. znaju ljudi ipak puno više od nas. zima plus manji prirast novogradnji – to je ono na što uprava polaže nade. zato drže na spotu brodove, ne žele ih bvezati na duže.
Pa to je i srušilo cijenu.
Da on nije prodavao već bi cijena bila iznad 70, budući da vozarine već neko vrijeme sve brže rastu.
Zato treba iskoristiti to, jer nitko drugi neće biti spreman davati dionicu ovako nisko. Ako je on gotov s prodajom, trebamo zaboraviti više na ove razine.
kako rekoh- globalna rob. pogledajte što uragan učini s vozarinama – odmah preradevine rastu, a rastu posljedično i transporteri istih tj. produkt tankeri
Pa to je i srušilo cijenu.
Da on nije prodavao već bi cijena bila iznad 70, budući da vozarine već neko vrijeme sve brže rastu.
Zato treba iskoristiti to, jer nitko drugi neće biti spreman davati dionicu ovako nisko. Ako je on gotov s prodajom, trebamo zaboraviti više na ove razine.
nije stvar tako jednostavna, kako rekoh, ja barem ne razumijem ni pola koliko bi htio oko tankerskog brodarenja. inace je ovdje oseka, vecinom svi pisu na atpl, istina, 90 posto lupetanje, ali ima i forumasa koji znaju neko znanje. to bi nm trebalo i ovdje.
zasada se nadamo dvama momentima – nastup zime te usporavanje novogradnji.
Ja isto neznam puno o tankerskom poslovanju. Al ove valuacije na 63 kn su mi jako primamljive….nisam do sada ništa proučavao oko ove dionice, prvenstveno zbog takvog call na ATLP koji smatram totalno nerazumnim, pa sam zabilazio cijeli sektor….
Kako se uprava ovdje ponaša?, to mi je jedno i najbitnije pitanje
kapital su prikupili preko burze, dakle burzu ozbiljno svacaju
izvjesca su vrlo detaljna i uopće korporativna kltura visoka. Brodari nemaju puno izbora – ili banke gulikože ili equity. U Americi 3/4 je equity, kod nas tpng spada u rijetke iznimke.
Ovo je strašno volatilno, skoroo kao šećer, samo što su ciklusi puno duži, nikako ne valja ulijetati bez nekog predznanja. izvjesca su dobra, valja to sve dobro iscitati sto piše uprava.
@investimir
Evo ti jednog imena, Ship Finance International Ltd., pa onda vidi hoćeš u njih uložiti ili u TPNG….
za inozemna trzista sam analfabet.
Tpng vodi tankerska plovidba, uopće ne sumnjam u njihovu stručnost. Imaju internu učinkovitost i sve što uz to ide, kako drugima, tako i njima – kad je gusto, oni dobri prežive, loši potonu, kad je dobro, dobri jako dobro i izvrsno zaraduju.
Ako tko ima kakvu usporedbu tpng-neki stranqac, nek ju posta. Recimo u turizmu ebitda 35 posto je standard, koliki je standard u brodarstvu tj. tko je plag ili lrhc u svijetu brodarstva.
Novac ne bira tržišta….pogledaj, čak nemoj pogledati ni dionicu ko dionicu, odi samo na njihovu stranicu, sve ostalo ako si racionalna i pametna osoba, a to smatram da jesi, koliko vidim na ovom forumu, sve će ti biti jasno….pogledaj sam CF i dividendu od 2005 do danas….
http://www.shipfinance.no