Prihodi u četvrtom tromjesečju 2016. godine iznosili su 80,8 mil. HRK, i bili su 43% viši u odnosu na isto razdoblje 2015. godine, dok je EBITDA iznosila 30,2 mil. HRK, što u usporedbi s 22,9 mil. HRK ostvarenih u četvrtom tromjesečju 2015. godine također predstavlja značajno povećanje. Neto dobit TNG-a u četvrtom tromjesečju 2016. godine iznosila je 4,1 mil. HRK i moderirana je (i) povećanim troškovima povezanim s remontom m/t Vinjerca, (ii) jednokratno povećanim troškovima povezanim s prelaskom m/t Paga na spot tržište i (iii) nešto nepovoljnijim komercijalnim tržišnim uvjetima.
Operativna dobit četvrtog tromjesečja 2016. godine iznosi 13,42 mil. HRK i rezultat je (i) potpune integracije novogradnji u flotu čime su značajno povećani prihodi, (ii) izostanka inicijalnih troškova opremanja i preuzimanja novogradnji koji su karakterizirali poslovanje u najvećem dijelu 2015. godine, te je moderirana (iii) lošijim tržišnim komercijalnim uvjetima i (iv) jednokratnim troškovima povezanim, s remontom m/t Vinjerca koji je proveo 10 dana u brodogradilištu u 2016. godini.
Prihodi brodova su u četvrtom tromjesečju 2016. godine dosegnuli 79,6 mil. HRK, što je značajno povećanje u odnosu na prihode ostvarene u četvrtom tromjesečju 2015 kada je prihodovano 56,1 mil. HRK. Povećanje prihoda prvenstveno odražava potpunu operativnost svih šest tankera flote koji su generirali prihode tijekom četvrtog tromjesečja i promjenu strategije zapošljavanja Vinjerca, Velebita i Paga. Prosječni TCE dnevni prihodi brodova tijekom četvrtog tromjesečja zabilježeni su na razni od 13.803 USD. Tijekom tromjesečja istekao je ugovor na vrijeme m/t Velebitu i m/t Pagu, čije je zaposlenje tijekom kvartala osigurano na spot tržištu i prilagođeno tržišnim uvjetima i strategiji zapošljavanja kompanije.
sve ovdje piše..;)
Evo me kolega randopph…pa moram priznat da sam i ja ocekivao jedno 10% bolji rezultat..
Moj citat od 29.10.16
"Desi se kolega da i ja koji put pogodim .
9,6 mil dobit uz povećanje materijalnih troškova za 6 mil kuna sa cca 12 mil po tromjesecju na 18 ( dokovanje Velebita !?). U 4Q nisu predvidjena takva izdavanja a i trebala bi bit uplacena dugovanja za izgubljenu dobit popravka Zoila ( 9 dana..cca mil kuna !?) ..U svakom slucaju ako ne bude “vise sile ”..nema razloga da dobit u 4Q ne bude na 10 mil i cijelogodisnja na 46. Znajuci da je prospektom definirana isplata dividende , vjerujem da bi 5 kuna bilo potpuno realno za ocekivat. "
Ali s obzirom da su vozarine tu gdje jesu i da se brodovi tesko mogu iznajmit u time charter moramo bit zadovoljni i ovim..Ocekujem barem 4 kn dividendu..kako bi rekao jedan od kolega..di je HT od nas :)..da ne usporedjujem druge brodare.
Pozdrav
u pravu ste, HT od cca 189,00 kn i dividenda 6 kn dok je TPNG na cca 83kn i dividenda moguće oko 4,00 kn..haha,
Mnogi su zadovoljni izvješćem ali cijena otisla dolje mislim da se očekivalo više puno više ovako 4 kn je max dividenda
Što je prodavačima, davati ovo sad nakon ovakvog izvješća ispod 80 ???
Trebala je biti danas već na 90 .
Meni ovo djeluje samo kao igra velikih da sto vise uzdrmaju male kako bi na kraju krajeva sto vise pokupovali ispod 85-90kn.
Trebali su ostariti nulu dobiti, onda bi možda porasli 10-ak% poput nekih.
Dalekovod koji će isplatiti dividendu tamo negdje oko 2031 g poraste 50%, Tankerska sa 40 i nešto milja kuna dobiti padna 5 kn…eh što ti je burza…
To ti je zato što se predviđala veća dobit točnije iznad 5 kn a ostvarili su 4.6 kn pa se investitori razočarali
……
Novi sam u investiranju s dionicama, pa neke stvari jos ne kuzim.
Jel mi moze neko objasniti di naci te analize i prognoze buduce dobiti dionica?
Na primjer gdje sam mogao vidjeti da se predvidala dobit iznad 5 kn kao sto je kolega iznad rekao?
Hvala puno!
Dugo ne pratim ovu dionicu. Zašto su ostali brodari rasli a ovaj nije? Hvala!
E to je pitanje za 1 m $ tko zna odovor ima ih…