polovica flote vezana je dugoročnim ugovorom do sredine slijedeće godine, a polovica ja na spotu. vozarine dakle, imaju polovičan utjecaj, a za produkt tankere nisu na tako niskim granama kao sastavnice BDI. i još je dolar išao na ruku.
lucijane, javi se.
Neto dobit u iznosu od 36,5mil HRK u prva tri kvarala a u četvrtom Neto dobit u iznosu od
40,6 mil.HRK što znači 4 mil. HRK u 3 mjeseca neznam zašto takvo usporavanje dobiti
Evo me kolega randopph…pa moram priznat da sam i ja ocekivao jedno 10% bolji rezultat..
Moj citat od 29.10.16
“Desi se kolega da i ja koji put pogodim .
9,6 mil dobit uz povećanje materijalnih troškova za 6 mil kuna sa cca 12 mil po tromjesecju na 18 ( dokovanje Velebita !?). U 4Q nisu predvidjena takva izdavanja a i trebala bi bit uplacena dugovanja za izgubljenu dobit popravka Zoila ( 9 dana..cca mil kuna !?) ..U svakom slucaju ako ne bude “vise sile ”..nema razloga da dobit u 4Q ne bude na 10 mil i cijelogodisnja na 46. Znajuci da je prospektom definirana isplata dividende , vjerujem da bi 5 kuna bilo potpuno realno za ocekivat. ”
Ali s obzirom da su vozarine tu gdje jesu i da se brodovi tesko mogu iznajmit u time charter moramo bit zadovoljni i ovim..Ocekujem barem 4 kn dividendu..kako bi rekao jedan od kolega..di je HT od nas :)..da ne usporedjujem druge brodare.
Pozdrav
Ali s obzirom da su vozarine tu gdje jesu i da se brodovi tesko mogu iznajmit u time charter moramo bit zadovoljni i ovim
vidim da dobro plivate u tematici – što znači n mogu u charter – znaci li to da su charter ugovori niski – npr ispod 15 000 ili i ispod 14 000 usd
Ako se ne varam i nizi kolega..11-12 za godinu tako da se vise riskira spekulirat na spot trzistu nego se obvezat na dugorocni period. Ove vozarine od preko 17 koje zaradjuju ostala tri broda je puna saka brade 🙂
Pozdrav
Ako se ne varam i nizi kolega..11-12 za godinu tako da se vise riskira spekulirat na spot trzistu nego se obvezat na dugorocni period. Ove vozarine od preko 17 koje zaradjuju ostala tri broda je puna saka brade 🙂
Pozdrav
koji portal koristite za razgledati ta kretanja – imate što za preporučiti. o turizmu svi pisu danas, ali brodarstvo malo tko pozna iz prve ili barem neke praktične ruke.