Hvala na trudu .
Uvrstite u tablicu 250 mil po 50 kn ( nominala) uz iskljucenje ostalih ( 2/3 glasova na g.s. i odluka prodje ) pa da vidimo koji bi onda bio postatak ?
Nije isto ostavit 250 mil kuna u “svojoj” firmi ili isplatit ostale da bi imao “mir”
Pozdrav
Ja mislim da se još natežu oko Zabe, jer bez tih dionica nisu odradili željeno. Možda su već i postigli neki dogovor. A i tada će morati još malo kupovati na burzi.
Za njih je povoljna okolnost da će se sada nakon povlačenja onog naloga, do 80 kuna nakupiti možda i dovoljan broj dionica.
Čekati i vidjet ćemo.
Hvala na trudu .
Uvrstite u tablicu 250 mil po 50 kn ( nominala) uz iskljucenje ostalih ( 2/3 glasova na g.s. i odluka prodje ) pa da vidimo koji bi onda bio postatak ?
Nije isto ostavit 250 mil kuna u “svojoj” firmi ili isplatit ostale da bi imao “mir”
Pozdrav
Upravo to je poanta ove moje tablice. Nisu otkupili dionice da bi “kupili mir”, vec zato sto ima smisla financijski gledano.
.
Mogli su naravno biti pi.ke pa jos bolje napraviti dokap u imovini – jednostavno prebace dva svoja broda kojima prethodno jos dodatno precijene vrijednost i eto, nitko ih ne moze u dokapu pratiti i da to zele, uopce ne moraju koristiti tu nepopularnu mjeru iskljucenja ostalih dionicara.
.
U tablici sam u izracunu troska racunao samo iznos novaca koji kroz dokap pripadne drugim suvlasnicima, dakle stvarni trosak, tako da se ova tvoja konstatacija “Nije isto ostavit 250 mil kuna u “svojoj” firmi” moze tocno kvantificirati, sve kako je prikazano u tablici.
.
Da su napravili dokap po 50 kn, za 250 M kn bi dobili 5M novih dionica cime bi dosli do udjela od cca 70%, a trosak tog stjecanja bi bio oko 75M kn.
Da se podsjetimo, ovako je počelo. A sada nakon sedam godina, adio.
https://www.index.hr/tag/53036/tankerska-plovidba.aspx
ja ove mirovince ne žišku – za što oni beru svoje plate, to ni oni sami ne znaju
pa ako tnpl ima računa i znanja da krene nešto kupovati po 75, ima li itko u tim mir društvima sa završenom srednjim školom da zna podijeliti knjigovodstvenu vrijednost s brojem dionica plus pola sata surfanja kaj se dešavaus vijete i zakaj bša sada tnpl hoće da otkupi
nakon 7 godina dobili su heb 15 posto – 75 za 65. pa to ni za inflaciju jedva da pokrije
ima li tamo itko muhda i mozga da u ime mirovinaca kaže – obećali ste 2015 brda i doline, niste isplatili ništa, sad kad se pomalja svjetlo u tunelu sad nas hoćete šutnuti. može,, ali plus 50 posto i sretno vam blo
tkogod se pojavi na burzi tražeći nvac, zdrav razum nalaže da s u statut piše
1. OBAVEZNO JEDNA ČETVRTINA DOBITI U DIVKU. OBAVEZNO. TE PRIČE KAO REINVESTICIJA, RAZVOJ, TO PRIČAJ NEKOM DRUGOM
2.DELIST MOŽE AI MOR 75 SVIH DIONICA GLASATI. SVIH
3. PRIJE DELISTA – SVA ZADRŽANA DOBIT MORA BITI ISPLAĆENA
onda se ovakve gadljive stvari ne bi dešavale
Trenutna tržišna kapitalizacija manje od 685 milijuna kuna. Zadržana dobit i rezerve sada su sigurno debelo preko 200 milijuna kuna. Za koliko su oni zapravo kupili TPNG?
Obzirom na ogromnu kupnju neki dan po 78 kn, vjerojatno će za preostale još malo dići, možda 80-85 kn što je sve premalo obzirom na jak rast vozarina i svijetlu budućnost koja je pred firmom. Slažem se da su mirovinci prejeftino prodali jer da su bili složni mogli su doći na 90-100 kn u pregovorima.
Tankerska u lovu na ‘zlatnu koku’, mirovinci se iskrcali
već u utorak zadarska kompanija vrlo je vjerojatno prešla i 90 posto s obzirom na objavu kupnje dodatnih 23.423 dionice i već navedenu blok-transakciju. Gruba računica na temelju javno dostupnih objava pokazuje da je Tankerska plovidba na okrupnjavanje udjela u TNG-u do sada utrošila 252,6 milijuna kuna, odnosno 33,6 milijuna eura. Bačen novac? Baš i ne, ocjenjuju financijaši u neslužbenom razgovoru. Pritom ukazuju na neto vrijednost imovine (NAV) TNG-a koja je tijekom ove godine značajno porasla i uvelike nadmašuje vrijednost kompanije na burzi. Naime, NAV, prema podacima iz TNG-ova polugodišnjeg izvješća, 30. lipnja iznosio je 114,4 milijuna američkih dolara. Preračunato prema srednjem tečaju HNB-a na taj dan, NAV je iznosio 819,7 milijuna kuna dok je tržišna kapitalizacija zadnjeg dana lipnja iznosila 473,3 milijuna kuna.
Drugim riječima, vrijednost imovine kompanije bila je za 73,2 posto viša od burzovne vrijednosti. Za ilustraciju, NAV je godinu ranije iznosio 71,5 milijuna dolara….Da joj tržišne prilike idu na ruku priznaje i TNG u polugodišnjem izvješću kako su presudan utjecaj na povećanje prihoda u drugom tromjesečju 2022. godine imale značajno više vozarine na „spot” tržištu. „Zarada produkt tankera se više nego utrostručila, sa 6400 dolara po danu u rujnu 2021. na više od 26.000 dolara u travnju 2022.“, stoji u izvješću. Kakav je poremećaj na tržištu stvoren zbog rata govori i podatak Eurostata da je Rusija činila 40% europskog uvoza rafiniranih proizvoda, dosegnuvši 800.000 barela dnevno u 2020., od čega je 55% bilo dizel i plinsko ulje….
očito je da idu na sitiskivanje za što im treba 95% pa bi zadnje komade do tog % mogli plaćati daleko iznad 80 kn. koji je minimum kod istiskivanja? ako se ne varam najviša cijena koju su platili u zadnja 3 mjeseca na burzi, a to je bilo 78 kn pred par dana. koja je onda logika ovih koji sada prodaju po 75??!?
Imaju nalog od 31750 komada na 75,6 kn….ali ne trzaju…tu je problem što još tih 4% koliko im fali da zatvore priču očigledno žele samo oni ne ma drugih koji su zainteresirani za kupnju tako puno dionica..
očito je da idu na sitiskivanje za što im treba 95% pa bi zadnje komade do tog % mogli plaćati daleko iznad 80 kn. koji je minimum kod istiskivanja? ako se ne varam najviša cijena koju su platili u zadnja 3 mjeseca na burzi, a to je bilo 78 kn pred par dana. koja je onda logika ovih koji sada prodaju po 75??!?
jesi li siguran u ovo