@ investimir
Kolega malo mi činjenice kontradiktorne.
"Tankerska Next Generation osigurat će zaposlenje za MT Vinjerac na spot tržištu, prilagođavajući novo zaposlenje uvjetima poslovanja i očekivanim vozarinama te će kroz implementaciju strateških odrednica zapošljavanja flote biti usmjereno ostvarenju što snažnijeg novčanog tijeka i generiranju dodatne vrijednosti dioničarima"
Zašto ne TC? Može li se Vinjerac zakljućiti na 18000 USD ili više?
Ipak, ukoliko
se na tržištu stvore povoljni uvjeti, Menadžment možda odluči zaposliti brodove na brodarske ugovore na putovanje
te tako dodatno pojača novčani tijek kompanije
ako tc se nudi po 14 800 ili niže, a spot se može ugovoriti po više, onda spot. jednostavan odgovor na vaše pitanje
5 brodova do kraja godina vozi grmilo sijevalo, jedan – i to onaj koji kvari prosjek može nastavit kvariti proskek ili može malo poboljsati ga. bumo videli.
Isto tako ako se na tržištu pogoršaju uvjeti i nije moguće ugovoriti povoljan TC , Management neće zaustaviti brod i čekati bolje dane več će ga uposliti na spotu. Meni se čini da je upravo to slučaj sa Vinjercem.
Trenutno mi brodari investicijski nisu u fokusu pa u mom pisanji nema nikakvih osobnih motiva. Kako više nisam u operativi pratim tržište iz razonode i ako imam nešto za podijeliti to i napišem.
tankeri su vrlo volatilni, tu ste u pravu. zato stratesko pozicioniranje u tc.
ne znam kakve će biti vozarine krajem godine, možda doista tc zarone. to će značiti da će 2017 biti manje profitabilna. ova medutim bi trebala biti vrlo dobra tj. slijedeća tri izvještaja bi trebala biti dobra. u ovom poslu, to se može reći za malo koju dionicu.
@ investimir
Zadni vaš post supotpisujem. I još bi dodao da je TNPL pa sa tim i TPNG imao plejadu izuzetno stručnih direktora počevši sa Pašom (naravni ima i loših primjera koji su iznimke) koji su se znali nositi sa tržištem i uplivom politike pa ne sumljam da će tako biti i dalje.
U gornjem postu je 2014 bila lapsus lingue. Mislio sam na 2015.
ode nam tnpl, zaslugom burze. i onda burza šalje upit svojim korisnicima – a zasto prometa nema na burzi, što da radimo. kao prvo, da prestanete pucati sebi u noge. to bi bio dobar početak
http://www.zse.hr/default.aspx?id=68907
to je to – za mjesec dana bogatiji smo za 3,95 kn po hartiji.
funta pada, usd raste – dobro ili loše za tpng ?
funta pada, nafta pada – dobro ili loše za tankere ?
sapienti sat.
1. Dobro
2. Dobro
3. A vozarine?
vozarine sada kotiraju visoko jer dobar dio brodskog prostora skladišti naftu, ne prevoz, očekujući rast cjijene. dakle, dok god je nafta nisko, vlasnici uskladišrebe nafte ne mogu e prodati i osloboditi prostor. a i inče vrijedi – što jeftinija roba, to više trgovine i prijevoza iste od prodavatelja do kupca, isto vrijedi i za naftu.
kapnula divka. danke, deutschland.