Vrlo intuitivan post, ovaj koji prodaje nešto zna, a ovi koji kupuju ništa ne znaju.
U skladu sa slikicom nicka.
lp
Čini se da je bežanija iz dionice. Ovo sa tankerima je rizično. Prema dostupnim podatcima uspjeh tankera baziran je na jeftinoj nafti. Špelkulanti su velike tankere napunili jeftinom naftom i koriste ih kao storrage dok cijena ne dostigne očekivani nivo. Kad se to dogodi i nafta proda osloboditi će se značajna kolićina brodskog prostora što bi moglo izazvati potres na tržištu. Kako se trguju veči paketi a nije došlo do nekog značajnog rasta pa netko zadovoljan izlazi, očito netko nešto zna i prodaje onom ko to nezna.
tpng ne posluje na spotu, nego na time charteru. to znači da svatko tko zna zbrajati i oduzimati zna koliko će tpng zaraditi ove godine, koliko sljedeće itd. do kraja godine svih 6 brodoba plovi u prosjeku po oko 18 000 usd. što će dogodine biti, bumo vidjeli.
Čini se da je bežanija iz dionice. Ovo sa tankerima je rizično. Prema dostupnim podatcima uspjeh tankera baziran je na jeftinoj nafti. Špelkulanti su velike tankere napunili jeftinom naftom i koriste ih kao storrage dok cijena ne dostigne očekivani nivo. Kad se to dogodi i nafta proda osloboditi će se značajna kolićina brodskog prostora što bi moglo izazvati potres na tržištu. Kako se trguju veči paketi a nije došlo do nekog značajnog rasta pa netko zadovoljan izlazi, očito netko nešto zna i prodaje onom ko to nezna.
tpng ne posluje na spotu, nego na time charteru. to znači da svatko tko zna zbrajati i oduzimati zna koliko će tpng zaraditi ove godine, koliko sljedeće itd. do kraja godine svih 6 brodoba plovi u prosjeku po oko 18 000 usd. što će dogodine biti, bumo vidjeli.
[/quote]
http://www.tng.hr/hr/novost/mt-vinjerac-istek-brodarskog-ugovora-na-vrijeme-59
Čini se da je bežanija iz dionice. Ovo sa tankerima je rizično. Prema dostupnim podatcima uspjeh tankera baziran je na jeftinoj nafti. Špelkulanti su velike tankere napunili jeftinom naftom i koriste ih kao storrage dok cijena ne dostigne očekivani nivo. Kad se to dogodi i nafta proda osloboditi će se značajna kolićina brodskog prostora što bi moglo izazvati potres na tržištu. Kako se trguju veči paketi a nije došlo do nekog značajnog rasta pa netko zadovoljan izlazi, očito netko nešto zna i prodaje onom ko to nezna.
tpng ne posluje na spotu, nego na time charteru. to znači da svatko tko zna zbrajati i oduzimati zna koliko će tpng zaraditi ove godine, koliko sljedeće itd. do kraja godine svih 6 brodoba plovi u prosjeku po oko 18 000 usd. što će dogodine biti, bumo vidjeli.
[/quote]
shodno navedenom, tpng će ovu godinu prvi put u punom sastavu ploviti iz čega proizlazi da će biti i rezultati jači ;)..
@ investimir
Kolega slabo pamtite ili vam tada brodari nisu bili u fokusu. Pokušajte se sjetiti što je bilo sa TC suhih tereta 2008/9 kad su se vozarine sunovratile. Koliko je TC preživjelo kad su vozarina bile 2 i više puta niže nego zakljućeni višegodišnji TC?
Analize koje sam pročitaju najavljuju probleme u likvidima koncem godine. Naravno predviđanja se i ne moraju ostvariti i to je draž investiranja pa vi zbrajajte i oduzimajte.
kolega
http://www.tng.hr/upload_data/editor/files/TPNG-fin2016-1Q-NotRev-K-HR.pdf
prvo tromjesečje neto dobit 17.04 mil HRK..
@ investimir
Kolega slabo pamtite ili vam tada brodari nisu bili u fokusu. Pokušajte se sjetiti što je bilo sa TC suhih tereta 2008/9 kad su se vozarine sunovratile. Koliko je TC preživjelo kad su vozarina bile 2 i više puta niže nego zakljućeni višegodišnji TC?
Analize koje sam pročitaju najavljuju probleme u likvidima koncem godine. Naravno predviđanja se i ne moraju ostvariti i to je draž investiranja pa vi zbrajajte i oduzimajte.
što želite reći – ako se naručitelju ne sviđa tc, on ga otkaže i uzme spot. i nikom ništa. neće biti bas tako.
tpng namjerno pusluje u tc modu, ne na spotu jer to osigurava stabilnost. i do kraja godine smo stabilni jer imamo potpisane ugovore koje jamče visokoprofitabilno poslovanje. naravno, ako dođe do poremećaja, tpng će pri produženju postojećih ili ugovaranju novih th morati ponuditi niže cijene. i onda ćemo opet znati što nas čeka za naredni period.
Kolega investimire da li se mi poznamo 🙂 ? Je li ovo razotkrivanje “do kraja godine smo stabilni jer imamo potpisane ugovore ” 🙂 🙂 🙂
velebit – 18 500 – do q3/q4 2016
vinjerac – 14 800 – do q2 2016
vukovar – 17 250 – do q2 2018
zolio – 17 750 – q3 2018
dalmacija – 17 750 – q4 2018
pag – 19 300 – q4 2016
vidjet ćemo što će biti s vinjerac. ostalih 5 vozi do kraja godine po oko 17 500 usd prosjek. to su činjenice, ne prognoze.
@ investimir
Kolega malo mi činjenice kontradiktorne.
“Tankerska Next Generation osigurat će zaposlenje za MT Vinjerac na spot tržištu, prilagođavajući novo zaposlenje uvjetima poslovanja i očekivanim vozarinama te će kroz implementaciju strateških odrednica zapošljavanja flote biti usmjereno ostvarenju što snažnijeg novčanog tijeka i generiranju dodatne vrijednosti dioničarima”
Zašto ne TC? Može li se Vinjerac zakljućiti na 18000 USD ili više?
@ investimir
Uposlenja su odlična i nema sumlje da će i ova godina biti dobra. Dividenda od 10 kuna za 2014, ako je info točan, je izvrstan rezultat. To je nekih 12% i puno dionica nije ni blizu takvog rezultata. Ja sam samo komentirao predviđanja analitičara za bližu budučnost.