Fond, nije fond… ova transakcija bi trebala okoncati tu raspravu.
Treba biti oprezan tu jer ovo bi mogla biti priprema za povlačenje sa burze.
A onda ide tromjesečni prosjek koji je oko 60 kn i toliko će dati malima.
S tim da ga lako mogu još dodatno srušiti da bude još niži.
Zato oprezno s igračima iz TNPL.
Tocno tako. Ne mozemo reci ni da su zaradili barem cir na zelucu 🙃, ali nisu njihove pare pa…
.
Ustvari, uredno su oni sve ove godine ubirali naknadu za upravljanje fondom, tako da technically speaking, oni su zaradili 🙃 .
Od 204 miliona kuna 2015 54 posto su dali mirovinci, cijena dionice je bila 65 kuna, od oka 3 put je kapnila dividenda, nekih 6 kuna ukupno i ako prodaju svoj dio po 75 kuna, isplatio se cir na zeludcu.
Mislim da se u prosjek cijene ne uključuje blok transakcije, tako da bi prosjek bio oko 60 kn.
A povlačenje s burze je sad logičan potez.
Ja mislim dapričate gluposti:
Prema zakonu o preuzimanju dioničkih društava prosječna se cijena izračunava kao ponderirani prosjek svih cijena na burzi tri mjeseca prije nastanka obveze objavljivanja ponude .
A blok transakcije su također trgovanje na uređenom tržištu.
CIJENA U PONUDI ZA PREUZIMANJE
Članak 16.
(1) Ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički obvezni su za sve dionice istog roda ponuditi jednaku cijenu, odnosno jednak broj zamjenskih dionica.
(2) Cijena u ponudi za preuzimanje ne može biti niža od najviše cijene po kojoj su ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički stekli dionice s pravom glasa u razdoblju od jedne godine prije dana nastanka obveze.
(3) Ako je prosječna cijena dionica ostvarena na burzama i uređenim javnim tržištima viša od cijene iz stavka 2. ovoga članka, ponuditelj je obvezan ponuditi višu cijenu, s tim da se prosječna cijena izračunava za svaku burzu ili uređeno javno tržište kao ponderirani prosjek svih cijena ostvarenih na burzi ili uređenom javnom tržištu u zadnja tri mjeseca prije nastanka obveze na objavljivanje ponude za preuzimanje.
(4) Ako ponuditelj i osobe koje s njim djeluju zajednički nisu u razdoblju od jedne godine prije dana nastanka obveze stekli dionice s pravom glasa, cijena u ponudi ne smije biti niža od prosječne cijene ostvarene na burzama ili uređenim javnim tržištima.
(5) Ako ponuditelj i/ili osoba koja s njim djeluje zajednički, protivno odredbi članka 40. ovoga Zakona, stekne ili otpusti dionice ciljnog društva po cijeni višoj od cijene iz stavka 2., 3. i 4. ovoga članka, obvezan je u ponudi za preuzimanje ponuditi višu cijenu.
(6) Ako ponuditelj zahtjev za odobrenje objavljivanja ponude za preuzimanje ne podnese u roku iz članka 24. stavka 1. ovoga Zakona, prosječna cijena iz stavka 3. ovoga članka izračunava se kao ponderirani prosjek svih cijena ostvarenih na burzi ili uređenom javnom tržištu za svako sljedeće tromjesečje posebno, počevši od tromjesječja koje prethodi danu nastanka obveze na objavljivanje ponude za preuzimanje do dana podnošenja zahtjeva, s tim da je ponuditelj obvezan u ponudi za preuzimanje ponuditi najmanje najvišu tromjesečnu prosječnu cijenu izračunatu u navedenom razdoblju, ako je ta cijena viša od cijene iz stavka 2. ovoga članka.
(7) Ako ponuditelj ili osoba koja s njim djeluje zajednički u roku od jedne godine od dana proteka roka trajanja ponude za preuzimanje, stekne dionice ciljnog društva koje su bile predmet ponude, po cijeni koja je viša od cijene iz ponude, obvezan je dioničarima koji su prihvatili ponudu za preuzimanje isplatiti razliku u cijeni u roku od 7 dana od dana stjecanja.
(8) Obveza iz stavka 7. ovoga članka ne odnosi se na stjecanja dionica u slučaju statusnih promjena ili povećanja temeljnog kapitala ciljnog ili u slučaju stjecanja dionica ciljnog društva u zamjenu za isplatu dividende.