Naravno da je vrijednost MR tankera porasla, ali sada nisu napravili revalorizaciju, već kada je bcti bio na dnu tako da 2020 godinu mogu završiti u minusu.
Kao da im je cilj da im dobit bude manja.
… “Što se tiče tankera, obujam transakcija ostao je u pozitivnoj orbiti, s obzirom na “dobar” broj poslova koji su u posljednje vrijeme objavljeni. U skladu s tržištem novogradnje, vidimo da je aktivnost usmjerena prema segmentima manjih veličina (posebice MR-ovima). Štoviše, kako se krećemo prema gorljivom (i manje nestabilnom) tržištu prijevoza tereta, možemo očekivati da će SnP tržište ostati na uzlaznoj putanji dulje vrijeme”. Na tržištu tankera potražnja premašuje broj kandidata za prodaju što podiže cijene, trend koji primjećujemo već nekoliko tjedana” …
Rast srodnih stranih firmi u zadnjih mjesec dana
International Seaways Inc, 20,41 %
SFL Corporation Ltd, 7,99 %
Mitsui O.S.K. Lines, 20,84 %
Tsakos Energy Navigation Ltd., 40,67 %
DHT Holdings Inc, 19,45 %
Frontline Ltd, 17,65 %
Scorpio Tankers Inc., 19,42 %
Teekay korporacija, 14,52 %
A sirota TPNG ?
Rast srodnih stranih firmi u zadnjih mjesec dana
International Seaways Inc, 20,41 %
SFL Corporation Ltd, 7,99 %
Mitsui O.S.K. Lines, 20,84 %
Tsakos Energy Navigation Ltd., 40,67 %
DHT Holdings Inc, 19,45 %
Frontline Ltd, 17,65 %
Scorpio Tankers Inc., 19,42 %
Teekay korporacija, 14,52 %
A sirota TPNG ?
sirota TPNG neće rasti bez obzira koliko ti svaki dan drukao na rast
Kad se kredit refinancira mora se raditi revalorizacija brodova, upravo to se desilo 2020. Inace sa odmakom od 45-50 dana vidimo prave vozarine, Q3 ce biti odlican. I ne nije Q4 inace najbolji za product tankere nego Q1, dok je god rata i nesigurnosti isplati se biti u tankerasima, mozda ne TPNG ali u stranim da.
BCTI raste već devet dana uzastopno. Dana 22. lipnja bio je na piku 1.732 boda. Danas je na 1.291 što je na 80,3 % od vrha. Kak sad stvari stoje brzo će se popeti na oko 90 %, a potom ćemo vidjeti.
Iznošenje činjenica nije nikakvo drukanje. To bi bedaki trebali moći shvatiti.
Ma kakvih 9 dana. A i vidjeli smo na izvještaju da to ništa ne znači. Nikad više u ovu dionicu.
al si me pokolebao.
Cijena benzina na svjetskom tržištu pada, što znači da će se potrošnja sigurno povećati. Morat će ga se malo više i navažat tamo-vamo.
https://tradingeconomics.com/commodity/gasoline