bravo lojtrek!!! konačno ste progledali! i odreagirali! na sramotu ostalima!!
a ovim sada već skoro dvogodišnjim vjernicima želim sve najbolje i svako dobro.
pogotovo kolegi trialu! koga zanima neka ide unatrag tražiti kaj sem napisal nakon q1 i prognozirao kakav će biti q2. skoro pa pogodio i kretanje cijene u kunu. i vidite kaj je dotični znalac napisao kao odgovor.
sve u svemu vidim da patuljci pojma nemaju o tankerskom sektoru!
nadam se da će do kraja godine barem do stotke!
Na kraju godine se rade suma-sumarumi. Randop, valjda to znaš? Prerano mašeš repom. Smiri se malo. Tek je poluvrijeme. Ne kužiš?
Svoje prve dionice TPNG kupio sam po dobroj cijeni sredinom veljače ove godine, negdje u vrijeme kad je osvanuo i moj prvi post na ovom tickeru. Prosjek ulaza mi je ispod cijene po kojoj to mogu sada prodati. U plusu sam. Ne vidim tu nikakvih razloga za brigu.
Sačekajmo da vidimo što će biti.
… “Fizičke dislokacije ponude i potražnje na tržištima naftnih proizvoda i čistih tankera, zajedno s globalnim malim zalihama proizvoda usred energetske krize izazvane agresijom Rusije na Ukrajnu, utrostručile su zaradu Ardmore Shippinga ekvivalentnu vremenskom najmu za tankere srednjeg dometa do sada u 2022.
Vjerujemo da snažno tržište produkt tankera prvenstveno pokreću dva čimbenika,” rekao je izvršni direktor Ardmorea Anthony Gurnee tijekom poziva tvrtke o zaradi za drugo tromjesečje. „Prvo, višestruka energetska kriza koja će vjerojatno potrajati neko vrijeme, s ekstremnim promjenama cijena i problemima s opskrbom za gotovo sve energetske klase, niskim globalnim zalihama energije i fizičkom dislokacijom ponude i potražnje za naftnim derivatima pokrećući potražnju na tone milja.
”I drugo, poboljšanje temeljnih pokazatelja potražnje/ponude, ponajprije kontinuirani oporavak potražnje za naftom—posebice mlaznim gorivom—i kombinirani učinak ograničenja opskrbe u brodogradilištima i tekućeg rashodovanja”, dodao je Gurnee” …
nije samo do vas kolega, i nije ništa osobno. ima tu još masu vjernika koji skoro dvije godine pjevaju borbene, a sada ih valjda sram bilo kaj pisati.
ne, ne uživam u dobrim prognozama i nečijem jadu, već samo pokušavam skrenuti pozornost na neke stvari. a ljudi ili neće ili ne žele proučavati i/ili učiti, pa svaki put dobijem po labrnji uz uvjeravanje ovo je zadnji loš kvartal, index na rekordnoj razini i ostale izgovore. a nitko ne pročita detaljno izvješće i nezna politiku poslovanja, a onda se čudom čude kad stigne izvješće!
No koja je to politika? Izvlačenje novca u staru Tnpl? Možda ima na forumu ljudi koji ne znaju da postoji i Tnpl i da je delistirana s burze
Mogla bi biti i ova dok počne zarađivati.
Tržište ne sluša ovu dvojicu prosvjetitelja koji nas pokušavaju prosvjetliti.
A trebalo je jučer kupovat, i priključiti se imateljima dionica.
BCTI je 1365 i raste
U Q3 će tek doći do izražaja povećane vozarine za MR, uvijek postoji odmak od 3 mjeseca
Najveću operativnu dobit će imati u 4Q.
Mislim da onda niti uprava više neće moći skrivati da su zaradili.
Jel prati tko da li raste cijena njihovim brodovima sa porastom MR vozarina, jer su 2020. ako se dobro sjećam, napravili revalorizaciju brodova na nižu vrijednost zbog pada vozarina?
Najveću operativnu dobit će imati u 4Q.
nije kv 4 najbolji, jedan drugi je