991.00 56.00 5.99%
ruska nafta nije još pod sankcijama, ali kao da jest – banke i brodari zaziru od nje jer jedan čas imaš naftu, drugi čas nafte nema jer biva zaplijenjena
ponude ima, ali nitko neće da kupi rusku naftu. kupuju drugu naftu – negdje dalje i skuplje
to da će ovo krTKatkotrajati je čista nebuloza. trajat će kratko ako sankcije će trajati kratko. ako netko misli da će poslije ovoga zapad reći putinu – ajd dobro fda zaborabvimo sve – taj nema sve daske u glavi
ovdje bi moglo doći do obrnute situacije od BDI-a tj.dok će on zbog sankcija uskoro vjerojatno snažno početi rasti, a tankerski indeksi mogli bi početi padati jer rusku naftu gotovo više nitko ne kupuje, ruska zračna flota gotovo da više ne leti zbog sankcija, a i mnoge zrakopolovne rute od rusije prema svijetu i obrnuto su zbog sankcija ukinute. sve to dovesti će do manje potrebe za prijevozom nafte i derivata
Iz Rusije nafta ide naftovodom a sad dok se prekine bit će jako premalo tankera za dovoz s ostalih destinacija.
nafta i plin idu plinovodom i naftovodom,a nastavit će i dalje jer EU treba ruski plin i naftu.nažalost je tako jer da imaju alternativne pravce odmah bi zavrnuli ventile i rusiji bi voda u sekundi došla do grla
ovdje bi moglo doći do obrnute situacije od BDI-a tj.dok će on zbog sankcija uskoro vjerojatno snažno početi rasti, a tankerski indeksi mogli bi početi padati jer rusku naftu gotovo više nitko ne kupuje, ruska zračna flota gotovo da više ne leti zbog sankcija, a i mnoge zrakopolovne rute od rusije prema svijetu i obrnuto su zbog sankcija ukinute. sve to dovesti će do manje potrebe za prijevozom nafte i derivata
jedini proiblem s vašim tekstom što ne vidi šumu od drveća
rusija je treći proizvođač – oko 5 milijuna barela dnevno
ako ne kupiš od rusa moras negdje drugje, je li tako. a to drugdje je negdje dalje od rusije, je li tako. jer da nije dalje, kupovao bi sve ove godine od tamo a ne od rusa, zar ne.
e pa, zato nafta raste – jer je nema dovoljno. i zato bcti raste – jer sad odjednom jednak broj tankera mora ploviti puno viiše tonamilja
prosto kao pasulj – kad god nastane negdje čep, odmah skaču tankeri. a ovo nije čep – ovo je kineski zid.
evo ti primjer
bcti 1071
ovo sad su vozarine od 25 000. ludilo
uvijek je tako – dok jedni ginu, drugi zarađuju. čovjek čovjeku vuk
bcti 1071
samo je pitanje jesu li im brodovi na spotu ili TC?…jer ovakve vozarine neće dugo potrajati i ako ih sada ne uspiju ugovoriti i naplatiti po ovim cijenama jer voze po dugoročnim ugovorima, onda im slaba vajda od ovog jednokratnog rasta jer tako je i BDI lani u jednom trenutku podivljao i otišao na 5500 bodova pa je nedavno pao ispod 1300 bodova
nema pitanje, sbe piše u izvješću
Velebit 2011.
MR produkt
SPOT tržište SPOT (od kolovoza 2021.)
Vinjerac 2011.
MR produkt
Clearlake 15.250 (do svibnja 2022.)
Vukovar 2015. Eko MR produkt EXXON 17.050(do kolovoza 2023.)
Zoilo 2015. Eko MR produkt SPOT tržište SPOT (od svibnja 2021.)
Dalmacija 2015. Eko MR produkt SPOT tržište SPOT (od srpnja 2020.)
Pag 2015. Eko MR produkt SPOT tržište SPOT (od srpnja 2020.)
4 broda imaju priliku uhvatiti ovo. bit će ovdje lijep kv 1, jako lijep