keš je dobar, brodovi kupljeni za keš su još bolji. ako plove za novac, a ne prže isti kao oni u petrokemiji. da li će to tako biti – naobećavali su svašta i skupo prodali tpng dioničarima, prodali su i meni, ali 3,5 puta jeftinije kroz tnpl pa ja i nemam tako visoka očekivanja kao tpng dioničari.
kako budu stizala kvartalna izvješća tako bi trebala cijena dionice isto ići prema gore..sudeći po ugovorenim vozarinama od 01.01.2015. biti će zanimljivo za dioničare[emo_palacg][emo_smijesak]
Izgleda da ne kuzis sarkazam. Krasno su ugovorili ove tankere. Cini mi se da je IPO bio idealna prilika za osisat jagnjad. Sreca ovim filipincima sam naucio ne vjerovat.
sto je dobro za tpng, dobro je i za tnpl. i obrnuto. ako ste u tnpl a čini mi se da jeste, pljuckati po tpng nema smisla. kritiziratii raskrinkavati da, ali proglasavati ipo šisanjem ne. ipo je odrade lege artis, kamo srece da svaki mjesec imamo po jedan takav.
IPO je odradjen po mjeri tankerske. U TNPG tankerska ima 55%,prodali su pricu ipovcima da ce u TNPG teci med i mlijeko za razliku do TNPL. Kad ono vidi cuda. IPO je bio iznimno uspjesan i firma je prodala doalr imovine za dolar para i dosla do casha. IPOvcima je pametnije bilo kupovat TNPL,ali svak je kovac svoje srece.
sve potpisujem što kažete. zato ja nikad u životu nisam i tesko da cu sudjelovati u ipoima. ali sudjelovati u ipoma posredno, po jeftinim cijenama, to da. rijetke su takve prilik, ovo je bila jedna od njih.
za institucije vrijede dtruga pravila – mislim da jesu skupo pkatili, ali nisu pogrijesili. tpng i product tankeri drže vodu – ti već sada ima novca, a mozda ga bude i više. kad izade jedno tri izvjesca i vidim pe pokazatelj, tpng ću rado kupiti, zasto ne, ako se zaraduje.
bolje je čini mi se i skupo latiti za izvoznike i proizvodne tvrtke, nego jeftino subvencionirati ptkm, nexe, ingru itd. a dosada se upravo tako radilo.
In the MR market, activity picked up in the MEG, although an overhang of tonnage meant that the lumpsum rate on the Gulf-UKC route remained steady at $1.45m. Meanwhile, a firm rise in demand and tightening tonnage supported the rate on the fronthaul UKC-USAC route rising to WS 180. Overall clean MR average earnings rose 30% w-o-w to $23,020/day. In the LR market, the rate on the LR1 Gulf-Japan route rose to WS 105, as the market tightened. This led some charterers to look to MRs, which may support MR rates if this situation is sustained. In the LR2 sector, sentiment firmed in the AG, driving up the rate on the Gulf-Japan route to WS 100.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=36458
..jako lijepo 🙂
Overall, clean MR average earnings increased 2% w-o-w to stand at $23,375/day.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=36481
bome tako piše na stranici 4. – http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2015/03/Intermodal-Report-Week-10-2015.pdf
MR HYUNDAI MIPO 2455 50,000 2015 HYUNDAI MIPO DOCKYARD, S. Korea YYY D H $ 36.5m
MR HYUNDAI MIPO 2456 50,000 2015 HYUNDAI MIPO DOCKYARD, S. Korea YYY D H $ 36.5m
buyer Croatian (Tankerska Plovidba)
Čini mi se da namjerno tjeraju prodavače da prodaju ovom na 65,00