TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nije lose, osiguran Jedan lijepi ugovor na 3 godine po 17k $ dnevno.

najbolji ugovori su nekad išli po 18 000 i 19 500. danas to izgleda nije dohvatljivo

 

da li sad imaju 4 na charteru, 2 na spotu ili krivo brojim

 

 

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Vinjerac i Zolio su na spotu. Možda je ugovor za Zolio pa bi to značilo 5 charter, 1 spot. Ako je produžen ugovor za Vukovar onda je odnos 4:2!

Da u ovom trenutku su 2 na spotu.

Po ovom ugovoru još jedan brod ide na ugovor i to od srpnja/kolovoza ove godine.

Koliko ja uspijevam na temelju objavljenih podataka vidjeti sada je za 3Q osiguran rezultat cca na razini 1Q. Za 2Q bi rezultat morao biti bolji nego u 1Q.

U brojkama bi to značilo da bi za prva 3 kvartala dobit  mogla biti preko 50 mil kuna.

To je 40% bolje nego rekordne 2016.

Nemoj misliti na m2!

Izgleda da se trezor uključio u kupnju..

Parica, 28.04.2020. u 22:05

 









TAKA, 27.04.2020. u 23:13



 

1 tanker na spotu?? Pa u zadnjem izvjescu stojiVinjerac i Zoilo na spotu a Dalmacija od Q2 2020 zavrsava ugovor na vrijeme….

 




Povijesna zaposlenost flote, od izlistavanja, prema obavijestima sa ZSE.  


 

 



2015. 



27.04. VUKOVAR (eco) – 17.250 USD; 3 godine 



26.05. ZOILO (eco) – 17.750 USD; 3 godine + 1 mogućnost godina po 19.750 USD



23.06. DALMACIJA (eco) – 17.750 USD; 3 godine + mogućnost 1 godina po 19.750 USD 


 

 



10.09. VELEBIT (ice class) – 18.500 USD; 1 godina 


 

 



11.11. PAG (eco) – 19.300 USD; 1 godinu + mogućnost 6 mjeseci po 19.500 USD 



2016. 


 

 



23.05. VINJERAC (ice class) – spot 



07.11. VELEBIT (ice class) – spot 



23.11. PAG (eco) – spot 


 

 


2018.  

13.03. VINJERAC (ice class) – 14.500 USD; 1 godina (od travnja 2018.) + mogućnost 1 godina po 15.500 USD  

 

 


 

 



23.04. VUKOVAR (eco) – spot 


 

 


02.07. ZOILO (eco) – spot 

 

 



28.09. DALMACIJA (eco) – spot 



2019. 


 

 


06.03. DALMACIJA – 16.000 USD; 1 godina + 1 godina po istim uvjetima 

 

 



14.03. VELEBIT (ice class) 14.500 USD; 1 godina + mogućnost 8 mjeseci po 15.500 USD 



17.05.  PAG (eco) 17.000 USD; od 6 mjeseci do godine dana 


 

 



24. 05. VUKOVAR (eco) – 17.100 USD; od 6 mjeseci do godine dana 



2020. 


 

 


05.02. PAG – spot 

 

 


05.02. VELEBIT (ice class) – produljenje 8 mjeseci po 15.500 USD 

 

 


26.02. VINJERAC (ice class) – 15.250 USD; 2 godine + mogućnost 1 godine po 15.750 USD  

 

 


26.02. PAG ili ZOILO – 16.850 USD; 3 mjeseca + mogućnost 3 mjeseca  

 

 


 

 


Znači, trenutno je jedan brod (Zoilo) na spotu. Vukovar najvjerojatnije ima TC do svibnja 2020. (nema obavijesti na ZSE), Velebit i Pag imaju TC do listopada 2020., Dalmacija najvjerojatnije do ožujka 2021. dok je Vinjerac zauzet do 2022. 

 

 


Ukratko situacija je odlična, u svibnju bi trebao VUKOVAR doći na spot, dok se VELEBIT i PAG očekuju u listopadu da završe sa TC. Ako se vozarine zadrže visoko moglo bi bit para 😊.  

 

 



P.s. kad se uspoređuje rekordna 2016. sa ovom neka se malo bolje pogledaju vrijednosti ugovorenih TC 



P.s.s. kolega investimire evo rješenje zagonetke za q4 2018.; bilo 5 brodova na spotu pa su imali wxtra visoke prihode ali i extra visoke troškove, a vozarine su bile u kur.. 


 

 


 

 


 

S obzirom na informacije iz izvješća q1, trenutno su na spotu ZOILO i VUKOVAR (kojem TC ističe sredinom svibnja; možda je već gotov). Vinjerac je na dvogodišnjem (+1) TC od početka svibnja, PAG je na TC do lipnja (ili listopada ako unajmitelj iskoristi opciju produljenja), VELEBIT je na TC do studenog, a DALMACIJA do ožujka 2021. …Najvjerojatnije ZOILO ide na trogodišnji TC (obavijest od jučer)…

p.s. i dalje nemam TPNG, i to mi nije pametno 🙁

Rastimo zajedno...

Po svemu što ja pratim, a s obzirom da uprava ide u smjeru da fiksira prihode dugoročnim ugovorima rekao bi da mi za ovu godinu možemo računati da će u prosjeku biti na razini 1Q.

S redovnim otplatama anuiteta na kraju godine na računu će biti cca 110 mil kuna.

Nema tu puno filozofije, tvrtka će se ili razduživati ili će to ići u dividendu.

Ja ne vjerujem da ovo kupuje trezor. Netko je samo zbrojio 2+2

Nemoj misliti na m2!

2 dana slab promet, ali jučer jaka kupnja. Iznad 50 kuna bilo je na kupnji 6-7000 dionica. Na prodaji sve do 60 kuna ponuda je bila slaba.

Obavjesti o kupnji od strane trezora za srijedu nema što znači da kako sam i pretpostavio trezor i dalje ne kupuje. Ne sudjeluju u kupnji od ožujka.

Jedan tekst iz stranog tiska:

” Croatian owner Tankerska Next Generation (TNG)
appears to have moved its last tanker out of the spot market as it takes cover
during the coronavirus outbreak. The Zagreb-listed MR player said it had
secured a three-year charter from July or August. The charterer is a leading US
oil major which will pay $17,000 per day, with an option for another year at
$18,000 per day. The negotiated conditions are thoroughly in line with the
company’s strategic concept that focuses on the efforts to secure a strong
asset base and stable cash flow,it said. The vessel looks likely to be the the
50,000-dwt Zoilo (built 2015), which has been operating spot since July 2018. A
company spokesman told TradeWinds it could not divulge any further information,
however. All its other tankers are tied up on term deals currently, but the
50,000-dwt Vukovar (built 2015) may come free in May if Koch does not take up
an option for another year. Another ship fixed The company revealed last week
that the other vessel that had been operating spot, the 52,000-dwt Vinjerac
(built 2011), had won a two-year deal from May.”prominent charterer”
will pay $15,250 per day, with an option to extend for a third year at $15,750.
The move away from spot exposure has boosted its net profit in the first
quarter, which were announced before the latest charter. It logged earnings of
$2.42m, against $0.36m as voyage costs were reduced. Revenue was down to
$10.17m from $11.25m. Period deals result in lower revenue, but reduce
operating expenses. TNG said it had “no intention” of making any
forward-looking statements or assumptions about how long the pandemic could
affect various market aspects. But it added: “A global economic slowdown
seems like an inevitable outcome.”We have set our focus on securing
revenue based on time charters,” said chief executive John Karavanic. “It
is indisputable that the product tanker market is currently affected by the
pandemic which will leave its social and health implications on business. But
he added: “At the same time the company is not losing sight of the
previously announced fundamental drivers that are currently prevailing in the
supply and demand markets generating a positive effect on freight rates. Karavanic
said the fleet was well covered with period business, “more so than in the
last few years. TNG CEO John Karavanic has increased the period coverage of the
fleet.”

 

https://www.tradewindsnews.com/tankers/tng-takes-last-tanker-out-of-spot-market-on-three-year-deal/2-1-809428?utm_source=emailsharing

Nemoj misliti na m2!

Kolega daliborop biti će takvih što znaju zbrajati sve više pogotovo nakon Q2 kad na većini dionica  koje je korona pogodila nastupi rasprodaja!

Ja pokušavam na temelju dostupnih podataka predvidjeti rezultate. Nije kod nas kao vani da na svakoj dionici nekoliko analitičara daje svoje projekcije, pa da se ravnaš po tome. Ovdje moraš sam “rudariti”. E sad pitanje je kako tumačiti trgovanje na višim razinama uz ozbiljan promet par dana prije objave izvješća? Da bi nakon objave uslijedio pad?

Dali su se investitori razočarali izvješćem, a očekivanja su bila veća?

Treba reći da ovo nije najbolji kvratal za TPNG, a do sada su (2016-2018) u prvom kvartalu uvijek imali jako dobre rezultate. No kako sada stvari stoje moja je procjena da će ove godine nakon drugog kvartala imati povijesno najbolja 2 kvartala za redom i to će onda potvrditi da će ovo biti rekordna godina za TPNG.

Tankerska bi po 1H mogla zaraditi cca koliko je zaradila u cijeloj 2018 i 2019 zajedno, ili cijeloj 2017. Do kraja godine s obzirom na pokrivenost ugovorima ne bi trebalo biti previše iznenađenja i tvrtka, ako rezultati budu na nivou 1Q, bi mogla ostvariti dobit u visini ukupne dobiti u zadnje 3 godine poslovanja zajedno !!

Pokušavam samo predočiti omjere koliko prema ovome što sada znamo mogu biti dobri rezultati ove godine. Znači 1Q je odličan, ali tek ako to ponove to i u 2Q ovo onda postaje rekordna godina i vjerojatno diže i vrijednost dionice na neke više razine.

U ova tmurna vremena lijepo je vidjeti ovakve primjere.

Nemoj misliti na m2!

Kakva izvješća?

Nije to sinko turizam. To je spin off ekipe iz TNPL skrojen za njihove potrebe. Dobit će vjerojatno biti veća nego prijašnjih godina, al kada većinski naplate svoj fee nije realno očekivati ništa sto bi jako utjecalo na rezidualnu vrijendost za sve dioničare. Tako da, fali more, al drz se kraja…

one, 18.05.2020. u 10:44

Kakva izvješća?

Nije to sinko turizam. To je spin off ekipe iz TNPL skrojen za njihove potrebe. Dobit će vjerojatno biti veća nego prijašnjih godina, al kada većinski naplate svoj fee nije realno očekivati ništa sto bi jako utjecalo na rezidualnu vrijendost za sve dioničare. Tako da, fali more, al drz se kraja…

 

Ovakve komentare čitam od razine kad je dionica bila 30 kn…sreća da se nisam držao kraja nego vrijedno skupljao…pa sad već imam lijepih 35% plusa…do izvješća bi moglo biti cca 60 do 75 % u plusu…top dionica s top rezultatima ove godine….ma šta drugi mislili i pričali o tome.

 

New Report

Close