1 tanker na spotu?? Pa u zadnjem izvjescu stojiVinjerac i Zoilo na spotu a Dalmacija od Q2 2020 zavrsava ugovor na vrijeme….
Povijesna zaposlenost flote, od izlistavanja, prema obavijestima sa ZSE.
2015.
27.04. VUKOVAR (eco) – 17.250 USD; 3 godine
26.05. ZOILO (eco) – 17.750 USD; 3 godine + 1 mogućnost godina po 19.750 USD
23.06. DALMACIJA (eco) – 17.750 USD; 3 godine + mogućnost 1 godina po 19.750 USD
10.09. VELEBIT (ice class) – 18.500 USD; 1 godina
11.11. PAG (eco) – 19.300 USD; 1 godinu + mogućnost 6 mjeseci po 19.500 USD
2016.
23.05. VINJERAC (ice class) – spot
07.11. VELEBIT (ice class) – spot
23.11. PAG (eco) – spot
2018.
13.03. VINJERAC (ice class) – 14.500 USD; 1 godina (od travnja 2018.) + mogućnost 1 godina po 15.500 USD
23.04. VUKOVAR (eco) – spot
02.07. ZOILO (eco) – spot
28.09. DALMACIJA (eco) – spot
2019.
06.03. DALMACIJA – 16.000 USD; 1 godina + 1 godina po istim uvjetima
14.03. VELEBIT (ice class) 14.500 USD; 1 godina + mogućnost 8 mjeseci po 15.500 USD
17.05. PAG (eco) 17.000 USD; od 6 mjeseci do godine dana
24. 05. VUKOVAR (eco) – 17.100 USD; od 6 mjeseci do godine dana
2020.
05.02. PAG – spot
05.02. VELEBIT (ice class) – produljenje 8 mjeseci po 15.500 USD
26.02. VINJERAC (ice class) – 15.250 USD; 2 godine + mogućnost 1 godine po 15.750 USD
26.02. PAG ili ZOILO – 16.850 USD; 3 mjeseca + mogućnost 3 mjeseca
Znači, trenutno je jedan brod (Pag ili Zoilo) na spotu. Vukovar najvjerojatnije ima TC do svibnja 2020. (nema obavijesti na ZSE), Velebit i Pag/Zolio imaju TC do listopada 2020., Dalmacija najvjerojatnije do ožujka 2021. dok je Vinjerac zauzet do 2022.
Ukratko situacija je odlična, u svibnju bi trebao VUKOVAR doći na spot, dok se VELEBIT i PAG/ZOILO očekuju u listopadu da završe sa TC. Ako se vozarine zadrže visoko moglo bi bit para 😊.
P.s. kad se uspoređuje rekordna 2016. sa ovom neka se malo bolje pogledaju vrijednosti ugovorenih TC
P.s.s. kolega investimire evo rješenje zagonetke za q4 2018.; bilo 5 brodova na spotu pa su imali wxtra visoke prihode ali i extra visoke troškove, a vozarine su bile u kur..
https://www.youtube.com/watch?v=Blqp2f0YBj8
Kaže CEO Nordic americana da nikad nije vidio jače tržište za tankeraše u životu.
https://www.youtube.com/watch?v=Blqp2f0YBj8
Kaže CEO Nordic americana da nikad nije vidio jače tržište za tankeraše u životu.
tu sve lijepo piše
https://www.seebiz.eu/trzista/zasto-su-tankeri-odjednom-postali-tako-privlacni/230896/
Evo bogami pada, srušit će je na 40 u trenutku najboljih pokazatelja u povijesti, koja burza i država.
Evo bogami pada, srušit će je na 40 u trenutku najboljih pokazatelja u povijesti, koja burza i država.
ulagači su već iskusni i znaju da će FI biti osrednje ili loše pa kad se izvješće javno objavi ide nagli pad cijene prema 40 kn pa se iskusni nastoje prije toga riješiti ove dionice
Dugoročno gledano to je super vijest jer bi zbog manjka potražnje za tankerima u budućnosti zbog ove krize TPNG mogla i dalje poslovati s dobrom dobiti 😀
Ova godina će biti svakako još nego prošla.
P.s. zašto ste izlazili uopće iz dionice?
Još ako Uprava u srijedu odobri isplatu dividende (a mogla bi) idemo na stare razine :))
Izašao sam u veljači jer su vozarine u siječnju i veljači potonule više od predviđanja, jer su vani u to vrijeme, od početka godine do veljače, tankeraši pali preko 50%, a u isto vrijeme se TPNG tržila na istoj cijeni kao i u q4/2019. kad je situacija bila puno optimističnija, a vozarine na vrhuncu (zbog sezonalnosti naravno).
Trenutno je situacija na marketu poprilično konfuzna i nitko ne zna što će se dogoditi u bliskoj budućnosti. Kako god tankeraši rastu jer nema potražnje za naftom :), to je poprilično luda i nepredvidiva situacija pogotovo za produkt tankere (clean) jer se do ove krize oni nisu nikad koristili za skaldištenje nafte, uglavnom su to bili “prljavci”.
Nisam unutra jer mislim da će ova godina, unatoč trenutnoj situaciji, biti lošija od prethodne i to je jedina istina…
Znači kako prodate ili kupite tako TNPG valja ili ne??? Jučer ste pisali da je situacija odlična.
Kolega ja sam svoj zadnji dio TPNG nažalost prodao po 49 kn i to sam javno ovdje napisao. Volim brodare i uvijek ih pratim, a zavisi od situacija, koliko intenzivno.
U prethodnom postu samo sam se referirao na svoje razloge prodaje tankerske u veljači ove godine…ovih dana nisam prodavo jer nemam sto prodati 🙂
Trezor je zadnji puta kupovao 31.3. i to po 42 kune tako da rast cijene sa tih razina do današnjih nema previše veze sa kupnjom trezora.
Od 24.2. do kraja ožujka trezor je kupio ukupno malo više od 13.000 dionica, a od tada do danas trgovalo se sa 125.000 dionica.
Kupnja trezora je pozitivan signal, ali ne bi rekao da je presudna za rast cijene. Ako trezor nakon izvješća nastaviti kupovati to će biti jaka podrška cijeni, a ako žele kupiti sve što im je odobreno morat će se cijena još podići.
I početkom ožujka je netko agresivnije kupovao i već bio digao cijenu do 52 kune, vidjet ćemo sada dali tu stajemo i čekamo izvješće ili će se nastaviti kupovati do petka.
Uprava je 13.3. dala svoje viđenje utjecaja krize na poslovanje i vidimo da je njihov pogled na ovu godinu pozitivan. Objavili su da su ove godine već ugovorili više dana za 7% nego prošle godine i time prihodovali 16% više. Postigli su cijene koje su skoro 10% više.
Kako su ostali troškovi fiksni ta što je više ide u dobit pa je za očekivati da tih 2,3 mil USD ide u tom smjeru više ukupne dobiti. Neka tako bude i u drugom kvartalu, a za očekivati je da će biti, to će značiti da će se prošlogodišnja dobit preskočiti već u prva dva kvartala.
Neka zadnja dva kvartala budu samo solidna i to bi moglo donijeti rekordnu godinu krizi uprkos. Cijenu na burzi neću dovoditi u izravnu vezu sa time jer na tržištu vlada strah pa bez obzira na rezultate poslovanja cijena može oscilirati. No jednom će pak popratiti poslovanje.
Ako uprava bude išla u smjeru isplate dividende to će biti jako pozitivno za kratkoročnu cijenu dionice, a ako bude išla u smjeru bržeg razduživanja to će dugoročno imati velike efekte na stabilnost poslovanja. A i ako tvrtka smanji dug za 10 kuna po dionici godišnje to bi po nekoj logici trebalo završiti u rastu cijene te dionice na burzi. Uz to značajno onda padaju i troškovi kamata pa će pozitivan novčani tijek dovesti do toga da tvrtka može isplatiti jaku dividendu.
Kolega Dalibor možda samo zbog Vas uzmem malo TPNG-a da mogu iz preve klupe učit i ponavljat financijsku analizu :).
Baš me zanima kako ćete se kao dokazano konzervativni ulagač snaći u ovoj djelatnosti koja je sušta suprotnost :).
Mogu Vam samo savjetovati da ovdje manje računate (to je dovoljno samo prilikom ulaska da vidite jeste li preplatili), a više pratite market i druge vijesti i ne zaboravite prodati…brodare treba trejdati (barem s dijelom), prevelika je volatilnost da se ne hvataju vlaovi…
Sretno!
Eto, sad kad su vozarine još više narasle, rezultati će biti lošiji?? A jučer se govorilo o ogromnoj dividendi?
Svaki dan je druga priča.
Ali ionako najviše ovisi o trezoru, ako nastavi kupovati još će dići cijenu.
Tvrtka bi trebala isplatit divdendu ne radi nas dioničara i sitnih prihoda koje bi trebali dobiti već radi naših mirovina i mirovinskih fondova koji u zadnjih 15 godina nisu dali skoro nikakve prinose, a gledajući inflaciju su u strašnom gubitku.
Svjestan sam da su brodari sasvim druga igra. Uglavnom dugovi su veliki, a imovina (brodovi) u založeni. Sviđa mi se kod njih što se je vrijednost imovine prikazana realno i brzo je utrživa pa znaš gdje si u svakom trenutku.
Nisam dovoljno stručan da kažem dali uprava dobro vodi tvrtku ali su im standardi odnosa sa investitorima i izvješća na jako visokoj razini. Osim što poprate poslovanje daju jako lijep pregled stanja na tržištu, neka svoja predviđanja itd.. Pravi mali udžbenik, Žao mi je što na to nisam ranije obratio pažnju.
A od početka sam svjestan da ovdje stalno moraš imati prst na okidaču 🙂