Rezultati ovdje neće biti ništa posebni, već standardni kao i dosada jer voze po sličnim vozarinama kao i dosad.
Vidjet ćemo kad dođu izvještaji.
Kolega forumas, tocno rezultati bi trebali blizu (bolji nekih 10%) u odnosu na proslu godinu (1 kvartal) ali ako vozarine budu upola manje nego sad u drugom kvartalu, dobit drugog kvartala bi trebale biti kao dobit cijele prosle godine….vidjet cemo.
Gledam kako dionice tankeraša letu u nebo, evo nordic american tankers skočio u mjesec dana s 4 na 6,9 dolara. Očekujem TNPG na 70 kuna.
Gledam kako dionice tankeraša letu u nebo, evo nordic american tankers skočio u mjesec dana s 4 na 6,9 dolara. Očekujem TNPG na 70 kuna.
Evo ih na 7,25. Danas samo 24 % !!!
1 tanker na spotu?? Pa u zadnjem izvjescu stojiVinjerac i Zoilo na spotu a Dalmacija od Q2 2020 zavrsava ugovor na vrijeme….
Posao uprave je da poslovanje drži stabilnim i sigurnim, a to osiguravaju brodovi pod ugovorom. TPNG će sigurno profitirati od ovog rasta vozarina, ali ne naravno kao da su mu svi brodovi na spotu.
Po meni je dovoljno da dobit u 1Q bude 1,5 mil USD. Onda znamo da će u 2Q biti još barem 2 mil USD. Što znači da bi za pola godine ostvarili dobit kao cijele prošle godine !!!
Nakon toga neka samo naprave solidne dugoročne ugovore i to je dovoljno za dobit od minimalno 40 mil kuna za cijelu godinu i EBITDA od cca 130 mil kuna.
Mene više zanima za što će se toliki priljev novca iskoristiti.
PS
Spomenuti NAT je u after marketu došao na 7,77 USD tj dodatno je rastao 8% na 23% kolko je uhvatio u redovnom trgovanju !!!