TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Što je s brodovima za koje TPNG ima ugovore na vrijeme? Da li su i oni na spotu ukoliko ih je zbog ove situacije u uposlio drugi unajmitelj?

Tankerasi, uzivajte, sutra ide katapult…nisam vise s vama, prodao sam sve na zatvaranju..spot vozarine za produkt tankere na ATH-u

VLCC +-16% to $194k/d

MR +74% to $72k/d

SR +54% to $90k/d

Rastimo zajedno...

Show me the money 😀

U slijedeći četvrtak izlazi izvješće.

Ako pogledam neka od najboljih kvartalnih su bila u 2016 gdje je 1Q imao 37 mil EBITDA i 17 mil kuna dobiti. Godina je završila sa 128 mil kuna EBITDA i 40 mil kuna dobiti s tim da su tada financijski rashodi bili viši nego danas. Kako sada stvari stoje TPNG bi mogao ponoviti ovako lijepe rezultate, pa čak ih i preskočiti.

Naravno da na ovakvom tržištu ne treba postavljati paralela sa cijenom tada ali cijena je dogurala preko 80 kuna. No dobit od preko 5 kuna po dionici i eventualna najava dividende opravdale bi cijenu na tim razinama.

Koliko vidimo trezor nije sudjelovao u kupnji prethodna dva dana jer nisu ništa objavili.

Hvala kolegama koji su mi ukazali na ovu priliku.

 

Nemoj misliti na m2!

ohladi, 23.04.2020. u 10:56

Ne posjedujem ovu dionicu, ali evo jedan zanimljiv video sa CBNC-a.

Nevjerojatno ali zbog manjka skladisnog prostora za naftu poceli se tankeri koristiti kao skladista, i radi toga su otisle vozarine u nebo.

Uz sve to tankeri se ne trebaju krecati pa nema potrebe za placanje goriva, tako da je ovo cisti kes.

 

Ne razumijem se u ovaj biznis, i ne posjedujem dionicu, niti imam namjeru ju kupiti, ali evo jedan video koji ce zanimati sve imaoce ove dionice:

https://www.youtube.com/watch?v=99jtMgBK-08

Ako sam dobro shvatio, tankeri sada naplaćuju 200.000 dolara po danu i naplaćivati će po 160000, 120000 u idućem razdoblju, prosjek cca 80000 dolara po danu.

E sad, kakve to veze ima s TPNG ako ima ugovore na 6, 12, 18, 24 mjeseca??

Jasno mi je za ove na spotu..

 

Hvala na odgovoru…

Fulao sam u gornjem postu (molim da ga admin izbriše) …MR +74% to $72k/d

Ako sam dobro shvatio, na svjetskom tržištu tankeri koje TPNG ima u floti naplaćuju  $72.000 / danu


 i naplaćivati će još neko vrijeme vozarine daleko više od prosječnih.


Vidim da je kolega investimir već gore djelomično odgovorio na moje pitanje, iako se ne slažem da će se to vidjeti u prvom kvartalu, kada smo u drugom.

Zanima me što je s unajmiteljima tankera koji su ugovorili s TPNG ugovore na vrijeme a sada zbog krize možda ne rade, da li TPNG može to iskoristiti i uposliti brodove na spotu.. ili unajmitelji imaju extra zaradu, a TPNGu plaćaju ugovorenu vozarinu? No, i u tom slučaju dobro za TPNG jer tankeri možda stoje na mjestu i nemaju operativnih troškova…

vidim sad da imaju 3 broda na spotu, nisam pratio ovu dionicu duže vrijeme..  mislim da kroz mjesec dana možemo zaboraviti TPNG na razinama do 50kn, tržiti će se po 60kn+

U redu je ovaj rast, ali treba biti oprezan s kupovinom, ako sve ostalo kod nas i vani bude padalo.

@bensell za brodove koji nisu na spotu, trenutne vozarine na spotu ne znace nista, oni voze po dogovorenim cijenama od prije konktetno Pag i Vukovar po 17k$ po danu, Dalmacija 16k$. Nema na cemu.

Samo procitajte izvjesce i tamo sve pise (ali ko jos cita izvjesca, bolje rec cijena ce bit X za 3 dana, jer iman feeling i osjecan to, a ne znam razliku spota i time chartera)

Zato i imaju uvijek pretežno prosječne rezultate.

Čudno je npr. bilo i kad su i prošle godine u razdobljima s relativno dobrim vozarinama ostvarili lošije rezultate od očekivanih.

O čemu pričaš? Osim same neto dobiti smanjen je dug za 5%, povećana vrijednost kapitala.. npv je samo 70 kn trenutno, a ona poprilično realno stanje

Samo pozitiva, ove povijesno visoke vozarine ce se ocito zadrzati jos neko vrijeme….

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-23/the-latest-sign-of-an-oil-glut-surging-sea-freight-for-gasoline

New Report

Close