TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da se razumijemo ja sam se zainteresirao za ovo nakon što mi je kolega svratio pažnju na događanja vani sa tankerskim tvrtkama koje bilježe jak rast bez obzira na potrese ostatka tržišta. Zapravo baš zbog tih stvari ovaj biznis je izbio u fokus.

Znači ja nisam pitao za ovu poziciju da bi nešto drukao ni lijevo ni desno nego jer volim znati što je više moguće o tvrtki u koju ulažem novac.

To što imaju super flotu je super ali to samo po sebi ne znači previše. Ima i Maistra super hotele, i Belje super farme i vinograde, kao i Ledo super sladoled.

No jasno je da je TNPG u ovoj situaciji PO POSLOVANJU možda i jedan od najveći dobitnika u ovoj krizi kod nas.

(Neka me netko upozori i na neku drugu tvrtku ako zna 🙂 )

 

 

Nemoj misliti na m2!

BCTI PREKO 1800 BODOVA…. wow nikad nisam vidio ovoliki skok dnevnih vozarina za product tankere… Pa to je oko 35000 do 40000 us dolara.

Jucer

VLCC +24% to $235k/d

Aframax +75% to $66k/d

LR2 +25% to $109k/d

LR1 +31% to $80k/d

MR +55% to $41k/d

SR +22% to $58k/d

Danas

Suezmax +18% to $92k/d

Aframax +26% to $84k/d

LR2 +38% to $151k/d

LR1 +30% to $103k/d

Bolesno, zao mi je sto imam jako malo TPNG (2% portfelja), ali tko je ovo mogao ocekivat…cestitke imaocima

Rastimo zajedno...

tpng ima 4 broda u charteru, a svega 2 na sptu

 

dakle, ako uhvate nešto, uhvatit će jednim brodom jer statistički je mlo vjerojatno da su imali oba broda slobodna bas sad

 

tpng je voda duboka i tko misli da može pogoditi hoće li de spot odraziti na prihode ili neće, nek malko provrti uatrag npr kv 4 2018 pa će vidjeti

 

charter se može sračunati i predvidjeti, spot nikako. bumo videli sad na kv 1

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Hmm kolega investimir… Da trenutno ima 2 na spotu ali dizanjem spota dizu se i TC a vidjet cemo koliko ce biti veci kad im neki od TC zavrsi (mislim da bi uskoro mogli ugovarat za 1 ili 2 tankera) i bude se ugovarao slijedeci…. Ok nikad ne komentiram cijenu dionice pa necu ni sad ali mene zanima poslovanje i financijsko stanje firme a mislim da vi to dobro znate kako stoji tpng. Da 2018, ali isto mozemo poredit i 2017 ili slicno ovisno sto hocemo reci.

Ovdje je pitanje za mene da li ce skoro 10 kn u kesu (predvidjanje na kraju 2020), uloziti u novograsnje ili/ koliko ce isplatiti dionicare. Ja se nadam novogradnjama jer ce ploviti uz dobit barem slijedecih 4 – 5 godina.

Parica, 05.02.2020. u 22:37

Sad vidio obavijest na ZSE, izgleda da trenutno imamo 3x tankera na spotu, a da VELEBIT vozi po 15.500 USD/d do prosinca 2021.

Parica, 05.02.2020. u 22:28

 



To bi u prijevodu značilo da su uvjeti na spotu puno bolji od ugovora na vrijeme, budući da jedan brod nisu nastavili “vezati” ugovorom na određeni period a drugi jesu jel su morali budući da je ugovorom ranije tako bilo dogovoreno?……za 2 broda čiji su ugovori istekli u 11 mjesecu nije bilo nikakvih obavijesti o produljenju pa je za predpostaviti da i oni beru lovu na spotu……


Stanje flote, prema obavijestima sa ZSE:
VINJERAC i ZOILO na spotu
VUKOVAR i PAG po 17.000 USD do studenog 2019. uz mogućnost produljenja za dodatnih 6 mjeseci što je naručitelj najvjerojatnije i učinio
DALMACIJA – 16.000 USD do ožujka 2020. (+mogućnost produljenja za dodatnu godinu)
VELEBIT – 14.500 USD do ožujka 2020. (+mogućnost produljenja za dodatnu godinu za 15.500 USD)

 

Od 05.02. je i PAG na spotu…tako da trenutno imaju 3 broda na spotu.

A da su izvjesca cudna jesu, meni nikako nije jasno zasto im je q4 vec godinama losiji kvartal od q3 (cak su im i prihodi ponekad manji)…to nikako da shvatim…

 

Rastimo zajedno...

Treba vidjeti da li su u 4 q imalu manji broj operativnih dana ili su brodovi bili u doku rado pripreme za nova pravila za balast ili slicno…

Evo za mene je ta strategija ok. Ok, kao investitor koji može uletjeti i izletjeti kad mi to odgovara, u ovoj situacija sa visokim vozarinama naravno da bi volio da ugrabe maksimalno od sadašnjih vozarina, pa da im prihod i dobit eksplodiraju, dionica naraste i ja to sa super zaradom prodam.

No tvrtka mora nastaviti raditi i dalje. Kredite treba vratiti. 2/3 flote pod ugovorima koji osiguravaju stabilnost, a 1/3 će zaraditi dovoljno da tvrtka ove godine ostvari neki ekstra profit.

Vidjet ćemo dali će mirovinci tražiti dividendu. Budući da je sada izvjesno da će ova godina biti više nego solidna mogao bi se veći dio dobiti prošle godine isplatiti u dividendu? Cash flow će to očito podnijeti, a treba nadoknaditi prošlu godinu kada dividende nije bilo.

Uprava u izvješćima jasno komunicira da je strategija društva isplata dividende, pa možda je došlo vrijeme za neku izdašniju?

Nemoj misliti na m2!

Ako je u prethodna 2 dana trezor kupovao danas bi to morao objaviti.

Nemoj misliti na m2!

Ne posjedujem ovu dionicu, ali evo jedan zanimljiv video sa CBNC-a.

Nevjerojatno ali zbog manjka skladisnog prostora za naftu poceli se tankeri koristiti kao skladista, i radi toga su otisle vozarine u nebo.

Uz sve to tankeri se ne trebaju krecati pa nema potrebe za placanje goriva, tako da je ovo cisti kes.

 

Ne razumijem se u ovaj biznis, i ne posjedujem dionicu, niti imam namjeru ju kupiti, ali evo jedan video koji ce zanimati sve imaoce ove dionice:

https://www.youtube.com/watch?v=99jtMgBK-08

Gledam cijenu dionice u 2018 kad je bila početkom godine preko 50, a u 2019 oko 35 kako to objašnjavate???

Imam fantomske dionice

Bcti preko 2000 bodova, oko 50 000 $ po danu.

New Report

Close