…e moj skroznovi…na prosjeku vozarina od oko 700 bodova TPNG je ostvarila svoj najbolji godišnji rezultat a cijena dionice ako se ne varam potegla do 80 kn….po svim prognozama 2020 bi trebala završiti s večim prosjekom bcti od 750 bodova…prosjek bcti za q4 2019 preko 800 bodova..
A sad je ispod 900!
[/quote]
Sad je 892 boda…to vam je minimum 23 000 usd dan spot …pa tko zna nek računa…sretna nova 2020.g svim forumašima…i da Bog da cijelu godinu ostane na ovom prosjeku…
[/quote]
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] – Jan 07, 2020 – 877.00
[/quote]
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] – Jan 13, 2020 – 791.00 👎
[/quote]
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] – Jan 15, 2020 – 752.00 👎
Još uvijek jako dobro…a vidi se i po kupnji da neko stalno skida sve do 47 kn….cijena je na ovim razinama (oko 750 bodova )prije Agrokora bila između 75 i 80 kn…a kolega skroznovi malo se zaletio i očigledno prodao…kolega još uvijek možete uči relativno jeftino…ne mojte čekati da preskoči 50 kn…
A sad je ispod 900!
[/quote]
Sad je 892 boda…to vam je minimum 23 000 usd dan spot …pa tko zna nek računa…sretna nova 2020.g svim forumašima…i da Bog da cijelu godinu ostane na ovom prosjeku…
[/quote]
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] – Jan 07, 2020 – 877.00
[/quote]
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] – Jan 13, 2020 – 791.00 👎
[/quote]
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] – Jan 15, 2020 – 752.00 👎
[/quote]
baš uporno pada, od 904 do jučerašnjih 752
Zanimljivo kako su dugoročne vozarine skočile
u odnosu na samo tjedan ranije
Te promjene obično nisu tako drastične.
Ja sam mislio da je to jedno te isto.
U izvjescu q3 navode da je vrijednost flote oko 165 mil USD (19 USD po dionici), dok je NPV oko 9,95 USD po dionici.
NPV je definirana kao neto vrijednost imovine po dionici.
U cemu je onda razlika izmedju NAV-a i NPV?
Dok se neki ljudi ovdje trude objasniti, pomoći, sugerirati i prije svega učiti kako da nam svima bude lakše te da svi zajedno zavrtimo koju kintu, neki lik danas eto kupi 10 komada TNPG po 45,20 kn.
Plati čovjek proviziju 40,00 kn, što znači da je dionica plaćena po 49,20 kn i valjda očekuje da će ostali imatelji dionice, a slijedom strmoglavog tržišnog pada panično započeti sa iskrcajem istih!?
Brrrr, eto baš smo se uplašili – kreće rasprodaja.
Da ovo nije stvarno i da se ne događa, mislio bih da se netko zaj….
A godina 2020.
Svašta!
Zanimljivo kako su dugoročne vozarine skočile
u odnosu na samo tjedan ranije
Te promjene obično nisu tako drastične.
Evo i zašto.
MR vozarine i dalje puno bolje od indeksa, 23.2 k.
https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2020/01/Weeklyfreightrates170120.pdf
Ja sam mislio da je to jedno te isto.
U izvjescu q3 navode da je vrijednost flote oko 165 mil USD (19 USD po dionici), dok je NPV oko 9,95 USD po dionici.
NPV je definirana kao neto vrijednost imovine po dionici.
U cemu je onda razlika izmedju NAV-a i NPV?
NAV (Net Asset Value)
+ Market value of existing and undelivered ships using actual recent transaction data and interpolating for missing ship sizes and ages.
– Upcoming installments for ships on order
+ Net current assets (Cash and similar – liabilities)
– Debt
+ Market value of long term charter agreements (charter rate – market rate) * duration discounted with 10% and in some cases 5% for very solid counter parties
+ Other. Some companies own stakes in other (listed) companies
= Net Asset Value
NPV (Net present value)
Net present value (NPV) is a method used to determine the current value of all future cash flows generated by a project, including the initial capital investment. NPV=Today’s value of the expected cash flows−Today’s value of invested cash.
Nisam analizirao u kako su u FI došli do tih brojki za NPV. Tu su valjda ubrojili sve buduće prihode od ugovorenih TC ugovora, ne znam, planiram to analizirati za vikend. Da se izračunati jer nam je poznata vrijednost ugovora.
Evo na linku jedan zanimljiv članak gdje se sudskim putem rješavao spor oko vrednovanja GENCO Shipping-a.