S obzirom da je ugovor o za drugo brid istekao 25. a za prvi 17. ake se ne varam, a objave nema, čini se da napokon beru na spotu dobru lovu ali nadam se da ce ipak osvanuti neki dugoročni ugovori pa da možemo bar do booka ili blizu….
Vani se potpisuju ozbiljni ugovori. Vidjeti ćemo da li moguće da slijedeća godina bude rekordna.
Kakve vi bedastoće prićate…..pa šta če nam “debeli” bid kad se iovako vec danima kupuje po asku…..nece valjda kupci sami sebi nabijati cijenu još više kad se iovako iz aviona vidi da raketa sljedi…..
Pa kome sada pada na pamet prodavati uslijed ovakvog rasta BCTI-a ??
Uz malo pametne prodaje, već je danas trebalo prijeći 50 kn.
U prilogu danasnji graf tankerskih vozarina na spotu (TPNG ima tanker produkte od 60dwt-plava linija).
Uglavnom, u odnosu na peak u listopadu vozarine za brodove TPNG-a su trenutno cca.110% vece.
Pogledajte spot vozarine (na grafu) za q3 i usporedite sa trenutnim pa pokusajte razliku prebacit u brojke za q4…
P.s. danas skratio 2/3s, ostatak nije na prodaju, cekam jeftiniji dokup…trejdati se mora, ipak se radi o brodarstvu…
Bojim se da si prerano skratio, rast je tek počeo.
Tanker bosses give thanks for six-figure rates, order drought
Tanker bosses give thanks for six-figure rates, order drought
“The “short-lived” rate spike in early October was driven by “panic,” he explained. In contrast, activity in recent weeks reveals “a market firming in a more sustainable way,” he said, adding that “fundamentals are highly supportive” of continued strength.”
“We just love the fact that the orderbook in not increasing,” Macleod said. “Normally, when rates are turning like they are and when you have the outlook you have at the moment — which is the strongest we’ve seen in a long, long time — the orderbook would surge. We’re not seeing that. And for every week that remains the case, the length of the next cycle increases.
“It has been a long period — 10 years — without a lot of significant positive news,” said CEO Tsakos. “That seems to have turned and we are looking for a much more exciting 2020. We’re ready to take advantage of it.”
@mitkko
Nece nigdje bez mene. Kupit cu skuplje (mozda cak ujutro na otvaranju), ni prvi ni zadnji put.
Od 30kn sam stalno unutra samo s razlicitim kolicinama…brodari se moraju trejdat, volatilni su i nepredvidivi…u rastu kratim u padu kupujem…
To je u redu, risk management je na prvom mjestu. Bitno je ovo stalno drzati na radaru jer je potencijal velik.
Kvark,
možda ima u planu promijeniti ime u
https://www.hotelkaj.hr/licitarska-srca-10-zanimljivosti.aspx
pa zato licitira, mijenja oblike i prilagođava situaciji
Ako Dalmacija več ima ugrađen sustav onda ostaju 3 broda za 2020…..jel oni su 2015 a 2 broda 2011……no neznam od kad je taj tekst koji kolega navodi jel isto tako piše de ce to ovisiti i o obvezujučim rokovima i o situaciji na tržištu tako da ako je riječ o pročišćivaćima oni i ne moraju ići jel se mogu prebaciti i na drugo gorivo tako da…….tko ce znat šta ce tu još biti i što nam budučnost nosi…..
Evo mala pomoć za forumaše koji ne razumiju o čemu se ovdje radi.
BWT Uniti i Scrubber-i nemaju nikakve veze jedni sa drugima. Kad govorimo o BWT Unitu pričamo o balastu, a kad govorimo o Scrubber-ima pričamo o gorivu.
BWT Unit-e u TPNG moraju ugraditi na obnovi IOPP Certifikata, što uključuje i prethodnu pripremu cijevovoda, odobrenje klase i samu ugradnju uređaja. Zbog ovog extra posla, na obaveznom petogodišnjem dokovanju broda može se očekivati i malo veći ostanak broda u doku od uobičajenog, ali ako se sve unaprijed dobro isplanira, extra gubitak vremena ne bi trebao biti značajan. Glavna stvar BWT Unit priče je što se u njihovu ugradnju "mora" uložiti na brodovima koji ga nemaju (a to su skoro svi) i taj ulog dolazi kao zadana stavka u kalkulaciji budget-a u naredne 2 godine.
Od Scrubber-a se odustalo (imali smo tu priču prije mjesec-dva) i to je neka sasvim druga priča.
Pozdrav!
[/quote]
Nafta UP
Nafta DN
! , ?