Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Tanker Shipping: Sky-High Freight Rates Have Given Way To A Profitable Winter Market Supported By The Fast-Approaching IMO 2020 Sulphur Cap
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.
hugh,
Ako Dalmacija več ima ugrađen sustav onda ostaju 3 broda za 2020…..jel oni su 2015 a 2 broda 2011……no neznam od kad je taj tekst koji kolega navodi jel isto tako piše de ce to ovisiti i o obvezujučim rokovima i o situaciji na tržištu tako da ako je riječ o pročišćivaćima oni i ne moraju ići jel se mogu prebaciti i na drugo gorivo tako da…….tko ce znat šta ce tu još biti i što nam budučnost nosi…..
Zadnji financijski izvještaj. Na stranici 13 imate gore navedeni tekst.
hugh,
Ako Dalmacija več ima ugrađen sustav onda ostaju 3 broda za 2020…..jel oni su 2015 a 2 broda 2011……no neznam od kad je taj tekst koji kolega navodi jel isto tako piše de ce to ovisiti i o obvezujučim rokovima i o situaciji na tržištu tako da ako je riječ o pročišćivaćima oni i ne moraju ići jel se mogu prebaciti i na drugo gorivo tako da…….tko ce znat šta ce tu još biti i što nam budučnost nosi…..
Evo mala pomoć za forumaše koji ne razumiju o čemu se ovdje radi.
BWT Uniti i Scrubber-i nemaju nikakve veze jedni sa drugima. Kad govorimo o BWT Unitu pričamo o balastu, a kad govorimo o Scrubber-ima pričamo o gorivu.
BWT Unit-e u TPNG moraju ugraditi na obnovi IOPP Certifikata, što uključuje i prethodnu pripremu cijevovoda, odobrenje klase i samu ugradnju uređaja. Zbog ovog extra posla, na obaveznom petogodišnjem dokovanju broda može se očekivati i malo veći ostanak broda u doku od uobičajenog, ali ako se sve unaprijed dobro isplanira, extra gubitak vremena ne bi trebao biti značajan. Glavna stvar BWT Unit priče je što se u njihovu ugradnju “mora” uložiti na brodovima koji ga nemaju (a to su skoro svi) i taj ulog dolazi kao zadana stavka u kalkulaciji budget-a u naredne 2 godine.
Od Scrubber-a se odustalo (imali smo tu priču prije mjesec-dva) i to je neka sasvim druga priča.
Pozdrav!
To nije update 😉
Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.
tin,
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] Nov 15, 2019 632.00
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] Nov 14, 2019 612.00
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] Nov 13, 2019 603.00
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] Nov 12, 2019 603.00
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] Nov 11, 2019 614.00
Baltic Clean Tanker Index [BCTI] Nov 08, 2019 617.00
http://marine-transportation.capitallink.com/indices/baltic_exchange_chart.html?ticker=BCTI
…nadam se da bi ovo mogao biti lijep odbijanac koji će se ustabiliti iznad 700 a možda i 800 bodova…što bi najvjerojatnije značilo i rekordne promete i zaradu za TPNG u sljedećem razdoblju…sve mi se čini da bi za preostala dva tankera mogli potpisati rekordne dugoročne ugovore svaki u svojoj kategoriji…
Ovaj tjedan respektabilan nastavak rasta:
18.11. BCTI 673
19.11. BCTI 696
20.11. BCTI 747
21.11. BCTI 842
22.11. BCTI 880
[/quote]
25.11. BCTI 942
26.11. BCTI 961
Kad objave novi Ugovor po novim cijenama trebao bi biti zaokret za Tankersku.