4 broda imaju na ugovor, 2 na spotu…..na stranicama zse pod tpng imate obavjesti po kojim vozarinama brodovi plove…..ugovori za 2 broda istječu ovaj mjesec, odnosno jedan je več istekao…..nove obavjesti o produženju nema…..e sad da li je nema zato što kasne s obavjesti ili nisu produžili zato što hvataju visoke spot vozarine i(ili) očekuju ugovor na vrijeme po bitno većim cijenama ostaje za vidjeti…..uglavnom trenutno su u win-win situaciji…..mada se ja ne smatram nikakvim znalcem ali situacija je trenutno takva…..
Tu oko 44 kn je bio dosta veliki otpor, sto kaze TA sad kad je ta razina probijena?
Tu oko 44 kn je bio dosta veliki otpor, sto kaze TA sad kad je ta razina probijena?
Iduca razina otpora oko 54..naredna 65kn..80kn..iza nebo je granica..he he
Iduca razina otpora oko 54..naredna 65kn..80kn..iza nebo je granica..he he
[/quote]
oprez . ali nije loše
zakaj , jer uvijek se pojavi veliki prodavač , pa ti onda čekaj dokj on proda
…znam da bi svi htijeli brzi rast do razina od 60 ili više kuna…međutim treba biti realan…razinu od 60+ kuna realno uz dobre vijesti možemo očekivati krajem 1 mjeseca 2020…na svakih 3 kune rasta ima sigurno 10 000 dionica za prodaju…proboj 50 kn moguć bi bio ubrzo pređe li bcti ponovo 1000 bodova i dobijemo li vijesti o novom dobrom ugovoru za neki od slobodnih tankera…
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 22. studenog 2019. godine 880,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 21. studenog 2019. godine 842,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 20. studenog 2019. godine 747,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 19. studenog 2019. godine 696,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 18. studenog 2019. godine 673,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 15. studenog 2019. godine 632,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 14. studenog 2019. godine 612,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 22. studenog 2019. godine 880,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 21. studenog 2019. godine 842,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 20. studenog 2019. godine 747,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 19. studenog 2019. godine 696,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 18. studenog 2019. godine 673,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 15. studenog 2019. godine 632,00
Baltički indeks čistih tenkova [BCTI] 14. studenog 2019. godine 612,00
Dobar rast. Ja koristim priliku i kupujem jer sam očekivao da će cijena već danas biti iznad 50 kn.
Očekujem slijedeće godine visoku dobiti i izdašnu dividendu, pa ćemo vidjeti tko ima pravo, prodavači ili kupci.
Konvencija o balastnim vodama Međunarodne pomorske organizacije
stupila je na snagu 8. rujna 2017. godine.
Odobreni sustav za pročišćenje balastnih voda morat će biti ugrađen do trenutka kada bude potrebno obnoviti IOPP (International Oil Pollution Prevention) certifikat što za TNG
d.d. znači da će se sustavi ugrađivati na brodove prateći ciklus petogodišnjih
obveznih remonta koji bi trebali krenuti od sredine 2020. godine ovisno o obvezujućim
rokovima i budućim uvjetima poslovanja.
Ekološka kontrola raste s rekordnim kaznama koje se izdaju za onečišćenje. Nova
pravila upravljanja balastnim vodama usmjerena na zaustavljanje širenja štetnih
vodenih organizama su dobrodošla, ali će također dodati značajne troškove i
potencijalno dovesti nove rizike za brodare.
Sustav za pročišćenje balastnih voda aktivno uklanja, ubija ili onemogućuje
reprodukciju organizma u balastnim vodama prije vraćanja u eko-sustav.
Očekivani trošak samog uređaja možemo svrstati do iznosa od oko 450.000 do
550.000 dolara po brodu što ne uključuje trošak isporuke i ugradnje uz napomenu da
je ECO tanker Dalmacija isporučen iz brodogradilišta s već implementiranim
uređajem za pročišćavanje balastnih voda.
Konvencija o balastnim vodama Međunarodne pomorske organizacije
stupila je na snagu 8. rujna 2017. godine.
Odobreni sustav za pročišćenje balastnih voda morat će biti ugrađen do trenutka kada bude potrebno obnoviti IOPP (International Oil Pollution Prevention) certifikat što za TNG
d.d. znači da će se sustavi ugrađivati na brodove prateći ciklus petogodišnjih
obveznih remonta koji bi trebali krenuti od sredine 2020. godine ovisno o obvezujućim
rokovima i budućim uvjetima poslovanja.
Ekološka kontrola raste s rekordnim kaznama koje se izdaju za onečišćenje. Nova
pravila upravljanja balastnim vodama usmjerena na zaustavljanje širenja štetnih
vodenih organizama su dobrodošla, ali će također dodati značajne troškove i
potencijalno dovesti nove rizike za brodare.
Sustav za pročišćenje balastnih voda aktivno uklanja, ubija ili onemogućuje
reprodukciju organizma u balastnim vodama prije vraćanja u eko-sustav.
Očekivani trošak samog uređaja možemo svrstati do iznosa od oko 450.000 do
550.000 dolara po brodu što ne uključuje trošak isporuke i ugradnje uz napomenu da
je ECO tanker Dalmacija isporučen iz brodogradilišta s već implementiranim
uređajem za pročišćavanje balastnih voda.
Sve će se to naplatiti kroz više vozarine…očekujem prosjek za sljedeću godinu oko 17 000 usd po brodu…što bi bilo oko 1500 usd više od rekordne godine…a da li će biti tako vidjet će mo već na sljedećem ugovoru….
Ako Dalmacija več ima ugrađen sustav onda ostaju 3 broda za 2020…..jel oni su 2015 a 2 broda 2011……no neznam od kad je taj tekst koji kolega navodi jel isto tako piše de ce to ovisiti i o obvezujučim rokovima i o situaciji na tržištu tako da ako je riječ o pročišćivaćima oni i ne moraju ići jel se mogu prebaciti i na drugo gorivo tako da…….tko ce znat šta ce tu još biti i što nam budučnost nosi…..
Zanimljiv clanak, preporucam procitati.
Tankers Keep Trending Better…
https://adventuresincapitalism.com/2019/11/25/product-tankers-keep-trending-better/