ATPL je odradila lijep rast, ali ima još brodarskih dionica koje se nisu ni pomakle s dna [emo_namigusa]
Ko god se kladio na burzi, izgubio je novce. Burza nije mjesto za kladjenje.
Kineska ekonomija raste vec godinama iznad 7%, globalna ekonomija raste iznad 3% pa to nije pomoglo brodarima. Brodari ne ovise samo o potraznji nego i o ponudi brodskih kapaciteta.
Ako mislis da ce doci do znacajnog gospodarskog oporavka i do povecanja brodskog transporta onda puno vise smisla ima kupovati dionice luka jer one puno vise ovise o potraznji (koja je uzrokovana pojacanom gospodarskom aktivnoscu) nego o ponudi kapaciteta.
Mislim da se još ne može procijeniti ide li krivulja prema gore ili još uvijek nije dotaknula dno. Gledajući na period od 5 proteklih godina, mislim da je ista još u silaznom trendu.
Uprava mora češće prodavati dionice, i održavati rast dionice u ovim
uvjetima ………….
@Twixer..
Ako je brodarski sektor u banani i lučki je….jedna stvar je poslijedično vezana za drugu…
Malo racionalnosti..
Manji bulk brodovi veličine HANDYSIZE/MAX nisu imali nikakve koristi kod ovog rasta BDI a u ovoj analizi se tvrdi da su imali najvise koristi.Istina je potpuno suprotna,spot handysize vozarine se nisu pomakle s dna i danas iznose niti 8000 usd dnevno,nema njima oporavka jos barem godinu dana.
Jedino su Panamax(i capesize) vozarine narasle i prema FFA bi trebale jos narasti do nekih 15.000 usd dnevno u 4Q.
a tko od naših brodara jedini ima Panamax brodove?
jako jako loše. jedna stvar je brodarski ciklus, a druga globalni ekonomski ciklus. pojačanje ekonomskog rasta realna je perspektiva tek u posljednjih 2-3 mjeseca. a brodarski ciklus je botomirao još pola godine prije toga. brodarski analitičari su najavljivali oporavak brodarstva i utrostručenje vozarina do 2015 još i dok su očekivali usporavanje globalnog rasta i usporeni rast potražnje.