evo neki usamljeni očajnik na 330,00 sa 100kom pokušava pokrenuti motor. [thumbsup]
Kupnja (1748)
100 330,00
3 329,00
55 328,01
30 328,00
30 326,01
4 325,25
60 325,21
30 320,25
10 320,20
150 320,11
Prodaja (2098)
339,96 7
339,97 71
340,00 11
341,00 25
341,80 50
341,86 15
342,00 28
343,00 20
343,90 10
343,99 3
04.11.2009 T: 30.10.09 Pros. cijena: 336,28
RB Dioničar Broj %
1. AGROKOR D.D. 1.291.895 54,13%
2. ADRIS GRUPA D.D. 617.227 25,86%
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 327.310 13,71%
4. PBZ D.D. 12.544 0,53%
5. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA 6.256 0,26%
6. FILIPOVIĆ MARIJAN 6.095 0,26%
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.632 0,15%
8. MARKIĆ KAZIMIR 1.696 0,07%
9. CVETOJEVIĆ SAŠA 1.672 0,07%
10. PARTNER BANKA D.D. 1.541 0,06%
UKUPNO 2.269.868 95,10%
06.11.2009 > T: 03.11.09 Pros. cijena: 326,57
RB Dioničar Broj %
1. AGROKOR D.D. 1.291.895 54,13%
2. ADRIS GRUPA D.D. 617.227 25,86%
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 327.310 13,71%
4. PBZ D.D. 12.308 0,52% -236
5. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA 6.256 0,26%
6. FILIPOVIĆ MARIJAN 6.095 0,26%
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.812 0,16% +180
8. MARKIĆ KAZIMIR 1.696 0,07%
9. CVETOJEVIĆ SAŠA 1.672 0,07%
10. PARTNER BANKA D.D. 1.541 0,06%
UKUPNO 2.269.812 95,10%
Predugo pratim tisak da mi neke stvari ne bi bile zanimljive… [cool]
promet po računu br. 4 je PBZ investor, a tko je ZABA… [cool]
iza tog računa krije se jedan gospodin koji jako dobro zna sve o tisku. mlad je to gospodin, pravi gospodinčić. to ionako već svi znaju.
nema postova opet … pa da ih malo pohvalim … pisao sam pred cca. 3 mjeseca da sam u tisak mediji naručio školske knjige i sve ih uredno pokupio bez cijelodnevnih čekanja u redovima po raznim dućanima … svaka im čast još jednom ali danas mi zvoni telefon i ljubazna gđica me pita za adresu da mi pošalju poklon u znak zahvalnosti
vidim stvari se polako ali sigurno dovode u red
pozz … i na kraju bi svima koji imaju znanje i onima koji znaju preporučio da si pročitaju imati ili biti od Fromma
Između Tiska i Konzuma skoro da i nema razlike osim u površini.
U Tiska mogu kupiti sladoled, čokolade, kekse, pića, gotove sendviče, knjige, filmove, higijenske potrebštine (ulošci, dezodoransi, papiri,…), mogu platiti račune, preuzeti robu (Neckermann, fotografije,…),… u biti teže je naći što se ne može kupiti nego što može…
Tisak ulazak novih tiskovina u svoju distribucijsku mrežu naplaćuje 63.000 kuna, što su posljednji osjetili u Srpskom narodnom vijeću koje priprema izlazak svog tjednika Novosti na nacionalno tržište
Srpsko narodno vijeće, izdavač tjednika Novosti, koje je nakon deset godina izlaženja odlučilo svojim tjednikom iskoračiti iz okvira srpske zajednice, nemalo se iznenadilo kada je otkrilo da mora platiti 63.000 kuna kako bi se njihov list našao na kioscima Tiska, najvećeg distributera novina u Hrvatskoj, inače u vlasništvu koncerna Agrokor.
Naime, Tisak je još 2008. godine donio nove Opće uvjete poslovanja, prema kojima se za svako novo izdanje koje se uvodi u ponudu na kioscima plaća tzv. "ulazna naknada", koja iznosi tri tisuće kuna po županiji, odnosno ukupno 63.000 kuna. Drugi distributeri takvu naknadu ne naplaćuju, no Tisak drži 65% tržišta i jedan je od dva nacionalna distributera, pa je stoga nezaobilazan za svaki medijski projekt koji misli doseći širu, nacionalnu publiku.
Tisak je uz ulaznu naknadu 2008. godine povećao i svoje provizije po prodanom primjerku, troškove za remitendu te je uveo i provizije za bolja mjesta na kioscima, što je uzrokovalo veliko nezadovoljstvo nakladnika.
Jedan od najvećih nakladnika, Europapress holding još pregovara s Tiskom o uvjetima prodaje, rekao je za http://www.banka.hr predsjednik odbora direktora EPH Stjepan Orešković. Međutim, ulaznu naknadu za svoj novi proizvod, časopis Forbes, EPH je morao platiti kao i svi, kazao je Orešković.
Velikom koncernu poput EPH to i nije bio problem, no Novosti su morale dogovoriti plaćanje naknade u tri rate kako bi se u prosincu ipak uspjele pojaviti na nacionalnom tržištu, rekao nam je Rade Dragojević iz Srpskog narodnog vijeća. Ulazna je naknada, pak, neke novinske poduzetnike odbila od toga da uopće pokrenu posao.
U svijetu ulazne naknade nisu nepoznata stvar, rekao je Peter Emöd, izvršni direktor Distripressa, organizacije koja okuplja 470 novinskih distributera u više od 100 zemalja, među kojima je, usput, i Tisak.
Predsjednik Hrvatskog novinarskog društva Zdenko Duka, koji smatra kako nije dobro što se najveći distributer tiska ne nalazi u rukama izdavača, što je u svijetu najčešći slučaj, nego kompanije koja je jedan od najvećih oglašivača i vlasnik najvećeg trgovačkog lanca u zemlji.
Iako je zakonski sve čisto, jer nema koncentracije, riječ je o daleko prevelikoj svoti, koja graniči s time da predstavlja postavljanje nemogućih uvjeta malim izdavačima, čime se ugrožava sloboda tiska, zaključuje predsjednik HND-a Duka.