da više ne cijepidlačite oko blagajni i tisak mediji, situacija je sljedeća:
1. Na već 50-tak kiosk lokacija je pilot POS blagajni – na ostalima se provodi infrastruktura
2. Tisak Medija jučer otvoren u ZG Trg Burze, sljedeće: Split, Hvar, Opatija, Pula i ZG Pothodnik
Pozdrav!
Da se ne prepirete sve ide ko po špagici.
trenutno su teška vremena, ali kada se tržište stabilizira, kada se nafta smiri biti će veselja.
Sve je super i sve je pet el tako delboy.
Sve po planu. [lol]
A to kaj netko proda pa kupi kaj sada, ta man da i padne na 800- 900 pripremite lovu, prodajte mamu, ženu i kupite tisak
A da čika delboy ne ostane dužan, evo vijesti koja je prošla neopaženo, a tiče se kiosk-prometa kojeg je tisak preuzeo nedavno. sada kiosk-promet preuzima još jedan mini-lanac kioska. malo po malo….hehe..
evo iz NN:
Na temelju članka 442. st. 1. Zakona o trgovačkim društvima, Uprava Društva saziva
SKUPŠTINU
I. KIOSK-PROMET d.o.o., Osijek, Jablanova 37, koja će se održati 26. 5. 2008. u 10 sati na adresi: Zagreb, Slavonska avenija 2, dvorana za sastanke na 1. katu.
U slučaju neodržavanja ove sjednice Skupštine zbog nedostatka kvoruma na temelju čl. 444. st. 3. Zakona o trgovačkim društvima sljedeća Skupština s istim dnevnim redom održat će se 2. 6. 2008. u 10 sati na adresi: Zagreb, Slavonska avenija 2, u dvorani za sastanke na 1. katu, bez obzira na broj nazočnih članova i moći će valjano odlučivati.
II. Za Skupštinu se predlaže
Dnevni red:
1. Otvaranje Skupštine i utvrđivanje popisa nazočnih i zastupanih članova.
2. Odobrenje Ugovora o pripajanju Đulić d.o.o., Zagreb, Račkoga 2a, (pripojeno društvo), društvu Kiosk-promet d.o.o., Osijek, Jablanova 37, (društvo preuzimatelj).
III. PRIJEDLOZI ODLUKA
Uprava Društva predlaže donošenje sljedećih odluka:
Ad 2. Odobrava se Ugovor o pripajanju između Đulić d.o.o., Zagreb, Račkoga 2a, pripojeno društvo i Kiosk-promet d.o.o., Osijek, Jablanova 37, društvo preuzimatelj, koji u cijelosti glasi:
KIOSK-PROMET d.o.o., Osijek, Jablanova 37, upisano kod Trgovačkog suda u Osijeku u registarski uložak s matičnim brojem subjekta upisa (MBS): 030023103 koje zastupa direktor Josip Poljak, (u daljnjem tekstu:Društvo preuzimatelj) i
ĐULIĆ d.o.o. za ugostiteljstvo i usluge, Zagreb, Račkoga 2a, upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu s matičnim brojem subjekta upisa (MBS) 080507804 koje zastupa direktor Gordana Odrljin (u daljnjem tekstu: Pripojeno društvo), sklopili su
UGOVOR U PRIPAJANJU
Članak 1.
Kiosk-promet d.o.o., Osijek, kao društvo preuzimatelj pripaja Đulić d.o.o., Zagreb, kao pripojeno društvo.
Članak 2.
Ugovorne strane utvrđuju da se temeljni kapital Pripojenog društva sastoji od jednog poslovnog udjela koji je u cijelosti u vlasništvu Društva preuzimatelja.
Nominalna vrijednost poslovnog udjela iznosi 40.000,00 kuna.
Članak 3.
Ugovorne strane utvrđuju da je Društvo preuzimatelj upisano u registar Trgovačkog suda u Osijeku više od dvije godine.
Članak 4.
Vrijednost imovine Pripojenog društva utvrđuje se u visini nominalne vrijednosti poslovnog udjela, odnosno u iznosu od 40.000,00 kuna.
Društvo preuzimatelj jedini je član Pripojenog društva te se stoga neće povećavati temeljni kapital Društva preuzimatelja.
Članak 5.
Radnje Pripojenog društva vrijede od 1. lipnja 2008. kao da su poduzete za Društvo preuzimatelja.
Uprava Pripojenog društva dužna je raditi od roka utvrđenog u prethodnom stavku po uputama Uprave društva preuzimatelja sve do upisa predmetnog pripajanja u sudski registar Trgovačkog suda u Osijeku.
U slučaju nepoštivanja prethodnog stavka Uprava Pripojenog društva odgovorna je Društvu preuzimatelju za štetu koju tom prigodom učini.
Članak 6.
U trenutku upisa pripajanja u trgovački registar iz prethodnog stavka sva imovina Pripojenog društva prelazi na Društvo preuzimatelja.
Članak 7.
Svi zaposlenici Pripojenog društva od 1. lipnja 2008. postaju zaposlenici Društva preuzimatelja uz zadržavanje svih postojećih prava iz radnog odnosa.
Članak 8.
Ovaj ugovor sačinjen je u pet primjeraka. Jedan primjerak za potrebe javnobilježničke ovjere, te po dva za svaku ugovornu stranu.
IV. Na Skupštini Društva mogu sudjelovati članovi:
a) koji su upisani u knjigu poslovnih udjela Društva
b) koji najkasnije tri dana prije održavanja Skupštine prijave Društvu namjeru sudjelovanja na Skupštini i podnesu valjani dokaz o ispunjenju uvjeta ovdje opisanih pod a).
Članove mogu zastupati fizičke ili pravne osobe na temelju valjane punomoći.
Pisana punomoć mora sadržavati: naznaku opunomoćenika, naznaku člana koji izdaje punomoć, ukupnu vrijednost temeljnog uloga i
@ Crni Ivo
E moj Ivo, ajde ti fino prodaj taj Tisak ako ti se ne sviđa i nema problema. I svi vi ostali Crni Ive.. fino prodajte i bok. Što uopće i ulazite u diskusiju sa nama bezveznjacima. Ti fino prodaj, a mi tikvani ćemo kupovat.
Ti meni govoriš da nema blagajni prije ljeta? Pa naravno da nema!! Tko je uopće rekao da će bit prije ljeta?? Bit će do 01.07. u najboljem slučaju(za sve kioske mislim), po to već i moja baba zna, ne treba mi nitko ko to postavlja da to znam.
Ljudi, slušajte Crnog Ivu i prodajte ovo. Ovo vam stvarno ništa nevalja i skupo je!! Zaista!Po dobiti prvom kvartalu, P/E je bezbroj!! Pa tko želi imati ovo? Samo neke budale…
citam i nekomentiram previse.. al ljudi moji.. pa tisak je dionica s ogromnim potencijalom,to vidi i moja baka od 90g. u tisak se samo ulaze i ulaze.. tisak je buducnost,ne sadasnjost,nemojmo se zavaravati. kroz godinu dana ako ne i vise ce se tek to pokazati.. i da znate,priznat cu,sve sta prikupim sastrane ulazem u tisak,pa ako Todoric propadne,propao sam i ja.. priznam..
http://www.poslovni.hr/80772.aspx
Tisakmedia ušla na tržište gladno knjižara
Procjenjuje se da je u cijeloj Hrvatskoj manje od tisuću kvalitetnih prodajnih mjesta za publicistiku
Tisak je u utorak u Zagrebu otvorio svoj prvi multimedijski centar Tisakmedia na 100 četvornih metara, a do kraja godine u planu je otvaranje 10-ak takvih novih formata prodajnih mjesta u cijeloj Hrvatskoj. Već za srijedu planirano je otvaranje u Puli, a potom i u Splitu, Hvaru, Opatiji, Karlovcu te još nekoliko prodajnih mjesta u Zagrebu. Procjenjuje se da je sa zaokruživanjem projekta do kraja godine, zajedno s brendiranjem, riječ o investiciji vrijednoj oko 30 milijuna kuna, a krajnji je cilj Tiska kupcima ponuditi kvalitetnije standarde u prodaji tiskovina, knjiga i multimedijalnih proizvoda. Veličina prodajnih mjesta kretat će se od 100 do 500 četvornih metara. Centri Tisakmedije nastali su prema uzoru na vodeće svjetske lance multimedijskih centara koji će kupcima uz standardnu ponudu iz "običnih" kioska, prije svega velikog izbora stranog i domaćeg tiska, cigareta i ostalih proizvoda pogodnih za prodaju na kioscima, nuditi i književne naslove – oko 5000 izdanja te multimedijska izdanja glazbene i filmske industrije.
D. Kocijan Nacionalna rasprostranjenost
Premda nema posve strukturiranih podataka, pogotovo kad je riječ o "klasičnom" izdavaštvu, procjenjuje se da je to tržište okvirno ukupno vrijedno oko dvije milijarde kuna. Od toga oko 800 milijuna kuna odlazi na udžbenike, a ostatak drže tisak i publicistika. Također, prema informacijama iz Tiska, tržištu kronično nedostaje mjesta za prodaju publicistike jer statistike kažu kako ih je u cijeloj Hrvatskoj u ovome trenutku manje od 1000. Stvarno kvalitetnih i mnogo manje. Istodobno je procjena da tržište godišnje raste oko 10 posto, što je ocijenjeno kao dobra osnovica za širenje koncepta Tisakmedije. Ima, međutim, komentara kako Tisak s projektom kasni nekoliko godina jer je sličan koncept zaživio kroz slične multimedijske centre izdavačkih kuća Profil (sa sutrašnjim otvaranjem trgovine u Slavonskom brodu ima četiri centra) i Algoritam (ima ih 10-ak), ali poznavatelji smatraju da u odnosu na konkurenciju Tisak ima jednu bitnu prednost. Naime, dok iza postojećih centara stoje izdavači, pa su onda i njihovi prodajni prostori zapravo mješavina izdavaštva, distribucije i prodaje, Tisak je isključivo distributer koji s obzirom na osnovnu djelatnost ima veliku prednost – nacionalnu rasprostranjenost. Dugoročno, to bi se moglo odraziti na tržišne pozicije. Iako i koncept Tisakmedije prije svega podrazumijeva dobru lokaciju u urbanim centrima, procjenjuje se da ta kompanija jednostavno ima više snage za pokrivanje svih dijelova Hrvatske. Uostalom, Dražen Kocijan, predsjednik Uprave Tiska, jasno je iznio kako su ambicije kompanije da u svakom većem gradu Hrvatske otvore barem jedan centar Tisakmedije i tako omoguće dostupnost ponude, i da istodobno partnerima osiguraju nacionalnu pokrivenost.
Veća prodaja knjiga
Međutim, Dražen Dabić, direktor Profilove Multimedije, kaže kako je riječ o posve različitim konceptima prodajnih mjesta te da se stoga ne plaši konkurentskog udara. "Svi Profilovi centri su daleko veći kvadraturom, a u svim gradovima u kojima poslujemo u prodajnom smo vrhu. Zagrebački Megastore je na prvome mjestu po broju prodanih knjiga. Osim toga, osim na doista velikom spektru ponude domaćih i stranih naslova, naš je naglasak u dodanoj vrijednosti koju nudimo, različitim promocijama, događanjima i gostovanjima. Godišnje imamo oko 300 gostovanja", kaže Dabić koji najavljuje otvaranje oko 10 novih Profilovih centara u idućih godinu dana. Istodobno, zbog nedostatka kvalitetnih prodajnih mjesta Dabić pozdravlja otvaranje TISAKmedije jer smatra da će to izdavačima, pa tako i Profil Internationalu podići prodaju knjiga. Ipak, najveći potencijal Tisakmedije mogao bi biti Tiskovo širenje izvan granica Hrvatske. Tisak je u završnoj fazi preuzimanj
crnogorskog lanca kioska Štampa sa 220 prodajnih mjesta, a navodno se u toj državi pregovara o kupnji još jednog manjeg lanca, od otprilike oko 100 prodajnih mjesta. Vrlo vjerojatno je da će uskoro na sličan način iskoračiti i na ostala regionalna tržišta čime praktično izdavačima i tiskovina i publicistike nudi polugu za potencijalnu prodaju njihovih izdanja na daleko većem tržištu nego što je hrvatsko. Logika je jasna – izdavači koji procjene da im se neku od publikacija isplati tiskati u većoj tiraži radi plasiranja izvan Hrvatske, imat će osiguran distribucijski lanac.
Da imamo kronologiju, a i jedna dobra špekulacija.
[cool]
Ova ljepotica stoji naprimjetno na 1000-1100 kuna kad sve ostalo leti. A akvizicije se rade, firma se modernizira, dućani se otvaraju… Povijest se ponalja samo što to mnogi ne shvaćaju.
Ova ljepotica stoji naprimjetno na 1000-1100 kuna kad sve ostalo leti. A akvizicije se rade, firma se modernizira, dućani se otvaraju… Povijest se ponalja samo što to mnogi ne shvaćaju.
Ma samo neka stoji.
LEDO kad je krenuo napravio je 400% u godinu dana.
za tisk neki dan bila ljepa prilika za dokup na oko 1000kn ja zakasnio…tesko da ce opet bit takve prilike…osim ako ne odradimo jos par crnih ponedjeljaka 🙂 ali svejedno vrijeme tiska dolazi uskoro,,a onda je kasno za kopovinu ,jako brzo smo na 13xx ,a na jesen da ne govorim,ovo nije nikakav nagovor ,u tisku sam vec godinu dana ,dionicu ne drze spekulanti itd….pozdrav svim dionicarima tiska…
Misljenja sam da nije lijepo nagadati koliko ce Tisak i kako ce,pa vrijeme radi svoje.. trgovina na burzi je slaba.. sto i nije zacuditi jer u drzavi sve poskupljuje ljudi se boje sta ce biti sutra.. Stojim iza svoje rijeci koju sam napisao prije tjedan dana da ce Tisak doci na okruglu tisucicu i hoce al ce se i dici al ne sutra,niti prekosutra,za to treba vremena.. polako ali strpljivo.. Tisak je samo za one koji nesrljaju i koji su spremni cekati,jer ko ceka taj doceka.. samo strpljenja molim..