ne znam da li znate ali tehnika je po modelu jpp izgradila dvoranu u koprivnici i za razliku od ingre uspješno je komercijalizira sa stanim novčanim primicima.
ne znam kako se to vodi u bilanci pa ako netko zna neka nas educira
http://www.liderpress.hr/Uploads/1/58896/89137/91114/48_sati_Koprivnica_Tehnika.pdf
svaka čast, dobrih vijesti sve je više [thumbsup]
[/quote]
Kojih dobrih vijesti sve neuspjeh do neuspjeha , katastrofa.
BAR-BOLJARE
Radimir Čačić: Hrvatska ponuda ipak za milijardu jeftinija, teško će to Aktor nadoknaditi
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Hrvatske kompanije imaju reference, imaju snagu, mehanizaciju, dokazali su se na tim poslovima, poznaju problem i mogu to napraviti, kaže u intervjuu Pobjedi Radimir Čačić, govoreći o gradnji autoputa Bar – Boljare.
On je predsjednik Hrvatske narodne stranke i čovjek za čije ime su vezani veliki projekti izgradnje autoputeva i društveno podsticane stanogradnje u Hrvatskoj. Ovaj građevinac sa značajnom akademskom i preduzetničkom biografijom, bio je ministar za javne radove, obnovu i graditeljstvo. Za tri godine njegovog mandata, u izgradnji autocesta u Hrvatskoj primjenjivan je njegov model brze gradnje.
„Ja sam sa ovim našim modelom, ali i sa nekim drugim modelima, upoznao vašeg predsjednika Vlade, Mila Đukanovića. Rekao sam da je pametno ići na način koji u najvećoj mjeri prenosi rizike na koncesionare, ali i da država mora imati neku vrstu amortizera za rizike, jer niko neće ući u posao gdje rizici nijesu pokriveni do granice podnošljivog gubitka. Tada sam procijenio da tu mogu biti konkurentni hrvatski projektanti i građevinari“, kazao je Čačić.
Govoreći o nemogućnoti splitskog Konstruktora da obezbijedi potrebne finansijske garancije, Čačić je kazao:
„Treba znati da je u međuvremenu došlo do poremećaja na međunarodnom finansijskom tržištu. Ovdje je riječ o ogromnom projektu u odnosu na veličinu Crne Gore, njen budžet i ostale kapacitete…Raspad finansijskog sistema je sve u jednom trenutku učinio dodatni opreznim.“
On nije htio da daje procjene o izgledima za realizaciju autoputa Bar-Boljare, uz opasku da „nema tog boga, koji će dobaviti razliku u cijeni od milijardu eura, koliko je bila niža hrvatska
Dionica Tehnike – 0,42 % s tim da je prva kupnja tek na 1.401 kuna.
javljaj dalje [smiley]
Dionica Tehnike – 0,42 % s tim da je prva kupnja tek na 1.401 kuna.
Hvala mstipan,mbaustelac,sljaker kakogod vec.
Mislim da u danasnje vrijeme vecina nas ima gledalicu,nismo u kamenom dobu.Svoje beskorisne informacije zadrzite za sebe,lijepo vas molim.
Opet cete jednog dana kupovati tehniku na 10 000 i jos ce vam biti jeftina…
Hvala mstipan,mbaustelac,sljaker kakogod vec.
Mislim da u danasnje vrijeme vecina nas ima gledalicu,nismo u kamenom dobu.Svoje beskorisne informacije zadrzite za sebe,lijepo vas molim.
Opet cete jednog dana kupovati tehniku na 10 000 i jos ce vam biti jeftina…
[/quote]
Znači po tebi stipan ne govori istinu a tvojih 10.000 nije drukanje samo zato što ti imaš dionice Tehnike .
ssljaker ,pogledajte malo moje postove,nigdje ne drukam,ne dajem targete i ne izmisljam.
Nisam rekao da je target 10.000,ali postoji velika sansa da ce opet jednoga dana biti takva cijena,mozda i visa.To je tako.
Po ovim cijenama je to super kupnja,kao i mnoge druge dionice(nemam favorite) i tko ima strpljenja ce jako lijepo zaraditi.
Kako će ti prodati kad nemaju što
tak sam si i mislio
iz današnjeg SEEbiz-a:
"Na pitanje što će biti ako izraelsko- grčka ponuda ne bude prihvatljiva, Lompar je odgovorio kako postoji i zatvorena ponuda trećeg ponuđača Porra i Alpine, a moguće je i da pozovu hrvatski konzorcij na čelu s Konstruktorom da ponovno dostavi ponudu."
dakle, novinarski potaknuta neizvjesnost se nastavlja , i svatko po svojoj intuiciji mora odlučiti, skupljati ili promatrati ( u čudu) … [huh]