Dečki lijepo vi drukate da dokup ali vas prodavači slabo slušaju…….morate biti glasniji[thumbsup]
možda da pozovete pbzeovce da vam pomognu?
HANFA ISTRAŽUJE
Mali dioničari tužbama protiv IGH i Tehnike?
http://seebiz.eu/hr/burze/mali-dionicari-tuzbama-protiv-igh-i-tehnike%3f,69188.html
Ja bih se rado pridružio ali nemam osnove za tužbu………
tko će biti odvjetnik; Čedo ili Anto? [huh]
ZBOG STEČAJA GP DUBROVNIK
Upitna auto cesta, sveučilišni kampus i šipanska riva
Sveučilišni kampus u Staroj bolnici, autocesta Ravča -Vrgorac, kao i izgradnja nove rive u Šipanskoj luci, sve su to radovi koje je na javnom natječaju dobio GP, čiji su radnici u štrajku, a u petak će se nad tvrtkom najvjerojatnije proglasiti stečaj.
Predsjednik uprave PGM Raguse Marinko Benić rekao nam je da su radovi na auto cesti prekinuti, kao i oni na sveučilišnom kampusu , koji prema njegovim riječima donose veliki gubitak, dok radovi na šipanskoj rivi još nisu ni započeli. Postoji također mogućnost, kako kaže Benić, da GP u stečaju i dalje uz pomoć kooperanata nastavi s navedenim radovima. No s obzirom na situaciju to se najvjerojatnije neće dogoditi.
Najizgledniji scenarij je ponovno raspisivanje javnog natječaja što će sve ove radove prolongirati najmanje za dva do tri mjeseca, koliko traje procedura. S obzirom da je GP na svim ovim natječajima dao najmanju cijenu za očekivati je da i na novom natječaju cijene budu znatno veće, što opet dovodi u pitanje realizaciju za razvoj važnih projekata.
mislim da usprkos mogućnosti da gp dubrovnik ode u stečaj ne bi trebalo strahovati za nastavak radova na auto-cesti jer će te radove bez problema odraditi HIDROELEKTRA, a ovu zgrade bi mogla preuzeti TEHNIKA?
Bankari: Bar-Boljare je ekonomski neodrživ projekt
PODGORICA – Indikativno je da je iz evropskih banaka EBRD i EIB zvanično saopšteno da te dvije institucije nijesu dale garancije Konstruktoru za izgradnju autoputa. Kako saznaje Portal Analitika, razlog izostanka garancija je u tome što bankari smatraju da je projekat – ekonomski neodrživ.
„Hrvatska ponuda je nerealno niska, nemoguće je za taj iznos novca završiti takav projekat”.
To je bio je prvi komentar predstavnika grčko-izraelesko konzorcijuma Aktor-HCH kada su, 18. marta prošle godine, zvanično objelodanjene ponude za izgradnju autoputa Bar-Boljare.
Godinu dana nakon toga, Hrvatima polako izmiče „posao stoljeća”: malo ko zaista vjeruje da Hrvati do kraja ovog mjeseca mogu da obezbijede bankarske garancije od 814 miliona eura za nastavak gradnje autoputa.
Naime, hrvatska ponuda je za više od milijardu eura jeftinija od grčke – što svakako pubuđuje sumnje da je, možda, Konstruktor svjesno išao ispod realne cijene kako bi, po svaku cijenu dobio posao. Hrvati su, posljednjih nekoliko godina, dobijali velike poslove u inostranstvu zahvaljujući najjeftinijim ponudama. Da li su se – u slučaju Crne Gore – malo više zabrojali u računici?
Ogromna razlika između hrvatske i grčke ponude: Hrvati su za kompletan autoput ponudili neto vrijednost od 2,77 milijardi eura, od čega bi učešće države bilo 1,74 milijarde eura. Konstruktor je za glavnu dionicu budućeg autoputa od Podgorice do Mateševa ponudio cijenu od 910 miliona eura, uz učešće države od 603 miliona eura.
Grčko-izraelski konzorcijum je za kompletan autoput ponudio cijenu od 3,92 milijardi eura uz učešće države od 2,78 milijardi eura, dok je za dionicu od Podgorice do Mateševa ponuđeno 1,2 milijardi od čega bi državno učešće bilo 845 miliona eura.
Odmah se uočavaju ogromne razlike u ponuđenim cijenama, što svakako nije uobičajeno za isti projekat. Možda se u toj činjenici krije razlog zbog čega tako teško ide obezbjeđivanje garancija za gradnju autoputa.
Indikativno je da je iz evropskih banaka EBRD i EIB zvanično saopšteno da te dvije institucije nijesu dale garancije Konstruktoru za izgradnju autoputa. Nezvanično, kako saznaje Portal Analitika, razlog izostanka garancija je što bankari smatraju da je projekat – ekonomski neodrživ.
Vlada je, ne želeći da gubi vrijeme, zakazala drugu rundu pregovara sa Grcima za 26. februar, vjerujući da mogu da ih privole da ponudu za gradnju autoputa dovedu na nivo Konstruktora. Grci tvrde da imaju novac za gradnju autoputa i da bankarske garancije za njih ne predstavljaju problem.
Za razliku od Konstruktora koji je poznata firma sa iskustvom u poslu gradnje puteva, o grčko-izraelskom konzorcijumu nema značajnijih podataka. Kako Portal Analitika nezvanično saznaje, Aktor je poslovno i vlasnički povezan sa grčkim milijarderom i brodovlasnikom Viktorom Restisom.
Restis je preko svojih firmi, već nekoliko godina prisutan u Crnoj Gori. Grčki milijarder je, zvanično, koncesionarni vlasnik bisera crnogorske obale: grada-poluostrva Svetog Srefana i Rudnika mrkog uglja u Beranama. Glavni Restisov čovjek za grčke investicije u Crnoj Gori je poznati crnogorski biznismen Dragan Perović koji ima dobre veze u vrhu crnogorske vlasti.
Preko Petrosa Statisa, svog povjerljivog čovjeka, Restis je postao jedan od najvećih kupaca akcija Luke Bar (MNSE:LUBA) tokom prošle godine. Pored toga, grčki milijarder je jedan od vlasnika kompanija „Goldenenergy” i „Public power corporation”, koje su dostavile ponudu za dokapitalizaciju crnogorske Elektroprivrede.
Ukoliko Hrvati na vrijeme ne dostave garancije, a grčka ponuda bude ocijenjena kao preskupa, onda se može aktuelizovati treća „zamrznuta” ponuda – konzorcijuma austrijske „Alpine”!
[bye]
Tko je autor ovog članka?? Jel onaj bankrotirani grk Restis??
Pa što ako i je?
Grčka je ponuda realna, a hrvatska je prijeporna još od dana Sanaderove objave početkom 2009.
Idemo dalje.
NEZAKONITI RAST
IGH i Tehnika pod istragom Hanfe zbog dionica
U trenutku kad je plasirana vijest da je domaći konzorcij ipak osigurao bankovna jamstva za ‘posao stoljeća’ na autocesti u Crnoj Gori, dionice su narasle na 3130 kn
ZAGREB – Zbog sumnji da su na manipulaciji javnošću i burzom nezakonito napuhavali vrijednost dionica, članovi uprave IGH uskoro će odgovarati pred istražiteljima Hanfe.
Otkud ti znaš je li realna, možda je grčka ponuda prenapuhana za uračunate korumpirane crnogorce, plus para za preuzimanje Luke Bar + tko zna što još??? što ti misliš da samo Sanader zna što je to provizija……
iako što se mene tiče, neka već jednom donesu konačnu odluku kakva god bila da se ne zamaramo s njima [tongue]
Tehnici prijeti potpuna obustava trgovanja na Zagrebačkoj burzi ako Hanfi ne dostavi popis zaposlenika, koji su prije 9. veljače znali povlaštene informacije vezano za posao u Crnoj Gori, potvrdio je za Novi list predsjednik Uprave Hanfe Ante Samodol.
http://seebiz.eu/hr/burze/samodol-tehnika-mora-dostaviti-popis-insajdera-ili-je-izbacujemo-s-burze!,69222.html
Tehnici prijeti potpuna obustava trgovanja na Zagrebačkoj burzi ako Hanfi ne dostavi popis zaposlenika, koji su prije 9. veljače znali povlaštene informacije vezano za posao u Crnoj Gori, potvrdio je za Novi list predsjednik Uprave Hanfe Ante Samodol.
http://seebiz.eu/hr/burze/samodol-tehnika-mora-dostaviti-popis-insajdera-ili-je-izbacujemo-s-burze!,69222.html
što to znači? zabrana zaposlenicima da trguju ili misle OBUSTAVITI TRGOVANJE SVIM DIONICAMA TEHNIKE??? [shocked]
…..treba to sve staviti u poseban režim i zabraniti trgovinu dionicama, onda možemo svi skup sa hanfom na kolektivni godišnji…..
tko je vidio trgovati dionicama na burzi – koja glupost
[thumbsup]