…
"Posao stoljeća" ipak nije upitan?
…
Mislim, ne mogu vjerovati sto se dogadja i da ce ljudi/portali proci bez ikakvih sankcija. Prvo u onoj situaciji od prije par dana prije nego su jamstva dostavljena i sada ove manipulacije oko vjerodostojnisti tih jamstava.
Iskreno, povraca mi se od indexa, a pogotovo seebiz-a. Obicni paraziti.
Jamstva su dostavljena, THNK je došla u fokus ulagača, a tamo gdje je puno ulagača je i puno drhtavaca, trejdera, naivaca, špekulanata itd. S obzirom da je CROBEX i dalje klimav, određene oscilacije su bile neizbježne. Očekujem da će se do kraja veljače THNK polako stabilizirati na cca 2000 kn, a daljnji rast ovisi o CROBEX-u.
odblokirat će to oni sutra
svakako trebamo povući naloge sa aska prije nego je odblokiraju [smiley]
nakon deblokade krece explosizija prema…….?
pa naravno GORE,UP,UP I SAMO UP! [thumbsup]
dobro jutro kolege,novi dan novi izazovi……
nadam se da ste svi na radnom mjestu pred komputerom i krecemo u AKCIJU.
yuppi [rolleyes] [lol] [thumbsup]
LOBIRANJE
Bar-Boljare: Dio Vlade za Žderića, dio za Shari Arison
Autor/izvor: SEEbiz / Dan
PODGORICA – Kompletna procedura u vezi sa izgradnjom autoputa Bar-Boljare prepuštena je tenderskoj komisiji i Ministarstvu saobraćaja. Sve dosadašnje odluke donijete su jednoglasno, uz saglasnost konsultanata iz Međunarodne finansijske korporacije. Cijela tenderska procedura sprovedena je u skladu sa preporukama Svjetske banke i najboljom međunarodnom praksom. Dalja procedura je jasna i na nju se ne može uticati – izjavio je "Danu" predsjednik komisije za sprovođenje tenderskog postupka i pregovaranja Zoran Radonjić.
On je pisanje pojedinih crnogorskih i hrvatskih medija ocijenio kao "vrstu pritiska, kad se čulo da je prvorangirani hrvatski konzorcijum obezbjedio garancije".
– Te priče su bez ikakvog osnova. Nastavićemo započeti projekat, dobro pazeći da se ne oglušimo o bilo koju proceduru – kazao je Radonjić.
Demantovao je spekulacije da je Konstruktor obezbijedio nepovoljne bankarske garancije koje će podići cijenu izgradnje.
– Državna kontribucija nema nikakve veze sa visinom kamata koje će koncesionar dobiti. Na primjer, plaćamo 100 miliona eura za prvu dionicu nezavisno od kamata. Koncesioni ugovor dozvoljava mogućnost da se u toku posla, od zaključenja finansijskih ugvora do isteka koncesije, promijene kamatne stope, ukoliko neko od partnera obezbjedi povoljnije kredite. Dakle, izgradnja autoputa može koštati samo manje – precizirao je Radonjić.
Zahuktalo lobiranje za Aktor-HCH treba pripisati drugoj članici konzorcijuma, o kojoj crnogorska javnost ne zna praktično ništa. Vlasnik druge članice konzorcijuma je Shari Arison, najbogatija Izraelka, čije je bogatstvo procijenjeno na 3,2 milijarde dolara. HCH je najveća građevinska firma u Izraelu i tačno je da bi lako mogla obezbjediti bankarske garancije jer ima svoju banku "Hapoelim". HCH je juče potpisao 210 miliona dolara vrijedan ugovor sa kenijskom vladom za rekonstrukciju 135 kilometara autoputa u roku od dvije i po godine. Taj projekat finansiraju Kenija i Svjetska banka.
U režiji Hrvata autoput košta 2,77 milijardi, od čega je učešće države 1,74 milijarde. Cijena grčko-izraelskog konzorcijuma je 3,92 milijarde eura, uz učešće Vlade od 2,78 milijardi.
svakako trebamo povući naloge sa aska prije nego je odblokiraju [smiley]
[/quote]
nema deblokade do 28.02. ili dok se ne potpiše ugovor, tako sam razumio obavijest HANFE
[/quote]
ili do završetka izgradnje auto-ceste, mislim da bi to bio naprimjereniji rok.
svakako trebamo povući naloge sa aska prije nego je odblokiraju [smiley]
[/quote]
nema deblokade do 28.02. ili dok se ne potpiše ugovor, tako sam razumio obavijest HANFE
[/quote]
ili do završetka izgradnje auto-ceste, mislim da bi to bio naprimjereniji rok.
[/quote]
[thumbsup]
svakako trebamo povući naloge sa aska prije nego je odblokiraju [smiley]
[/quote]
nema deblokade do 28.02. ili dok se ne potpiše ugovor, tako sam razumio obavijest HANFE
[/quote]
ili do završetka izgradnje auto-ceste, mislim da bi to bio naprimjereniji rok.
[/quote]
[thumbsup]
[/quote]
Ili dok ne budu sigurni da autocesta više nema nikakav utjecaj na promjenu cijene dionice, dakle dok ne istekne koncesija za izgrađenu autocestu.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/AF5hhUT6bsAJdGdwHtpMQg==.pdf
Evo, upravo sam o tome ja pričao:
Očekivanja za 2010:
" Što se tiče tekućeg poslovanja za 2010. za istaći je probleme oko nepopunjenosti kapaciteta uzrokovanih nedostatkom ugovorenih radova. Za očekivati je da će ostvarena realizacija i dobit biti znatno manji za prvo tromjesječje nego za isti period prošle godine. "
Može li analiza navedenog i kako će to utjecati na cijenu od kolege splita009, ta gdje nam je on?
lp
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/AF5hhUT6bsAJdGdwHtpMQg==.pdf
Evo, upravo sam o tome ja pričao:
Očekivanja za 2010:
" Što se tiče tekućeg poslovanja za 2010. za istaći je probleme oko nepopunjenosti kapaciteta uzrokovanih nedostatkom ugovorenih radova. Za očekivati je da će ostvarena realizacija i dobit biti znatno manji za prvo tromjesječje nego za isti period prošle godine. "
Može li analiza navedenog i kako će to utjecati na cijenu od kolege splita009, ta gdje nam je on?
lp
Kolega molim bez drukanja.
Još uvijek THNK radi sa DOBITI, a zato što je smanjena dobit valjda je i i stoga pala dionica u proteklom vremenu.
Dakle ovo što ste iznijeli ništa nova i to je uračunato u današnju cijenu.
Dionice se kupuju zbog budućnosti a ne zbog prošlosti.
Vi kao vrstan i pametan ulagač bi trebali znati.