…kome vjerovati?
ja prije mislim da je netko gadno podplatio novinara da tako nesto da napise¸!
onaj tko ima interes da kupi ovu dionicu ce sve napraviti da uljeva strah mali dionicarima-oni od straha prodaju a manipulator kupuje i nadokupuje!
ja jam duboko uvjeren da je ovo gadna manipulacija trzista putem medija.
propaganda je najjace oruzje …..dokazano nebrojeno puta
kupnja na tehnici nikad nije jaka jer se ovdje ako hočeš nešto ozbiljnije kupit lupi po prodaji
u ovoj dionici je najmanje drhtavaca i zato ju ja volim
evo,i danas se većina transakcija skida s prodaje
ja sam se već duže vrijeme koncentrirao na thnk,i lijepo zarađujem surfajući,bez nekih stresova,i iznenađenja,jer je jako zahvalna i jednostavna za praćenje uz pomoć TA
ovo sa cg je bila anomalija,ali dobrodošla [smiley]
a tehn.analiz. pokazuje da treba thnk kupovati…macd je pozitivan.
[/quote]
i stohastic,i ADX,i boll se već duže vrijeme penje…
trend je definitivno rastući,još od 22.12.
i volim što ovdje nema dejtrejdera,ova dionica se strpljivima uvijek isplati,a nervozni ovdje nemaju što raditi,jer nije dosta volatilna za njih
pogle što su napravili s ingrom-graf joj je ko EKG umirućeg pacijenta
dakle, seebiz je produžena ruka fond menađera ili sl. igrača – objaviti u jednom danu toliko oprečnih vijesti : prvo, posao će dobiti 5000 HR radnika, drugo, građevinci će i dalje padati i na kraju konzorcij nije dostavio garancije… pa to je očito stvaranje neizvjesnosti u cilju izazivanja oscilacija cijene dionica za one koji trebaju multiplicirati dobit i to u roku 2 dana – nevjerojatno!!!
ovo se zove manipulacija informacijama – što je ekvivalentno manipulaciji cijenom dionica – slučaj za hanfu
fino si ih pročitao..
seebiz linkove treba zbanirati na ovom forumu.
…crnogorski list "POBEDA"
Ekonomija – Srijeda, 10. februar 2010. godine
HRVATSKI KONZORCIJUM IPAK U PREDVIĐENOM ROKU OBEZBIJEDIO PODRŠKU BANAKA ZA IZGRADNjU AUTOPUTA
Vlada provjerava garancije „Konstruktora”
Ako sve bude u redu – slijedi potpisivanje trilateralnih ugovora sa hrvatskom firmom i finansijskim institucijama. Još nije poznato koje banke su podržale konzorcijum koji predvodi „Konstruktor”
Podgorica – Predstavnici hrvatskog konzorcijuma, na čelu sa splitskim „Konstruktorom”, u kojem se nalaze IGH i „Tehnika”, juče su u Vladi Crne Gore uručili neophodne pisane bankarske garancije za izgradnju prioritetne dionice prvog crnogorskog autoputa, od Podgorice do Mateševa. Time je konzorcijum napravio i pretposljednji korak u namjeri da bude učesnik u crnogorskom poslu stoljeća – izgradnji autoputa Bar – Boljare. Predstoji analiza i provjera garancija, što će uraditi Vlada i nadležne institucije. Ako sve bude u redu, slijedi potpisivanje trilateralnih ugovora sa hrvatskim konzorcijumom i finansijskim institucijama. Još nije poznato koje banke su podržale hrvatski konzorcijum.
Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija dr Andrija Lompar potvrdio je za „Pobjedu” da je hrvatski konzorcijum dostavio obimnu dokumentaciju u vezi sa garancijom finansijskih institucija Komisiji koja prati realizaciju projekta.
– Nekoliko dana sagledavaćemo kvalitet dostavljene dokumentacije, u saradnji sa našim konsultantom i stručnjacima iz Ministarstva finansija. Ukoliko sve bude pozitivno, vrlo brzo očekujemo i zaključivanje trilateralnih ugovora, čime bi praktično bio završen čitav postupak u vezi sa stupanjem na snagu koncesionog ugovora – objasnio je Lompar.
Sekretar Ministarstva i predsjednik Komisije za sprovođenje tenderskog postupka i pregovaranja Zoran Radonjić pojasnio je za naš list proceduru definisanu ugovorom.
– Nadležne institucije, Savjet za autoputeve i Vlada će, uz pomoć konsultanta IFC-a, analizirati dostavljene garancije. Optimisti smo, jer su stigle prije traženog roka, 28. februara. Zatim bi trebalo da se zakaže i pripremi zaključenje finansijskih ugovora sa bankama koje su garanti ponuda za hrvatski konzorcijum. Sve dok se ne potpišu finansijski ugovori posao nije zaključen – rekao je Radonjić.
On je dodao je da su vođeni preliminarni razgovori i sa izraelsko-grčkim konzorcijumom.
– Definisali smo stvari o kojima smo obavijestili javnost transparentno. Dalje pregovore smo zamrzli do isteka roka koji je dat hrvatskom konzorcijumu – rekao je Radonjić.
Generalni direktor hrvatskog „Konstruktora” Željko Žderić kazao je za „Pobjedu” da su, prema dogovoru i odobrenjima crnogorske vlade, dostavili sve što je bilo potrebno.
– Ovim je riješen problem za prvu dionicu, bar za nekoliko godina. Onda ćemo ići na drugu, onu o kojoj se dogovorimo sa Crnom Gorom. Logično, biće to nova dionica ili prema sjeveru ili prema jugu, nećemo preskakati. Možda i dvije dionice budemo radili paralelno. O svemu ćemo u narednom periodu razgovarati. Ali, ovo je forma koju moramo ispuniti i zadovoljiti. Sve su dionice interesantne – rekao je Žderić.
Ambasador Republike Hrvatske Petar Turčinović izjavio je za naš list da očekuje da će posao početi u punom intenzitetu početkom ljeta.
– Najinteresantnije je, što niko nije osporio, da je najavljena izuzetno dobra saradnja koja se očekuje između hrvatskih i crnogorskih građevinara. Računa se da će svako ko u Crnoj Gori može kompetentno raditi u građevinarstvu imati svoje mjesto u poslu. I na taj način se najbolje iskazuju dobrosusjedski odnosi koji su stalno u usponu posljednje tri godine. Na sumu od 180 miliona eura u tom periodu, sada se nadovezuje i desetostruko veći projekt, koji će tu saradnju još više ojačati, ne samo tokom njegove izgradnje, već i tokom 30-godišnje eksploatacije puta – zaključio je Turčinović.
…
"POBJEDA"nastavak
Ekonomija – Srijeda, 10. februar 2010. godine
HRVATSKI KONZORCIJUM IPAK U PREDVIĐENOM ROKU OBEZBIJEDIO PODRŠKU BANAKA ZA IZGRADNjU AUTOPUTA
Vlada provjerava garancije „Konstruktora”
„Konstruktor” radi u Hrvatskoj, Bosni, Crnoj Gori, zatim u Makedoniji, Mađarskoj, Turskoj, Kataru. Vrijednost prošlogodišnjeg obrta hrvatske firme bila je oko 300 miliona eura. „Konstruktor” zapošljava oko 2.500 radnika.
Hronologija
2. mart 2009 – Otvorene ponude na tenderu za izgradnju autoputa Bar – Boljare.
19. mart 2009 – Hrvatski konzorcijum, koji predvodi splitski „Konstruktor”, prvorangirani je na tenderu za izgradnju autoputa od Bara do Boljara.
9. april 2009 – Vlada Crne Gore zadužila članove Savjeta za izgradnju autoputeva da počnu pregovore o dodjeli koncesije za autoput sa prvorangiranim ponuđačem.
28. april 2009 – Počeo pregovarački postupak sa „Konstruktorom”.
26. maj 2009 – U Zagrebu i Splitu održana druga runda pregovaračkog postupka.
9. jun 2009 – Potpisan Ugovor o koncesiji.
28. decembar 2009 – Vlada za 60 dana produžila rok za dostavljanje bankarskih garancija „Konstruktoru“.
Dragan Cvijović
evo ja podijelio stotke svima na zadnje 2 stranice da malo naljutim pacijenta koji uporno dijeli kolce!
koji si ?
ajde,junačino jaaaavi seee!!!
da nebudem OT,evo učvršćuje se potpora na 1800
Što je sada, nije došla na cijenu blokade a blokirana.
Opet hrvatski kriminal.
Ajde Bajiću što čekaš više.
ZSE:
Temeljem Rješenja Hanfa-e (Klasa: UP/I -451-04/10-27/2) od 11.02.2010. obustavlja se trgovina dionicama društva IGH-R-A i THNK-R-A.
O nastavku trgovanja biti cete obavjesteni.
Ako ovo rušenje dionica THNK i IGH nije organizirani kriminal onda neznam što je.
Samo analizom autora novinskih čanaka i fond menađerčića, ne treaba ništa više.
možda zato jer netko umjetno gura cijenu dolje sa po 1-2 dionice,treba ga malo smiriti,sigurno prodaje sam sebi
Što je sada, nije došla na cijenu blokade a blokirana.
Opet hrvatski kriminal.
Ajde Bajiću što čekaš više.
HANFA sa ovaj put malim zakašnjenjem radi svoj posao. jasno mi je da je gušt zajebavat(špekulirat) se s ovom dionicom al oko nje ima toliko lovaca u mutnom da ne znam ima li uopće koga na dobitku.