THNK (Tehnika d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THNK (Tehnika d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

kolega na koliko je očekujete

Vizibiliti studija – mora bavezno sadržavati IZVATKE IZ ARHIVA Ministarstva unutarnjih poslova
– gdje se lako može prebrojiti – BROJ MRTVIH I NASTRADALIH- te materijalna šteta – uvjetovana
šokantno opasnim cestama – prevojima i infrastrukturom ovog dijela Balkana…………….
Ne velim da neće biti i dalje nesreća……..ali , Crna Gora je vjerojatno apsolutni rekorder teških nesreća svojih građana i stranih turista – prvenstveno Srba i ostalih na putu do mora i natrag..koji su zbog kozjih puteva ostavili tamo svoje živote..i živote svoje djece….!Ako ne riješe pitanje
pristupa svom moru- ostat će na par famoznih faca koje zalutaju k njima uz maksimalan hotelski
tretman….koji ne bi dobili nigdje za taj novac…ali, to nije još pravi turizam koji želi CG.

Ima isplativih i neisplativih investicija u dijelovima autoputa i kod nas- GLOBALNO- ciljevi su jasni…..pa i Vladi CG.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Pa negdje na 1600kn

-tako se šišaju mali i spori i oni koji mnogo razmišljaju

Dopuna gornjeg posta:
Svega je 105 od 1117 protrgovanih dionica bilo dovoljno da skine cijenu sa 1900,00 na 1828,00, sve ostalo je prošlo između 1900,00 i 2000,00kn.
15:59:52 1828,03 6 170
15:59:22 1869 1 169
15:49:42 1823 6 168
15:49:42 1837,27 2 167
15:49:42 1850 1 166
15:18:57 1880 2 165
15:05:16 1860 5 164
14:52:39 1870 3 163
14:51:37 1870 12 162
14:49:55 1892 3 161
14:33:11 1870 6 160
14:16:35 1892 12 159
14:15:30 1892 1 158
14:11:01 1892 11 157
14:06:30 1892 6 156
13:53:05 1870 3 155
13:50:50 1870 4 154
13:50:35 1870 2 153
13:50:13 1870 8 152
13:48:36 1875,21 3 151
13:48:29 1875,21 2 150
13:48:09 1875,21 5 149
13:48:09 1875,22 1 148
13:48:09 1880 4 147
13:21:35 1900 10 146
13:12:47 1904 5 145
13:12:36 1917 3 144
13:12:06 1917 12 143
13:08:29 1904 10 142
13:08:23 1900 31 141
13:08:16 1900,01 5 140
13:07:49 1900 2 139
13:07:44 1900 4 138
13:07:44 1900 1 137
13:07:33 1900 5 136
13:07:20 1900 5 135
13:05:26 1898 5 134
13:05:26 1895 4 133
13:05:26 1890 2 132
13:03:21 1890 2 131
12:54:10 1898 22 130
12:51:54 1899 2 129
12:50:55 1899 2 128
12:48:47 1900 2 127
12:48:34 1900 1 126
12:41:15 1900 14 125
12:40:51 1900 12 124
12:40:35 1900 11 123
12:40:12 1900 12 122
12:40:12 1899,98 1 121
12:40:12 1899,49 10 120
12:40:12 1899 5 119
12:40:12 1898 2 118
12:39:53 1895 4 117
12:37:18 1895 1 116
12:37:08 1895 3 115
12:33:32 1890 7 114
12:21:03 1900 1 113
12:19:11 1905 5 112
12:13:06 1905 7 111
12:10:58 1905 3 110
12:10:58 1905 2 109
12:10:58 1910 6 108
12:10:58 1910 5 107
12:10:58 1915,02 2 106
12:10:28 1920,0699 2 105
12:08:46 1920,0699 5 104
12:08:46 1921 6 103
12:08:46 1921 1 102
12:08:46 1925 4 101
12:08:46 1925 1 100
11:58:19 1950 5 99
11:57:35 1958,99 3 98
11:34:41 1990,0699 15 97
11:34:41 1985 3 96
11:34:41 1982 12 95
11:34:41 1981,99 10 94
11:34:41 1947,88 7 93
11:34:41 1945,99 29 92
11:34:41 1944,9 7 91
11:34:41 1944 11 90
11:34:41 1940 5 89
11:34:41 1940 3 88
11:33:50 1915 3 87
11:33:50 1915 1 86
11:33:50 1915 1 85
11:33:50 1918 2 84
11:33:50 1918,02 1 83
11:31:58 1920 5 82
11:31:58 1920 12 81
11:31:58 1921 2 80
11:29:43 1920 1 79
11:28:25 1920 10 78
11:28:25 1921 2 77
11:28:25 1922 10 76
11:28:25 1925 7 75
11:23:42 1945,99 7 74
11:23:42 1945,98 27 73
11:21:14 1945 10 72
11:17:47 1940 10 71
11:17:47 1929 3 70
11:16:31 1918,01 10 69
11:13:04 1920 10 68
11:12:33 1918 10 67
11:12:23 1920 10 66
11:10:32 1917 10 65
11:09:36 1915 4 64
11:09:36 1925,01 6 63
11:09:20 1949,99 5 62
11:09:20 1949,98 21 61
11:08:55 1928 10 60
11:08:01 1988 5 59
11:08:01 1950 3 58
11:08:01 1950 20 57
11:08:01 1953 15 56
11:08:01 1955 4 55
11:08:01 1965 5 54
11:07:24 1955 7 53
11:07:24 1956 10 52
11:07:04 1989 9 51
11:07:03 1955 1 50
11:06:56 1955 8 49
11:06:56 1955,02 6 48
11:06:56 1955,03 2 47
11:06:56 1955,04 4 46
11:06:26 1990 8 45
11:06:26 1989,99 15 44
11:06:11 1955,04 7 43
11:05:58 1955,04 1 42
11:05:58 1955,05 17 41
11:05:58 1956,01 5 40
11:05:58 1957 7 39
11:05:56 1989,99 5 38
11:04:26 1997,99 4 37
11:04:17 1998 3 36
11:03:05 2000 28 35
11:02:41 2000 4 34
11:02:41 2000 1 33
11:02:38 2000 1 32
11:02:38 2000,01 2 31
11:02:01 2020 17 30
11:01:40 2000 2 29
11:01:40 2012 3 28
11:00:50 1999 5 27
11:00:50 1999 5 26
11:00:34 1999 5 25
11:00:34 1999 1 24
11:00:34 1998 14 23
11:00:23 1998 6 22
11:00:12 1998 30 21
11:00:07 1999 4 20
11:00:07 1998 1 19
11:00:04 1955,03 3 18
11:00:01 1998 1 17
10:00:00 1998 4 16
10:00:00 1998 35 15
10:00:00 1998 10 14
10:00:00 1998 7 13
10:00:00 1998 2 12
10:00:00 1998 21 11
10:00:00 1998 5 10
10:00:00 1998 2 9
10:00:00 1998 3 8
10:00:00 1998 5 7
10:00:00 1998 1 6
10:00:00 1998 2 5
10:00:00 1998 5 4
10:00:00 1998 5 3
10:00:00 1998 5 2
10:00:00 1998 5 1

mogao si samo napisati bez ovih transakcija – vjerovali bismo ti na riječ

Parche mihi, Domine, quia Dalmata sum!


Dajte još dobrih vijesti………..!

ako se netko pitao otkud danas onaj nagli preokret na gađevinarima.
sad ,da li je ta objava danas odrađena ili će se tek sutra "provariti",će da vidimo.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/hac-zaustavio-izgradnju-autoceste-do-ploca,68166.html

ovo vrijedi za sve građevinare,da ne dupliciram.

Over and out za mene što se Tehnike tiče na neko vrijeme, isplatilo se, svima koji nisu prodali sve najbolje s ovom dionicom.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Radnice sele u Crnu goru i počinju gradnju autoputa. Nema čekanja .Moramo se iskazat .Možda završe i prije roka , a to su onda bonusi . Idemo .

Već se vidi i moj nalog koji je na bidu još od prošlog četvrtka.

I like the smell of napalm in the morning.(Swinger/Trader-Trading my way to freedom!)


Već se vidi i moj nalog koji je na bidu još od prošlog četvrtka.

Jesu to ona 2 komada na 1010?

MY PRECIOUS!!!!

Ne moram baš na svakoj korekciji zaradit . Ciklus je tek započeo.

New Report

Close