THNK (Tehnika d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THNK (Tehnika d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



U petak je bio peti najveći promet od 2000.godine

Najveći prometi do sada:

2481 kom 12.1.2007
2300 kom 18.12.2007
1921 kom 28.5.2009
1817 kom 9.11.2004
1440 kom 27.11.2009

imate kolega možda prosječne cijene na te dane?
[/quote]
12.1.2007 prosječna cijena 5.480,92
18.12.2007 prosječna cijena 11.078,26
28.5.2009 prosječna cijena 2.208,61
9.11.2004 prosječna cijena 1.200,00
27.11.2009 prosječna cijena 1.464,99

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Od posla u Crnoj Gori nema ništa! piši propalo!!!!
I to se već zna, samo kolega vi to još ne znate, al kad saznate onda ćete i vi biti na prodaji

Kolega, Vi ili ste ultra dobro obaviješteni, ili bubetate bez veze o vrlo važnim stvarima.
Ako je ovo prvo, ja Vam skidam kapu, a ako je ovo drugo…

Vrijeme će vrlo brzo pokazati da li je to propala stvar. Ja za sada znam da se tamo već izvode zemljani radovi, da je Unicredit dao jamstvo, da Vlada CG također ima novce za početak gradnje.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

odgovor splitu009: ako ne znate neki dan Tehnika je potpisala dugoročni ugovor sa Ingrom za radove u Alžiru, a očito je da mrzite tu firmu ali ne trebate svoje frustacije uporno prenositi na druge.

IGH – 5461 kn
DLKV – 618 kn
INGRA – 129 kn
VDKT – 988 kn
THNK – 3872 KN
HDEL – 721 KN

Ne razumijem zašto neki iz ovih brojki izvlače pozitivu za Viadukt a za ostale govore da će potonuti?
Pa onda će valjda Viadukt na 980 kuna a Tehnika neće na 3.782???
Da li ti krisnici jedno misle do podne a drugo popodne ili pišu sa multinickovima pa više ne znaju što su gdje pisali ili što?

pozz

Ostajem u Hrvatskoj jer volim izazove, a nema većeg izazova nego pokušati preživjeti u Hrvatskoj!

Ugovor o gradnji autoceste u Crnoj gori je potpisan, težak je cca 2 milijarde EUR i garantira Tehnici zaposlenost i zaradu idućih deset godina. Tko to ignorira i ne kupi Tehniku po ovakvim bagatelnim cijenama, NEMA ZNANJE!

Da, bit će sve lijepo i zeleno…
Kao prvo nisam uopće rekao gdje će graditeljske dionice.
Samo sam stavio medijan da upozorim na trenutni nesklad u cijenama.
Da je kriza "stisla" graditelji su počeli snažno osjećati proteklih mjeseci, jer stari projekti su pred dovršenjem, a novih ima na kapaljke.
Istina je da je potpisan ugovor o gradnji AC u CG. težak 2,8 milijardi Eura.
Da li itko "snimio" način financiranja?
Naše banke investiraju 1 milijardu, a CG će plaćati 1,8 milijardi od koncesije idućih 30.g.
U čemu je kvaka??? Gdje je lova? Kako će tu graditelji zaraditi?
Ovakvi poslovi bez čvrstog financiranja neće poboljšati tekuću likvidnost firmi koje će raditi dolje, dapače mogu je samo narušiti. A dokaz tome sam vidio neki dan, Konstruktor šalje ponude za natječaje od 45 tisuća kuna. Smiješno za nekog tko je dobio posao od 22 milijarde kuna.
Meni to dovoljno govori koliko je nepovoljno raditi dolje, taj put je izabran da ljudi ne bi dobili otkaze, a osobno u tom poslu, može dugoročno zaraditi samo ZABA, a ne IGH i Tehnika.

Ugovor je koncesijski, dakle Konzorcij financira sve to! A čime? Konzorcij nema lipe!
Zaba kreditira, al uz kakve kamate?
Nadalje kakav je budući prihod? Dobit od koncesije, prodaje benzina,… Ali kada? 2016.g???
Koliki je uopće protok vozila u Crnoj Gori? Čime će se pokrivati kreditna otplata kad će gradnja tajati 5-6.g. i mogućih prihoda nema idućih 6.g. a kamate teku.
Konzorcij je po meni potpisao štetan Ugovor, ovo je opasna investicija jer je financira Konzorcij pod nepovoljnih uvjetima, a nadalje Konzorcij je trenutno nestabilan u pogledu likvidnosti i ovakve "izlete" ne bi smio sebi dozovoliti.
Posao gradnje AC bi bio super posao, al pod drugim uvjetima financiranja.


Ugovor je koncesijski, dakle Konzorcij financira sve to! A čime? Konzorcij nema lipe!
Zaba kreditira, al uz kakve kamate?
Nadalje kakav je budući prihod? Dobit od koncesije, prodaje benzina,… Ali kada? 2016.g???
Koliki je uopće protok vozila u Crnoj Gori? Čime će se pokrivati kreditna otplata kad će gradnja tajati 5-6.g. i mogućih prihoda nema idućih 6.g. a kamate teku.
Konzorcij je po meni potpisao štetan Ugovor, ovo je opasna investicija jer je financira Konzorcij pod nepovoljnih uvjetima, a nadalje Konzorcij je trenutno nestabilan u pogledu likvidnosti i ovakve "izlete" ne bi smio sebi dozovoliti.
Posao gradnje AC bi bio super posao, al pod drugim uvjetima financiranja.


Kolega Split009, vidi se da nemate informacija o tom Ugovoru, ne znate da postoji fiksno učešće Vlade CG svake godine, da dio financira Unicredit, da će tek u kasnijim godinama nešto pristizati od cestarine.
Znači, znate jako malo, ali sipate svoje zaključke i blatite ljude koji su dobili ja posao. Jel Vi znate da tamo postoji cijeli pokret koji se protivi tom Ugovoru jer ih je HR konzorcij ‘pokrao’ i naplatit će duplo veću cijenu od realne (po njima)
Ja nimalo ne sumnjam da ovdje postoji business case za HR konzorcij. I to dobar. Najviše će profitirati ove 3 firme koje čine konzorcij iako ja pretpostavljam da će tamo raditi i drugi naši izvođeči (Viadukt, Hidroelektra) ali kao podizvođači i to će biti malo manje profitabilno za njih, ali će ipak biti pozitivno.

http://naslov.hr/novosti_ekonomija/PzP.Treba.sprijeciti.da.Konstruktor.gradi.autoput.Bar-Boljare/komentari/dhcije

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Vidio sam ponudu Konstruktora za posao od 45.000 kn. Možeš li mi objasniti šta će njima ova sitnarija kad imaju posao od 22 milijarde kuna?????????

Nadalje, ne sumnjam da će Tehnika sada rasti i da je trend privremeno okrenut.Da tako ne mislim ne bi sad ni ulazio unutra. Svejedno vjerujem u veći rast nekih drugih graditeljskih dionica na malo duže staze.

Glede poslova u Alžiru, jedno je natjecati se za posao (to može napraviti 100 firmi), a potpuno drugo je dobiti posao koji financira investitor, a ne graditelj pod garancijom banke.


Vidio sam ponudu Konstruktora za posao od 45.000 kn. Možeš li mi objasniti šta će njima ova sitnarija kad imaju posao od 22 milijarde kuna?????????

Kolega Splite,
Rekli bi naši stari – Svaka kaplja mokri –

Korkyra

New Report

Close