Molim da pojasnite ovu računicu kolega, ili Vam je to gaf.
[/quote]
Da pratite aktualnosti u vezi novog poreza na dividendu (a o čemu sam pričao na drugim temama) onda bi znali da su dividende do 3.000,00 kn isplate jednokratno neoporezive, isplate od 3.000,00-6.000,00 kn oporezuju se sa 2 % a isplate više od 6.000,00 kn sa porezom od 4 %.
Ako Vi imate drugačiju računicu od moje gorenevedene, molim da me ispravite.
[/quote]
Jako artogantan odgovor… zašto bi svi trebali pratiti "aktualnosti" u vezi poreza i nameta… ???
Štoviše, mislim da kolega macro nije pogriješio u računici!
Zašto bih prodao , jeli zato što ću umjesto 80kn dobiti 77kn. Bolje je ništa ne napisat , nego svašta.
…đabe sve što piše….Zvao ja u Tehniku da mi pojasne ovaj rast rezervacija u Rashodima….
Oni su tu bilježili pad vrijednosti dionica drugih firmi koje Tehnika ima u svom portfelju (znamo da najviše ima Ingre)…
Drugim riječima gubitak je generirala Ingra….
P:S: nemam Tehniku, al me zanimalo 🙂
Od svih mogućih objašnjenja i razloga za rezervacije ovo mi najljepše zvuči. Točno je da je TK tržište sa 30.06.2009. bilo na niskim granama, ali to neće uvjek biti tako pa će i THNK imati po ovoj osnovi ‘prihod’ koji će bitno popraviti RDG.
Dakle ovo mi se čini lijepi buffer.
Tehnika: Neto dobit u pola godine potonula 60%
ZAGREB – Rezultati posljedica nedostatka posla i manje marže na ugovorenim projektima, odnosno utjecaja recesije.Što dalje od građevinara.
Tehnika: Neto dobit u pola godine potonula 60%
ZAGREB – Rezultati posljedica nedostatka posla i manje marže na ugovorenim projektima, odnosno utjecaja recesije.Što dalje od građevinara.
…na osnovu 60% manje neto dobiti THNK zaključuješ "što dalje od građevinara" ??? smiješno!
Tehnika: Neto dobit u pola godine potonula 60%
ZAGREB – Rezultati posljedica nedostatka posla i manje marže na ugovorenim projektima, odnosno utjecaja recesije.Što dalje od građevinara.
…na osnovu 60% manje neto dobiti THNK zaključuješ "što dalje od građevinara" ??? smiješno!
[/quote]
Ako nije dovolno za bježati iz građevinara MINUS od – 60 % koliko onda treba biti po tebi ?
Tko posluje sa gubitkom………………………… [smiley]
Viadukt povećanje dobiti
IGH povećanje dobiti
Dlkv povećanje dobiti
Jedino Ingra ima gubitak, ali ona je ionako bila balon mirovinaca
Današnji pokušaj proboja preko kote 1.800 nije uspio. Ipak mislim da ova granica neće još dugo izdržati, sve je manje prodavača kojima se isplati prodavati na ovim razinama.
CROBEX je trenutno grdno podcjenjen prema svim relevantnim indexima. Kada krene CROBEX nadoknađivati zaostatak, THNK-a će pokazati što može.
AUTOPUT
Bar-Boljare: Konstruktor prvo napada most iznad Morače
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Stručne ekipe hrvatskog konzorcijuma Konstruktor inženjering, kao vodećeg partnera i člana, Instituta za građevinarstvo Hrvatske i Tehnike obišle su ovih dana trasu prve dionice autoputa od Podgorice do Mateševa i odredile “tačke” na kojima će “napasti” trasu.
Direktor Konstruktora za Crnu Goru, Milorad Pustahija izjavio je za “Pobjedu” da od inženjerskih poduhvata na ovoj dionici prvo treba pomenuti most “Moračica” koji će biti dugačak oko kilometar i visok oko 170 metara iznad Morače, sa četiri trake. To je ogroman, spektakularan objekat. Imamo tri tunela koja su duža od tri kilometra. Znači prvo treba “napasti” te objekte čija će izgradnja trajati cijelo ugovoreno vrijeme. Prilikom obilaska vidjeli smo zaista spektakularnu morfologiju terena.
– Inače, cijela dionica je kao metro – most-tunel,most-tunel. Vidi se da je učešće objekata u dužini trase jako veliko. Pripremni poslovi za izgradnju autoputa od Podgorice do Mateševa, kao što je bilo prvobitno i najavljeno, počeće krajem septembra, a sama njegova izgradnja u februaru. Izgradnja će trajati tri godine. Pustahija je rekao da će bez obzira na krizu, sredstva biti obezbijeđena. Bankari su majstori rizika i razmišljaju bez emocija. Kriza će, ako Bog da, trajati možda još godinu dana, a ovaj posao je na trideset godina. Bankari vjeruju u region, jer ovo nije samo crnogorski posao, ovo je projekat od regionalnog značaja.
– Ovaj će projekat ubrzati pokretanje izgradnje i Jadransko-jonskog autoputa. Razgovarali smo sa predstavnicima Ministarstva rada i zdravlja, MUP-a, uglavnom oko dovođenja strane radne snage, oko uvoza mašina, jer ovo je toliki posao da on ima velike logističke probleme. Razgovarali smo i sa Upravom Carina, i ministrom odbrane Borom Vučinićem. Postoji jedno pozitivno raspoloženje: svi su voljni da nam pomognu da eliminišemo neke probleme koji su se na početku javili, tako da će sve biti u najboljem redu. Za sada sve funkcioniše kako je ugovoreno, naglasio je predstavnik hrvatskog “Konstruktora”.
Pustahija je rekao da su svugdje naišli na “otvorena vrata”. Svuda su odredili timove i kontakt osobe koje će nama pomagati kako bismo zadovoljili dinamiku odvijanja posla, i ispoštovali sve crnogorske propise.
– Ovaj posao je toliko velik da se može angažovati kompletna crnogorska operativa, samo što bi bolje bilo da se ona prethodno udruži, zaključio je direktor Konstruktora za Crnu Goru, Milorad Pustahija. Sasvim su solidne plate i nije mi jasno da niko to ne želi da radi. Upoznali smo sa time Ministarstvo rada koje treba da organizuje neke kurseve.
– Moram priznati da mi nije jasno da treba ignorisati plate od 700 do 1.000 eura. Jeste teško, ali to su dobre plate. Znate, svi naši inženjeri koji dođu biće tamo gore u Gornjim Mrkama, Brskutima i drugdje. Valjda, može i neki Crnogorac nešto raditi. Bilo bi poželjno. Nije do Ministarstva rada i socijalnog staranja. Oni su pokušavali sa nama da obezbijede neki broj. Mi ne možemo primati na silu nekoga. Ljudi ispoljavaju neku inicijativu. Problem je što ljudi ne žele da rade. Nekad naši ljudi ne žele ni kamen da podignu.
Kaj sad opet s Tehnikom ne valja [angry] ???