THNK (Tehnika d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THNK (Tehnika d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Na ovoj temi su se počele pisati totalne nebuloze. Neki ne shvaćaju da je bolje ne pisati ništa nego pisati bedastoće i komentirati stvari koje se ne razumiju. Koji dioničari.. [angry]

Zato imamo tebe da nam objasniš to što ne razumijemo !? [thumbsup]
Takve tražimo.


Na ovoj temi su se počele pisati totalne nebuloze. Neki ne shvaćaju da je bolje ne pisati ništa nego pisati bedastoće i komentirati stvari koje se ne razumiju. Koji dioničari.. [angry]

zasto ti nenapises nesto pametno,pa da razmislim o tvom prijedlogu.
Mozda ga i usvojim tokom iduceg tjedna.

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=312e4928-724a-4e38-9fa2-ab2b84ea6a86

Neka kaze netko netko nesto kontra tehnike.

Dioničko društvo Tehnika jedno je od vodećih hrvatskih građevinskih tvrtki za visokogradnju s tradicijom od 60 godina i 1.400 zaposlenih.

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


Neka kaze netko netko nesto kontra tehnike.

Dioničko društvo Tehnika jedno je od vodećih hrvatskih građevinskih tvrtki za visokogradnju s tradicijom od 60 godina i 1.400 zaposlenih.

Neka kaze netko netko nesto kontra tehnike. [lol] [lol] [lol]

Neka netko kaze kontra THNK.

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

Datum objave: 6.6.2009 | 13:23
Zadnja izmjena: 6.6.2009 | 14:05

BAR-BOLJARE
Andrija Lompar: Ugovor s Konstruktorom u utorak, a onda slijedi dokazivanje da imaju novca
Autor/izvor: SEEbiz / Vijesti
PODGORICA – Crnogorska Vlada i konzorcijum hrvatskih firmi koje predvodi splitski Konstruktor, potpisaće u utorak, 9. juna, ugovor o dodjeli koncesije za izgradnju autoputa Bar–Boljare.

To je juče saopštio ministar pomorstva, saobraćaja i telekomunikacija Andrija Lompar nakon sjednice Vlade na kojoj je usvojena odluka o dodjeli koncesije.

– Ugovor se može izmijeniti na zahtjev finansijske institucije koja ga bude finansirala, ako ona procijeni da postoje neki rizici koji bi mogli da ugroze dinamiku izgradnje projekta sa čime su se obje strane saglasile.

Nakon potpisivanja, ulazimo u fazu kada koncesionar mora da dostavi dokaz da je obezbijedio finansijska sredstva za izgradnju u vrijednosti od 50 odsto. To je u roku od tri mjeseca, a nakon šest mjeseci mora obezbijediti dokaz za svih 100 odsto sredstava – rekao je Lompar.

On je kazao da su multilateralne finansijske institucije i komercijalne banke već uključene u formiranje aranžmana i da Vlada sa optimizmom očekuje potpisivanje ugovora i sve naredne faze.

– Vlada je razmatrala mogućnost da čim koncesionar dostavi dokaz o obezbjeđivanju 50 odsto sredstava, rizikuje da diobom određenih troškova započnu pripremni radovi, a to bi bilo na jesen. To bi bili radovi za vremenski najzahtjevnije tačke – dva tunela i jedan most i da se postave pristupni putevi, ali o tome ćemo razgovarati kad koncesionar obezbijedi 50 odsto sredstava – objasnio je Lompar.

Ministar je podsjetio da je tenderom predviđeno dodjeljivanje koncesije za projektovanje, finansiranje, izgradnju, upravljanje i održavanje autoputa, i shodno tome koncesionar ima pravo da odluči na koji način će obezbijediti sredstva.

– Za sada je razgovarano sa Zagrebačkom bankom kao aranžerom finansijskih sredstava, a naše banke mogu slobodno učestvovati ako ti uslovi budu koncesionaru prihvatljivi. Vlada ne može obavezivati koncesionara da angažuje naše finansijske institucije. Isto važi i za izradu projekata i svi akteri sa crnogorskog tržišta imaće priliku da pod tržišnim uslovima učestvuju u fazi projektovanja ostalih dionica – istakao je Lompar.

On je kazao da Vlada ima novac za svoje obaveze koje će realizovati u skladu sa ugovorom, kao i da se ne može dati tačna procjena koliko je novca potrebno za eksproprijaciju, jer će vlasnici imati mogućnost da pokrenu sudske postupke ako procijene da im je malo dodijeljeno po tom osnovu.

– Urađen je elaborat za eksproprijaciju prvih 10 kilometara za koju je obezbijeđeno 2,5 miliona eura, a završavaju se ostala tri elaborata. Ukupno je ovogodišnjim budžetom opredijeljeno 20 miliona eura – kazao je Lompar, dodajući da je izrada elaborata uslov za dodjelu građevinske dozvole koncesionaru.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/andrija-lompar-ugovor-s-konstruktorom-u-utorak%2c-a-onda-slijedi-dokazivanje-da-imaju-novca,47458.html


Neka kaze netko netko nesto kontra tehnike.

Dioničko društvo Tehnika jedno je od vodećih hrvatskih građevinskih tvrtki za visokogradnju s tradicijom od 60 godina i 1.400 zaposlenih.

apsolutno…
samo na rast njihovih dionica, bojim se , morati ćete malo pričekati dok se ne iskrca ovaj igrač koji to ćini od 2400-2500

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 



Neka kaze netko netko nesto kontra tehnike.

Dioničko društvo Tehnika jedno je od vodećih hrvatskih građevinskih tvrtki za visokogradnju s tradicijom od 60 godina i 1.400 zaposlenih.

apsolutno…
samo na rast njihovih dionica, bojim se , morati ćete malo pričekati dok se ne iskrca ovaj igrač koji to ćini od 2400-2500
[/quote]
taj mi je frajer izbio par tisuća kuna bilo bi dobro da izlazi na tu cijenu nego se on spušta i niže ispod 2000kn a to su igre i igrice koje mi nemožemo dokućit

ovo tko sad prodaje nije taj fraj ,nego nervozni mali ulagaći

ma prodaju oni sta su dokupili na 1850-1950,2000 pa odma stavljaju naloge na 2050,2100 i tako zaradjuju.vidili ste onog u petak s nalogom na 1866-150 kom a isti na prodaji sa 100 na 2099,strasi gore da doceka dole pa ako upali,cuvajte svoje novce,pozdrav!

R-BOLJARE
Andrija Lompar: Ugovor s Konstruktorom u utorak, a onda slijedi dokazivanje da imaju novca
Autor/izvor: SEEbiz / Vijesti
PODGORICA – Crnogorska Vlada i konzorcijum hrvatskih firmi koje predvodi splitski Konstruktor, potpisaće u utorak, 9. juna, ugovor o dodjeli koncesije za izgradnju autoputa Bar–Boljare.

To je juče saopštio ministar pomorstva, saobraćaja i telekomunikacija Andrija Lompar nakon sjednice Vlade na kojoj je usvojena odluka o dodjeli koncesije.

– Ugovor se može izmijeniti na zahtjev finansijske institucije koja ga bude finansirala, ako ona procijeni da postoje neki rizici koji bi mogli da ugroze dinamiku izgradnje projekta sa čime su se obje strane saglasile.

Nakon potpisivanja, ulazimo u fazu kada koncesionar mora da dostavi dokaz da je obezbijedio finansijska sredstva za izgradnju u vrijednosti od 50 odsto. To je u roku od tri mjeseca, a nakon šest mjeseci mora obezbijediti dokaz za svih 100 odsto sredstava – rekao je Lompar.

On je kazao da su multilateralne finansijske institucije i komercijalne banke već uključene u formiranje aranžmana i da Vlada sa optimizmom očekuje potpisivanje ugovora i sve naredne faze.

– Vlada je razmatrala mogućnost da čim koncesionar dostavi dokaz o obezbjeđivanju 50 odsto sredstava, rizikuje da diobom određenih troškova započnu pripremni radovi, a to bi bilo na jesen. To bi bili radovi za vremenski najzahtjevnije tačke – dva tunela i jedan most i da se postave pristupni putevi, ali o tome ćemo razgovarati kad koncesionar obezbijedi 50 odsto sredstava – objasnio je Lompar.

Ministar je podsjetio da je tenderom predviđeno dodjeljivanje koncesije za projektovanje, finansiranje, izgradnju, upravljanje i održavanje autoputa, i shodno tome koncesionar ima pravo da odluči na koji način će obezbijediti sredstva.

– Za sada je razgovarano sa Zagrebačkom bankom kao aranžerom finansijskih sredstava, a naše banke mogu slobodno učestvovati ako ti uslovi budu koncesionaru prihvatljivi. Vlada ne može obavezivati koncesionara da angažuje naše finansijske institucije. Isto važi i za izradu projekata i svi akteri sa crnogorskog tržišta imaće priliku da pod tržišnim uslovima učestvuju u fazi projektovanja ostalih dionica – istakao je Lompar.

On je kazao da Vlada ima novac za svoje obaveze koje će realizovati u skladu sa ugovorom, kao i da se ne može dati tačna procjena koliko je novca potrebno za eksproprijaciju, jer će vlasnici imati mogućnost da pokrenu sudske postupke ako procijene da im je malo dodijeljeno po tom osnovu.

– Urađen je elaborat za eksproprijaciju prvih 10 kilometara za koju je obezbijeđeno 2,5 miliona eura, a završavaju se ostala tri elaborata. Ukupno je ovogodišnjim budžetom opredijeljeno 20 miliona eura – kazao je Lompar, dodajući da je izrada elaborata uslov za dodjelu građevinske dozvole koncesionaru.


ma prodaju oni sta su dokupili na 1850-1950,2000 pa odma stavljaju naloge na 2050,2100 i tako zaradjuju.vidili ste onog u petak s nalogom na 1866-150 kom a isti na prodaji sa 100 na 2099,strasi gore da doceka dole pa ako upali,cuvajte svoje novce,pozdrav!

dobro jutro.

zato bi ja trejdao na ovoj dionici i zaradijo cca 10% kad mogu ovako:

sacekat cu 5 ili 30 dana i ona ide na 3000 kn.
Procitao sam negdje na forumu da je frajer drejdao sa nekom dionicom i zaradijo u par navrata nekih 15% i taman kad je izasao iz nje ona mu skocila 300% i rekao da vise nece nikad trejdati.

Ja vjerujem u THNK i ako u kojem slucaju nedigne razinu na 3000 kroz ovaj 06 mjesec dignit ce na ljeto tj.07 mjesec kad dođe izvjesce koje ce biti dosta bolje nego u Q1.
bez obzira na malu likvidnost crobia tokom ljeta ona ce odraditi svoj dio .
Nezabrinjava me uopce ova dionica i mirno spavam,a to dali cu zaraditi 50 ili 100% tokom 10-ak dan ili kroz ljeto sasvim mi je svejedno.
Bitno je u dionice koje ulazim da firma nije u problemima.

P.S. nadam se da do Petka iden na razinu 2700 kn,pa cam i 3000 kn.

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]

New Report

Close