TEHNIKA ESOP D.O.O. 37.891 20,00%
2. TEHNIKA D.D. 18.869 9,96%
3. PBZ D.D. 7.404 3,91%
4. FILIPEC FILIP 5.147 2,72%
5. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 4.483 2,37%
6. HPB D.D./KAPITALNI FOND D.D. 4.483 2,37%
7. POPOVIĆ DAVORIN 3.547 1,87%
8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 3.542 1,87%
9. MULOVIĆ BESALET 2.591 1,37%
10. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O…. 2.186 1,15%
UKUPNO 90.143 47,59
Među prvih 10 nema promjena,bit će zanimljivo idući tjedan na tehnici trgovanje
prošli tjedan protrgovano oko 1500kom . Ne sjećam se kad se toliko trgovalo na thnk-r-a
…zanimljivo bi bilo vidjeti tko je sve prodavao a tko kupovao…tada bi se više znalo…ali te info. uglavnom ne dođu "na vrijeme"…
kad saznamo tko je kupovao biti će prekasno
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-danas-i-sutra-pregovori-u-splitu-i-zagrebu,46192.html
kad saznamo tko je kupovao biti će prekasno
UGOVOR
Bar-Boljare: Danas i sutra pregovori u Splitu i Zagrebu
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Vladin pregovarački tim i hrvatski konzorcijum Konstruktor – prvorangirani ponuđač na tenderu za dodjelu koncesije za autoput Bar-Boljare – vodiće drugu rundu pregovoračkog postupka za dodjelu koncesije za autoput Bar-Boljare 25. i 26. maja u Splitu i u Zagrebu.
Obje strane su izrazile očekivanja da se ubrzo nakon druge runde može očekivati potpisivanje koncesionog ugovora. Pregovori treba da otklone i najmanje nedorečenosti u tekstu ugovora i tokom ovog procesa nije moguće unositi suštinske izmjene u njegov sadržaj. Inače, koncesioni ugovor je bio dostavljen svim ponuđačima tokom tenderskog procesa i svi su ga ocijenili kao kvalitetan dokument.
Podsjećamo da je prva runda pregovora održana u Podgorici krajem aprila. Nakon toga je uslijedila intenzivna prepiska između Vladinog tima i konzorcijuma Konstruktor, kako bi se dogovoreni detalji ugradili u tekst predloga koncesionog ugovora. – Crnogorski pregovarački tim predvode ministar finansija i potpredsjednik Vlade dr Igor Lukšić, ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija dr Andrija Lompar i ministar za ekonomski razvoj Branimir Gvozdenović.
Pored njih, u timu su i članovi tenderske Komisije, a cio proces prati Međunarodna Finansijska Korporacija (International Finance Corporation), član Grupacije Svjetske banke i vodeći konsultant Vlade u Projektu autoputa Bar-Boljare, saopštilo je danas Ministarstvo saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore.
Ima li nekog razloga da je ovo jedna od rijetkih dionica koja još nije ni blizu svojoj cijeni iz siječnja 2009.-e?
Ima li nekog razloga da je ovo jedna od rijetkih dionica koja još nije ni blizu svojoj cijeni iz siječnja 2009.-e?
[lol] [lol]
Ima li nekog razloga da je ovo jedna od rijetkih dionica koja još nije ni blizu svojoj cijeni iz siječnja 2009.-e?
Mislim da je netko veći odlučio izaći iz ove dionice, taj netko nije u top 10 dioničara što je vidljivo.
Veći i ne mora biti jako velik jer s ovako relativno malim prometima svaki izlazak dugo traje.Imam to mišljenje jer je ovo rijetka dionica kod koje i kad se pojave mrcine od naloga na kupnji (kao npr. sada 98 kom.) niti jedan nalog s prodaje se ne povuče. Mali se u takvim trenucima obično povlače višlje ili bježe s prodaje, a na THNK se događa čak suprotno. To je bilo najvidljivije prilikom dobivanja natječaja u CG kupnja ogromna, a prodaja još jača i dok je IGH narastao debelo preko 100% THNK je narasla manje i od mnogih drugih građevinara tih dana koji nisu ni imali veze s poslom. Prometi su bili i preko 500 t.kn.
To je jedan od zaključaka koji bi se mogao izvesti iz prometa i promjena cijene, a zašto, tko i do kada pojma nemam.
Pošto se na ZSE na kraju sve iznivelira vjerojatno će i THNK sustići ostale jer bar od dostupnih informacija nema razloga da tome ne bude tako, dapača.
Pošto je THNK završila na preko +5% i sa više od 600 000kn prometa sa nesvakidašnjim udarom po asku prije zatvaranja evo malo analize:
P.S. Zadnji puta kada sam stavljao TA nekoliko dana i pisao o suženju bolingera porasla je sa cca 13xx na cca 17xx. Ništa ne sugeriram ni ovaj puta samo možda nekom pomogne tko zna gledati, ma u kom pravcu krenula. Informacija nikad previše.
Iako se poneka da čini da TA, a niti zdrava logika na ZSE jednostavno ne radi [lol]
PREGOVORI PRI KRAJU
Željko Žderić: Potpis ugovora za Bar-Boljare u roku od deset dana
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Vladin pregovarački tim iz Crne Gore i hrvatski konzorcijum Konstruktor-inženjering – prvorangirani ponuđač na tenderu za dodjelu koncesije za autoput od Bara do Boljara počeli su juče u Splitu drugu rundu pregovaračkog postupka za dodjelu koncesije za autoput Bar-Boljare.
I sjutra u Zagrebu će biti održani pregovori i važni sastanci sa predstavnicima banaka i renomiranih finansijskih organizacija koji će dati finansijsku podršku za realizaciju najvrednijeg crnogorskog investicionog poduhvata u njegovoj istoriji.
Generalni direktor Konstruktor-inženjeringa iz Splita, Željko Žderić, po završetku jučerašnjih pregovora je za Pobjedu izjavio da su pregovori vođeni u veoma dobroj atmosferi.
– Dovršetak pregovora je sjutra u Zagrebu gdje ćemo imati i sastanak sa bankarima. Za sedam do deset dana sve što je dogovoreno biće napisano i doći ćemo u Podgoricu da potpišemo ugovor. Radovi će početi za nekoliko mjeseci, krajem septembra ili početkom oktobra, zaključio je Žderić.
Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija Andrija Lompar je pojasnio i precizirao da je potrebno i neko vrijeme za reviziju finansijskog modela koju nam je ponudio Konstruktor. Ta revizija je vrlo značajna. Svi sporovi će se rješavati praktično na bazi tog finansijskog modela koji je revidovan i nadamo da će finansijski model biti evaluiran na pozitivan način.
Lompar je takođe precizirao da je počev od danas potrebno još maksimalno sedam dana da se uradi ta revizija. Od samog potpisivanja koncesionog ugovora i od same te revizije još je značajnija finansijska konstrukcija. Jer, u tim finansijskim konstrukcijama u privatno-javnom partnerstvu uvijek se pojavljivao i novac koji je donosio sam koncesionar. Taj glavni dio koji on donosi i koji je obavezan pokazuje njegovu “ozbiljnost” i odlučnost da se taj projekat i realizuje, ali isto tako i komercijalne banke i multilateralne finansijske institucije, zaključio je minsitar Lompar.
Crnogorski pregovarački tim predvode ministar finansija Igor Lukšić, ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija dr Andrija Lompar i ministar za ekonomski razvoj Branimir Gvozdenović. Pored njih u timu su i članovi tenderske komisije, a cio proces prati Međunarodna Finansijska Korporacija (International Finance Corporation), član Grupacije Svjetske banke i vodeći konsultant Vlade u Projektu autoputa Bar-Boljare.
Ministar saobraćaja, pomorstva i telekomunikacija dr Andrija Lompar je izjavio da su stvarno signali optimistični i od multilateralnih finansijskih organizacija i od komercijalnih banaka i od samog Konstruktora. Lompar je ocijenio da i komercijalne banke imaju izuzetno veliki interes i da će biti uključene što će biti na kraju taj optimalni scenario finansijske konstrukcije, gdje ćemo imati i samog koncesionara i komercijalne banke i multilaterne finansijske institucije.
– Nadamo se da će nakon potpisivanja koncesionog ugovora Konstruktor moći vrlo brzo početi realizaciju projekta autoputa Bar-Boljare, zaključio je Lompar.