Usprkos svemu prodaja se neda smjesti, konstantno nabildana ko da je na dopingu:
S druge strane i zaduženost i najnoviji krediti i loš 1.Q uopće ne smetaju HDEL da raste cca 100% u 3 tjedna.
Kak veliki dečki odluče na jutarnjoj kavi tak je na ZSE.
to je to ,kak veliki dečki odluće tako će biti.Samo masa je išla prodavati dionice i ulazila u hdel ,a tako će se masa i vratiti.
OČEKIVANJA
Milo Đukanović: Bar-Boljare će oživjeti Crnu Goru kao Dalmatina Hrvatsku
Autor/izvor: SEEbiz / Pobjeda
PODGORICA – Novi-stari premijer Crne Gore Đukanović u intervjuu je podgoričkoj Pobjedi govorio o najvažnijim investicionim projektima njegove Vlade u novom mandatu.
O velikim investicionim projektima u Crnoj Gori se pričalo decenijama. Podsjeća da su prve analize za opravdanost hidroelektrana na Morači napravljene još prije 100 godina, a tek sada, ova generacija sprema se za realizaciju tog značajnog projekta. Projekat vodovoda na Crnogorskom primorju biće završen ove, krizne godine. Takođe i put od Risna do Žabljaka. I jedan i drugi posao vrijede po otprilike 100 miliona eura.
Kao što imate priliku da se sami uvjerite nijedan veliki građevinski poduhvat, u Crnoj Gori nije zaustavljen. Nekada ogroman problem nepripremljene planske dokumentacije danas je prilično dobro prevaziđen čime su stvoreni planski preduslovi za realizaciju investicionih aktivnosti od oko 10 milijardi eura. Dokapitalizacija i djelimična privatizacija EPCG biće uspješno okončana u narednih nekoliko sedmica što je prije svega rezultat sistematičnog pristupa sektoru energetike, počev od Strategije usvojene 2007. godine, Akcionog plana i pripreme novog zakona, koji je u završnoj fazi.
Najvažniji je ipak, kaže, autoput Bar-Boljare kojeg će graditi hrvatski konzorcijum predvođen splitskim Konstruktorom.
– Pregovori za projekat autoputa Bar – Boljare su pri kraju i potpuno je izvjesna realizacija najvažnijeg razvojnog projekta koji je čekan decenijama. Projekat valorizacije Velike plaže u Ulcinju pripreman je više godina. Obezbijeđena je obimna dokumentacija koja je isprovocirala veliki broj planerskih kuća da pokažu svoju kreativnost, takođe i kompanija spremnih da investiraju. Cilj koji je pred nama je izgradnja ekskluzivnog višenamjenskog, dugoročno održivog turističkog kompleksa najvišeg kvaliteta koji bi uključivao hotelske, objekte za odmor i sport, stambene jedinice, kao i objekte od interesa za zajednicu, uključujući obrazovne, zdravstvene, poslovne i kulturne centre. Od ponuđača se zahtijeva da kompleks projektuje tako da funkcioniše 365 dana u godini i pruži brojne povoljnosti lokalnoj zajednici. Riječ je o najvećem grinfild projektu u Evropi i očekujemo da u ovoj godini završimo sve formalne procedure da se naredne godine završi projektantski dio i počne sa izgradnjom. Ove kapitalne investicione projekte koje ste pomenuli, vidimo i kao bazu za dalji razvoj. Velika plaža je toliko značajan i kompleksan projekat da će njegova realizacija donijeti prosperitet budućim generacijama i kompletno izmijeniti sliku ovog dijela Crne Gore, a ja mislim da nije pretenciozno da kažem i šire – ovog dijela Mediterana. Da ne govorim o auto-putu koji će, kako se to već desilo recimo u Hrvatskoj kada je okončan auto-put Zagreb-Split (tzv. Dalmatina), dovesti do razvoja okolnog područja i regija koje mu gravitiraju. Auto-put biće nova žila-kucavica Crne Gore i on, čak i kada ništa drugo ne bi bilo urađeno, donio bi i te kako primjetan napredak.
Premijer tvrdi kako neće biti značajnijih personalnih promjena u novom sazivu Vlade Crne Gore.
– Podsjetiću da sam na čelo ove Vlade došao prije 14 i po mjeseci. Takođe, i da je motiv za održavanje prijevremenih parlamentarnih izbora krajem marta bio da konstituišemo Vladu koja će se svom pažnjom i energijom usmjeriti na ublažavanje posljedica globalne krize. U ispunjavanju tog zadatka važan nam je praktično svaki dan. Stoga, nijesam sklon da radikalnim personalnim zahvatima formiram tim kojem bi svakako bilo potrebno nekoliko mjeseci da „uđe“ u problematiku, već mi se čini logičnijom da gro sadašnjeg kabineta, sa novim elanom i motivima, nastavi započeti posao na ublažavanju posljedica globalne krize i pripremi projekata za novu investicionu fazu, dan nakon što kriza prođe. A onda, to može biti bolji momenat za značajnije personalne promjene u Vladi…
U svakom slučaju, Đukanovićev predlog za sa
Pregovori dviju strana koji se već nekoliko tjedana vode u Podgorici teku po planu i predviđenom dinamikom, ističu u crnogorskom ministarstvu, dodajući "kako nema otvorenih pitanja, te nijednog razloga da se početkom lipnja ne potpiše konačan ugovor o realizaciji te najveće investicije u Crnoj Gori
Joj kad Tehnikica eksplodira, neće je biti ispod 3.000 ni za lijek.
Svaka čast Hidrici ona je jako lijepo odradila i još će, nadam se.
sad je na redu thnk ,nadam se da je prodavatelj ispucao svoje što je morao prodati ovih dana
Moram priznati da je malo glup što prodaje tako jeftino, osim ako nije u pitanju prekrcaj iz fonda na skrbnički računčić
U sektoru (građevinskom) na ZSE ostale još samo 2 dionice daleko na začelju kolone u nazad 2 mjeseca INGR (zatrpana lošim vjestima) i THNK (usprkos objavljenim dobrim vijestima).
Prvo IGH pa HDEL skočile u par tjedana preko 100%, ovih dana i VDKT potegao tim stopama.
INDGR je u nekom svom filmu (problemi duži od same recesije) pa je nebi upoređivao s ostalima.
Pitanje vrijedno 100-tinjak% rasta uloga ili uzaludnog ulaska je treba li gledati i prebaciti se ovamo iz građevinara koji su do sada rasli preko svih očekivanja i očekivati i ovdje slični scenarij ili ostati na "sigurnom" kod dokazanih skakača??
Naravno da je i cash uvijek opcija ali to se mislim podrazumijeva.
P.S. Ništa ne sugeriram ali bih volio pročitati neka mišljenja…
"Aktualno
21.5.2009 SVEČANO OTVOREN MERCATOR U VARAŽDINU
U četvrtak 21. svibnja varaždinski gradonačelnik Ivan Čehok simboličnim je rezanjem vrpce otvorio veliki trgovački centar Mercator, koji se nalazi u atraktivnom dijelu grada i u neposrednoj blizini poznatog varaždinskog groblja. Centar na dvije etaže i na 9 tisuća kvadratnih metara prostora u prizemlju nudi prostrani hipermarket, cvjećarnicu, optiku, zlatarnicu, trgovinu s modnim dodacima i caffe bar a na katu parfumeriju, trgovine s tekstilom, poklon galerije, knjižare, trgovinu sve za dom i restoran, trgovine sportske i modne odjeće te dječju igraonicu. U podrumskom je prostoru uređena podzemna garaža tako da vanjsko i podzemno parkiralište nude ukupno 417 parkirališnih mjesta. Veliki broj trgovina, prostrana podzemna garaža i uređeni okoliš bit će sigurno privlačni kupcima kojih je već bilo podosta i na samoj prigodi otvaranja. Predstavnici Mercatora, Tehnike, grada Varaždina i brojni uzvanici razgledali su izvrsno uređene i opremljene prostore, a mi građevinari i ovom smo prilikom čuli puno pohvala, komplimenata i riječi zahvale. "