THNK (Tehnika d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THNK (Tehnika d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Baš tako. Slažem se u potpunosti.
Zaostaje osjetno za svima u sektoru u nazad mjesec dana, a kako se na ZSE naposlijetku sve fino iznivelira sistemom spojenih posuda jer je tržište (pre)malo vjerojatno će doći dan kada će i ova potegnuti jače ali za pogoditi točno na vrijeme je već i dosta sreće potrebno.

Ovo je mppram priznati , az mene predubokoumno, pa se moram priznati ne snalazim u ovoj diskusiji
"my moon-a" i "ma-avan-a",

Nego "ma-van" šta te drži na ovoj temi ,ako nisi dionićar (pardon; dijoničar) ili možda pišeš doktorsku dizertaciju na temu "ulaganje u THNK-u", pa daj shvati da tvoja izlaganja i elaboriranja ne zanimaju ama baš nikoga osim tebe i tebi slićnih.

Oprosti čovjeće, ali ja te ništa ne razumijem "šta je pisac htio reć", još ako imaš bilo kakve koristi od ovog tvog lamentiranja na ovoj temi svaka čast, a ako ne onda si osoba za promatranje.

http://www.tehnika.hr/vrtic_sesvetski_kraljevac.pdf

my,

Imam pitanje za iskunije, poput Brankice no i za one koji s iskusne u dijonicama…

naime, Tehnika je prošle godine u ovo doba najavila skupštinu i dividendu, tada je bila sto kunića, što je jakodobro.
No, fondovi su u travnju mjesecu imali oko 3000 dijonica tehnike, kojih bi se, po zakonu , trebali riješiti do listopada., jerbo je cijena firme pala. To je loše, jerbo bi moglo rušiti dijonicu.

e sada, neutralno: tih par tisućaka komata i nije puno, možda si ih se većim dijelom do sada riješili ili ih se upravo (danas riješavaju).

Dakle pitanje- što je bolje, kladiti se na dividendu, koja nije mala, ili se kladiti na pad zbog jerbo fondovi do listopada moraju vanka?

Moraju, a još se nisu riješili niti jedne!?!?

http://www.poslovni.hr/112995.aspx

Deca, ne moraju se oni riješiti dionice ak dignu tržišnu kapitalizaciju na minimum a to je čini mi se Tehnika na 4000 kuna.Od mirovinaca ovak i onak niš koristi samo šteta, tak da kaj se mene tiče što prije izađu to bolje.
A to kaj oni imaju za prodat je niš.Sve skupa oko 3 i pol milje kuna


Deca, ne moraju se oni riješiti dionice ak dignu tržišnu kapitalizaciju na minimum a to je čini mi se Tehnika na 4000 kuna.Od mirovinaca ovak i onak niš koristi samo šteta, tak da kaj se mene tiče što prije izađu to bolje.
A to kaj oni imaju za prodat je niš.Sve skupa oko 3 i pol milje kuna

Znači dionica bi po tome (volio bih negdje to i službeno pročitati) morala porasti cca 160% (1500 na 4000) do 10. mjeseca.
Da je neka ozbiljnija burza u pitanju rekao bih nemoguće, ovako živi bili pa vidjeli…
Bilo je već i većih "čuda" na zse.

15. svibanj 2009.
Pregovori o gradnji autoceste u Crnoj Gori sele u Hrvatsku

Završni dio razgovora između vlade Crne Gore i hrvatskoga konzorcija održat će se krajem svibnja u Splitu i Zagrebu

Pregovori o detaljima koncesijskog ugovora za gradnju autoceste Bar – Boljare u Crnoj Gori između predstavnika crnogorske vlade i hrvatskoga konzorcija, koji predvodi splitski Konstruktor, teku prema planu.

"Nema nijednog razloga da se početkom srpnja ne potpiše ugovora o realizaciji najveće investicije u infrastrukturi u crnogorskoj povijesti", rekao je za podgorički list Vijesti tajnik ministarstva prometa Zoran Radonjić. Naglasio je da proces pregovaranja s hrvatskim građevinarima "teče predviđenom dinamikom i da nema spornih pitanja koja bi utjecala na potpisivanje ugovora". "Predviđen je i završni sastanak u Splitu i poslije u Zagrebu. Sastanak u glavnom gradu Hrvatske trebao bi se održati s predstavnicima banaka …

http://www.poslovni.hr/116271.aspx



Deca, ne moraju se oni riješiti dionice ak dignu tržišnu kapitalizaciju na minimum a to je čini mi se Tehnika na 4000 kuna.Od mirovinaca ovak i onak niš koristi samo šteta, tak da kaj se mene tiče što prije izađu to bolje.
A to kaj oni imaju za prodat je niš.Sve skupa oko 3 i pol milje kuna

Znači dionica bi po tome (volio bih negdje to i službeno pročitati) morala porasti cca 160% (1500 na 4000) do 10. mjeseca.
Da je neka ozbiljnija burza u pitanju rekao bih nemoguće,
ovako živi bili pa vidjeli…
Bilo je već i većih "čuda" na zse.

[/quote]

Gospon dragi na "ozbiljnijim burzama" vam Citigroup,DRYS ili GM narastu 150% u mjesec dana.



Deca, ne moraju se oni riješiti dionice ak dignu tržišnu kapitalizaciju na minimum a to je čini mi se Tehnika na 4000 kuna.Od mirovinaca ovak i onak niš koristi samo šteta, tak da kaj se mene tiče što prije izađu to bolje.
A to kaj oni imaju za prodat je niš.Sve skupa oko 3 i pol milje kuna

Znači dionica bi po tome (volio bih negdje to i službeno pročitati) morala porasti cca 160% (1500 na 4000) do 10. mjeseca.
Da je neka ozbiljnija burza u pitanju rekao bih nemoguće, ovako živi bili pa vidjeli…
Bilo je već i većih "čuda" na zse.

[/quote]

koliko im je vec puta produzen rok za prilagodbu?
mislis da ga nemogu jos par puta produziti?
inace i erste plavi ima 1696 kom (na 31.12.2008) naspram 1560 kom (na 31.12.2007)
http://www.ersteplavi.hr/data/FinancijskiIzvjestaji/HR%20Report%20ERSTE%20%20Plavi%20OMF%20IFRS%20FINAL%2018%2003%2009.pdf
http://www.ersteplavi.hr/data/FinancijskiIzvjestaji/HR%20Report%20-%20Erste%20Plavi%20OMF%20-%202007.pdf
bilo bi zanimljivo saznati koliko ima PBZ CO…

Heaven or Las Vegas

bilo bi zanimljivo saznati koliko ima PBZ CO…

Jesi ovo tražio?
Čini se da su kupili malo ali skoro na ATH.
Nisam našao ništa novije od ovog izvješća.

da, to, thx
vecina OMF-ova je uletila "povoljno" po 11 ili 11,5 [kiss] ,osim AZ-a

Heaven or Las Vegas

Crne Gore potpisuje ugovor početkom lipnja
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
ZAGREB – Potpisivanje koncesijskog ugovora za izgradnju autoceste Bar-Boljari između crnogorske vlade i hrvatskog konzorcija koji predvodi splitski Konstruktor može se očekivati, kako je i predviđeno, početkom lipnja, rečeno je u crnogorskom ministarstvu prometa.

Pregovori dviju strana koji se već nekoliko tjedana vode u Podgorici teku po planu i predviđenom dinamikom, ističu u crnogorskom ministarstvu, dodajući "kako nema otvorenih pitanja, te nijednog razloga da se početkom lipnja ne potpiše konačan ugovor o realizaciji te najveće investicije u Crnoj Gori".

Konstruktor je procijenio da je vrijednost čitave autoceste 2,77 milijardi eura, u čemu bi crnogorska država sudjelovala sa 1,74 milijarde eura, što bi plaćala u sljedećih 30 godina koliko bi trajao i koncesijski ugovor. Nakon završetka pregovora u Podgorici, predviđeni su sastanci u Splitu i Zagrebu, koji su zakazani za 25. i 26. svibnja, gdje će se razgovarati s bankama i nakon toga utvrditi konačan tekst ugovora, navode u crnogorskom ministarstvu.

Nakon toga, ugovor bi se dostavio crnogorskoj vladi na davanje suglasnosti, što bi značilo i donošenje odluke o potpisivanju ugovora. Zoran Radonjić, tajnik u ministarstvu prometa izjavio je ranije za list Vijesti da bi čitav taj posao moga biti završen u dogovorenom roku, do 9. lipnja.

Ugovorom će biti opisana kompletna procedura izgradnje, od preciznog definiranja trase, preko kontrole izgradnje i poštovanja tehnoloških i ekoloških standarda, pa sve do utvrđivanja načina izračuna cijene cestarine.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/bar-boljare-konstruktoru-ugovor-pocetkom-lipnja,45539.html

ovdje su škrti i kupci i prodavači

New Report

Close