THMT (Tehnomont d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THMT (Tehnomont d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


opet liparenje uzalud i danas. a ovaj istrijan na 349 ne pušta i ne pušta. a uskoro bi i ovdje moglo biti velikih prometa..proljeće je tu.

Pa Vi nikako da odustanete od navlačenja ove dionice?

ako ti se ne čita ne moraš, a zanimljivo je da nisi isti post stavio na neke učestalije teme, primjerice zabu i slično. vjerojatno zato što se povodiš za masom što nekad urodi plodom a nekad ne. ako ti smeta nemoj čitati i preskoči temu. evo, nemojte kupovati ovu dionicu. jesi sad zadovoljan? kupite ono što kolega danijel1 preporučuje.

Proučavam FI i naletio sam na par stvari za koje bi tražio objašnjenje (pročitao sam temu od početka, ali nisam našao odgovor na to).

Osnovica mi je GFI POD 2005. u kojem se uspoređuje s 2004.

Eliminiranje ostalih prihoda, znači ostali su samo Prihodi od prodaje u zemlji. Iz toga je vidljivo da su prihodi od brodogradnje (?) preseljeni drugdje (doo?).
Istovremeno, troškovi osoblja ostaju na prijašnjoj razini (u 4Q 2005 i znatno rastu). Po tome zaključujem da su otvorili još jednu firmu za drugu djelatnost, s tim da su radnici ostali na teret THMT (broj zaposlenih 31.12.2005. 40, 30.9.2006. 34).

Pod konsolidirana poduzeće nije navedeno niti jedno poduzeće.
O čemu se radi?

Napomena: Nekako su im mršavi prihodi. Ispod 10 mln.kuna. stvarno sića.

To su prihodi samo marine, a za brodogradnju vec je sve receno prije…

živac, to je samo jedna marina u okolici pule. a ako ti je 10 milja sića, onda pogledaj aci-jeve prihode pa ih usporedi, naravno uzevši u obzir broj aci marina i ovu marinu. to su odlični prihodi, tim prije što je 2006. bila jako loša godina za marine, dok se 2007 očekuje pravi preporod nautičkog turizma zbog predviđenog toplog vremena u proljeće i jesen, a znamo da pravi nautičari ne ljube ljeto (koje bi moglo biti kišovito). Osim toga, samo kad zbrojiš kvadraturu zemljišta u vlasništvu THMT-a dobiješ cijenu od preko 500 kuna po dinoici, a gdje su još prihodi koje spominješ….Mislim da je tu sve jasno, a naravno sve to začinjeno obećavajućom vlasničkom strukturom i potencijalima u okolici o kojima sam već pisao na ovoj temi pa malo prelistaj. Ja tvrdim da ovo vrijedi barem duplo više od sadašnje cijene i dovoljno je 100.000 kuna da cijenu digne do 500-tinjak kuna. Ako ti to ne govori dovoljno, ja ne znam što je onda bitno. A ovo s radnicima zaboravi jer ionako smanjuju broj radnika uz otpremnine , na sreću nas dioničara.[smiley1]

Da, ali samo usput.

Zašto su rezerve ostale u THMT?
Rezerviranja su karakteristična za proizvodnju.
Došlo je do preslagivanja, zato mi je najbitnija konsolidirana bilanca. To ‘novo’ poduzeće je preuzelo prihode brodogradnje cca 15mln.kuna, a koje rashode je povuklo sa sobom?
Može li mi netko objasnit Novčani tok u 2004.godini? Kakva su to preslagivanja bila?

nemam sad puno vremena ići provjeravati tvoje navode, ali to brodogradilište je d.o.o. i ne stoji baš najbolje, a nema veze sa THMT d.d. osim što je tehnomont-brodogradnja jedan od dioničara thmt d.d. Uopće mi nije jasno zašto gledaš stara izvješća kad je to prošlo vrijeme. bitna je budućnost, a ona je svjetla. Ako nisi siguran , nemoj kupovati jer kod ovakvih srednjih poduzeća ne isplati ti se proučavati podatke iz prošlosti nego su tu bitna saznanja iz sadašnjosti a ja sam čuo dobre stvari.

Malo smo se ispreskakali.

Potencijal je nesumnjiv, ali ja volim imati uporište u brojkama, zato mi je bitno da se razjasni nešto što ne razumijem.
Mislim da se tu nešto skriva (dobit).

normalno da se skriva dobit, to je normalno ponašanje u ovoj fazi, a kad cijena bude dodirivala 1000 kuna, onda će se dobit naravno prikazivati. ali ima vremena do tada jer ovo nije daytraderska dionica. veću likvidnost očekujem tek iznad 500 kuna.

PANIKA U MARINAMA
10 000 jahti čeka slobodan vez

Stručnjaci koji će krajem godine početi izrađivati Studiju razvoja nautičkog turizma, koju je naručilo Ministarstvo mora, za Nacional iznose plan za spas hrvatskog nautičkog turizma
S obzirom na broj jahti koje svake godine uplovljavaju u Jadran, Hrvatskoj nedostaje oko 10 tisuća pomorskih vezova u nautičkim lukama, barem četiri megamarine na područjima u blizini kopnenih zračnih luka, zakon o sigurnosti plovidbe i pomorski katastar, čije bi donošenje razjasnilo kojim resursima upravlja pojedina županija i lokalna zajednica. Zbog strukture vezova koji su rađeni prije dvadesetak godina, marine i lučice, kojih u Hrvatskoj ima 75, odbijaju veliki broj jahti čija dužina prelazi 12 metara i 95 posto megajahti svjetskih jetsettera i milijardera koji uplove u Jadran. S obzirom na uslugu koju pružaju nautičarima, marine su se svele na puko parkiralište jahti. S druge strane, Hrvatska od svih zemalja s obalom na Mediteranu, osim Grčke, ima najbolje predispozicije za zaradu na nautičkom turizmu – po broju otoka i razvedenosti obale na drugom je…

Ovo je objavio nacional 11. 7. 2006.

A na otvorenju sajma nautike neki dan na Zagrebačkom velesajmu, ministar Kalmeta je izjavio da Hrvatskoj nedostaje preko 15000 vezova. Dakle, broj brodova se povećava, a nove marine još uvijek se ne grade. Svi znamo što to znači za postojeće marine[smiley1]

Da dodam par podataka, ako već nije prije napisano.
– lani je povećan broj suhih vezova s 250 na 300;
– povećan je i broj parkirališta na 560;
– posađeno je još 100 stabala masline, pa ih ukupno ima 165; (to s maslinama je sada velika moda u hrvatskim marinama);
– uređeno je dječje igralište;
I dobili su rekategorizaciju iz druge u prvu kategoriju marina. Što im to znaći ne znam. Vjerojatno više cijene. Osobno ne volim takove šminkerske marine, ali kao dioničar moram se veseliti.

bliži se proljeće, cijena thmt raste. ovdje korekcije nije bilo. kako će i biti kad ovi što prodaju nemaju veze s burzom. podsjećam, cijena je u 9. mjesecu bila 440 kuna, a sadašnji trend upućuje da bi ovo opasno moglo rasti. Naravno, ovo nije za kratkoročne igrače, ali ja do kraja godine očekujem cijenu oko 800 kuna, ako nautička sezona bude na razini prošlogodišnje. Čak će i tada biti jeftina, jer BV će nakon revalorizacije nekretnina morati biti korigiran prema gore. prometi su mali jer nema dionica na prodaji. tko ju želi, morat će i platiti.

New Report

Close