fazan: ” Jesi li baš siguran u ovaj scenario? Osim toga, valjda nekome plaća naknadu? ” Misliš da nije, a što je podigao ljestvicu isti dan, što sve ne prolazi po 500 kuna, istina, proviziju sam zaboravio.
Zato što još malo počinje pauza za ručak!
Meni se više čini kao da fond ulazi.
Kakve veze ručak ima s ljestvicom, može biti fond a i ne mora, može biti da je netko pokupio 1.000 komada i odmah se postavio, možda sam ja, a možda i ti fazane.
mislim da ce ova godina biti rekordna po prinosima u fondovima, kad e pogleda kako tresu trzistem, a mali padaju…
Zezam se za ručak.
Nisam ja sigurno.
Može biti i to što ti kažeš, ali čisto sumnjam. Ja sam više za opciju čekanja izvješća, pa ukrcaj u roku nekoliko minuta.
evo što kažu stručnjaci iz Tehnomonta o tržišnoj niši brodogradnje malih brodova:
“Budući da se u javnosti vrlo često spominje brodogradnja u onom dijelu koji se odnosi na velika brodogradilišta i gradnju velikih brodova, a manje se spominje mala brodogradnja, možda bi se bilo zgodno povući neke paralele između male i velike brodogradnje.
• Kod gradnje malih brodova nailazi se na probleme skučenih prostora u koje zavarivači teško ulaze ili je nemoguće u njih ući, pa je veću pažnju potrebno obratiti pri samoj konstrukciji, kako bi se izbjegli problemi u izradi.
• Manje su debljine limova, pa problem deformacija dolazi više do izražaja u odnosu na gradnju velikih brodova.
• Manja je ili gotovo nikakva mogućnost automatizacije i robotizacije što je svojevrsna prednost, jer iz ovoga proizlazi da mala brodogradnja ne nailazi na probleme tehnološki jače konkurencije kao što je slučaj u gradnji velikih brodova.
• U maloj brodogradnji manje dolazi do izražaja produktivnost (depozit materijala ) kod zavarivanja, a više pažnje je potrebno posvetiti kvalitetnijoj pripremi i zavarivanju.
• Mala brodogradnja svoje mjesto može naći i na domaćem tržištu, naročito u turizmu, što pokazuje gradnja i ova dva katamarana.
Mala brodogradnja ima svoju budućnost kako u gradnji čeličnih, tako i u gradnji aluminijskih brodova. Aluminij, za kojeg mnogi kažu da je materijal budućnosti ima svoju opravdanu primjenu i u brodogradnji, bilo da se radi o gradnji broda s aluminijskim nadgrađem ili aluminijskom trupu. Aluminij je naravno još zahtjevniji za zavarivanje i zahtjeva još pažljiviju pripremu, obuku ljudi i opremu pogona, ali svakako osigurava još veće mogućnosti u maloj brodogradnji sa stvaranjem šireg tržišta.”
ovo ulazi neki fond. preko 3 milje kuna prometa, a transakcije po 500 i 1000 komada…a ovo je grana budućnosti a ne ona brodogradilišta za tankere i slično. ovdje se proizvode brodovi za kojima je potražnja uvijek jača od ponude.
evo ga, imamo novog igrača, a dokupljivao je i prvi RBA skrbnički fond. Čvrste ruke ulaze. Lijepo.
TEHNOMONT D.D./REDOVNA DIONICA THMT-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 64.415 24,01 Osnovni račun
2. TEHNOMONT BMN D.O.O. 53.365 19,89 Osnovni račun
3. EUROBROD D. O. O. 28.776 10,72 Osnovni račun
4. TEHNOMONT D.D. 25.104 9,36 Osnovni račun
5. SPB INŽENJERING D.O.O. 21.248 7,92 Osnovni račun
6. TEHNOMONT-BRODOGRADILIŠTE PULA D.O.O. 11.809 4,40 Osnovni račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 3.314 1,24 Skrb. račun DOKUPLJIVAO
8. FLORIČIĆ KRISTIJAN 3.001 1,12 Osnovni račun ISTI BROJ DIONICA
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 2.740 1,02 Skrb. račun NOVI ULAZ
10. MACUKA MIRELA 1.370 0,51 Osnovni račun
Ukupno: 80,18
Prodavali su 10.ti koji je dijelio mjesto sa Mirelom i vjerojatno 11. i 12. (radnici). Hehe. Dobro sam nanjušio.