THMT (Tehnomont d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska THMT (Tehnomont d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

1. što se brodogradnje tiče, oni su u tome samo djelomično (kroz partnerstvo sa tehnomont brodogradnja d.o.o.) i tu se obnavljaju i grade luksuzne jahte i jedrilice (jedna plovi po bahamima i noćenje na njoj košta 2000 dolara pa vi zaključite kakve su brodove u stanju proizvesti).

2. što se marine tiče, ovdje treba imati na umu 2 važne stvari a to je da se sa sličnim marinama u Francuskoj, Italiji, Grčkoj i Španjolskoj (dakle mediteran) trguje na cca 5 BV-a, a ovdje je BV preko 380 kuna, s time da revalorizacija nije napravljena, a cijene zemljišta u Istri u unatrag 5 godina skočile preko 300%.
Druga , po meni još bitnija stvar je to što je to jedina marina na sjevernom jadranu koja može primiti na vez megajahte od preko 70 metara i jedrilice sa gazom od preko 2,5 metra, što ne treba zanemariti kad znamo da su u blizini Brijuni a time i novoosnovana tvrtka Brijuni rivijera d.d, a svi znamo što će biti Porto Mariccio, Brijuni Rivijera itd…Dakle, ova dionica ima ogromnu perspektivu, odlične pokazatelje, sve bolja FI, odličnu vlasničku strukturu, puno čvrstih ruku i malo slobodnih dionica. Target mi je preko 2000 kuna po dionici do 2009. godine. Jedina mana za neke će biti što nije jako likvidna, ali iznad 500, 600 kuna postat će likvidna jer tada će cijena za neke biti odgovarajuća. Za mene ni tada naravno…

Toliko d.o.o. -a sve me to malo podsječa na Kemoboju, koliki je P/E zna li netko?[smiley8]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Prava Kemoboja ali s floričićem u top 10 koji je kupovao po 250 i 320 kuna, a današnja cijena nije puno iznad toga. Inače, Floričić je vlasnik Aureus investa, jer vidim da neki to valjda ne znaju kad ga smatraju za budalu što je ovo kupovao za sebe…P/E nije baš nešto, ali nema veze, ovo je bombončić od dionice, a možda bude i dividenda ove godine, no to mi nije presudno.

Da ali koliko je P/E , to mi je jako bitno kod procjene ulaganja, posebno kod ovakvih novih dionica, da sada ne tražim izvješće i računam ,već mi se vrti u glavi od tabela i brojki.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Što se tiče revalorizacije zemljišta za Marinu Veruda mislim da nije toliko bitna. Ono što je bitno je broj vezova i mogućnost povećanja (što je već nekoliko puta napravljeno), zadnje su povećani suhi vezovi (koji se ekstra naplaćuju kao zimovanje ili po danu). Druga bitna stvar je da je Marina puna, da postoji lista čekanja te da se perfidnim metodama riješavaju manjih plovila i pune se većim (naplata je po dužini plovila). I ono najvažnije gradnja novih marina ide sporo (dozvole, koncesije i sl) a u Istri bi se napunilo par tisuća vezova kada bi postojali.

477,75 P/E


477,75 P/E

U majko mila, zar tako puno ili se šališ?

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

ne šalim se. rekao sam ti da ovdje p/e ne trebaš gledati jer nije baš nešto…ovdje su bitni potencijali i doći će oni na fine razine jer ovo je ipak malena firma. Ne budeš kupio kad je priča na sredini i pri kraju nego na početku i onda čekaš i zaboraviš. Ja uopće ni ne pratim njenu cijenu jer ju neću prodati godinu,dvije, odnosno tek kad vidim što će biti sa Brijuni rivijerom jer tada će Pula postati meka bogatuna sa megajahtama i tu priča počinje, a ova marina jedina može primiti megajahte a znamo koliko košta vez za takve brodove. Moguće da je Floki nešto načuo kad je uzeo priličan broj komada…Ti naravno kao ekonomist teško da bi ovo kupio, ali ja jesam negdje kad i Floričić i sad mislim da je vrijeme za povećanje likvidnosti jer proljeće tek što nije došlo a 1. 3. je početak sezone za marine.


Što se tiče revalorizacije zemljišta za Marinu Veruda mislim da nije toliko bitna. Ono što je bitno je broj vezova i mogućnost povećanja (što je već nekoliko puta napravljeno), zadnje su povećani suhi vezovi (koji se ekstra naplaćuju kao zimovanje ili po danu). Druga bitna stvar je da je Marina puna, da postoji lista čekanja te da se perfidnim metodama riješavaju manjih plovila i pune se većim (naplata je po dužini plovila). I ono najvažnije gradnja novih marina ide sporo (dozvole, koncesije i sl) a u Istri bi se napunilo par tisuća vezova kada bi postojali.

Dobro zapažaš dečko…mora da si iz Pule…Ovakva vrsta marina je budućnost hrvatskog elitnog turizma.

Ako je veliki P/E istina, to ne mora značiti ništa loše.
Tomože znaćiti da su ogromna očekivanja od tvrtke , uzmimo za primjer KOEI sa isto relativno velikim P/E ( ne ovako visoko ) , kod njega imamo upravo to, GFI-em taj omjer će se bitno smanjiti i doći u normalne okvire ( ali će zato drugi pokazatelji ostaviti dojam podcjenjene dionice ) , možda i THMT opravda ovako skupu cijenu.

Ako ne , onda se jednostavno radi o skupoj dionici koja na ovime razinama nije isplativa za ulaganje.
Naravno to je samo jedan od pokazatelja , pošto ne pratim to , kao i ti PBZ, ne bih se dalje upuštao u sve to , uglavnom sretno.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

ja mislim da si pogodio bit jer su očekivanja zbilja velika, a zajedničko s končarom ogleda se i u drugim pogledima. Skupa očito nije kad je baš nema puno na prodaji, a ipak je burza prije psihologija nego matematika.


ja mislim da si pogodio bit jer su očekivanja zbilja velika, a zajedničko s končarom ogleda se i u drugim pogledima. Skupa očito nije kad je baš nema puno na prodaji, a ipak je burza prije psihologija nego matematika.

točno tako!!!

bolje bi bilo progutat nešto literature o psihologiji mase!!!

New Report

Close