i hupz ima novi vrh(3360) ali tu kako ja gledam nije potrebno i dalje skakati pred rudo sa upisivanjem ispravka pa …
živi bili…
novi ATH 3480 ali ask nam sugerira da ne treba žuriti i trošiti tintu.
možda i griješim,nebi bilo…
🙂
i hupz ima novi vrh(3360) ali tu kako ja gledam nije potrebno i dalje skakati pred rudo sa upisivanjem ispravka pa …
živi bili…
novi ATH 3480 ali ask nam sugerira da ne treba žuriti i trošiti tintu.
možda i griješim,nebi bilo…
🙂
[/quote]
HUPZ novi ATH je 3800 ali s obzirom na nove mat.činjenice i očekivanu JP pričekajmo još malo za upis.
ali zato možemo upisati VLEN u ATH2 koji je prošle godine bio jedna od ljepših priča
dolazi iz sektora koji nije na glasu,rekli bi neki pesimisti “nebi smio” pa tim više vesele prinosi.
ukupan prinos 217%
anualizirano 125%
ajmo malo o onima koji su kupovali THNK na 700 kn na migrinu preporuku pa sada rasprodaju na 100 kn…. laganih -600 kn po dionici….ajmo malo usporediti zse i građevinski sektor???? odjednom su prestale te “analize”
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
@zorangutan
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
Aha, samo sto bi onda imali jedno milijardu eura, do dva manje od turizma.
@zorangutan
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
@zorangutan
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
Aha, samo sto bi onda imali jedno milijardu eura, do dva manje od turizma.
[/quote]
Aha. Baš mi treba tih 2 milijarde eura od turizma, a zadužio se za 20 milijardi.
Znači nakon 40 godina si tek na nuli.
A sad zamisli da si te novce uložio u energetiku i proizvodnju recimo dvije tvornice automobila.
Za tu lovu smo sami mogli proizvoditi automobile.
Mogli su na postojeću cestu dodati samo još jednu traku.
Ishod bi bio isti.
Jedino kaj HDZ i njihove građevinske tvrtke ne bi popalili još jednu autocestu.
A usput su uništili i građevinu u Hrvata.
@zorangutan
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
[/quote]
Ako radiš autoceste zbog turizma a ne zbog industrije i razvoja onda si g.lup.
Odi lijepo u Peru ili Indiju pa ćeš vidjeti da su njihove ceste sastavni dio turističke ponude.
Autoceste su samo sredstvo da sigurnije i brže stigneš iz položaja A na položaj B na posao,
Vidi Njemačku.
Naravno kod nas plaćenog posla nema pa imamo autoceste za turizam.
@zorangutan
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
[/quote]
Ako radiš autoceste zbog turizma a ne zbog industrije i razvoja onda si g.lup.
Odi lijepo u Peru ili Indiju pa ćeš vidjeti da su njihove ceste sastavni dio turističke ponude.
Autoceste su samo sredstvo da sigurnije i brže stigneš iz položaja A na položaj B na posao,
Vidi Njemačku.
Naravno kod nas plaćenog posla nema pa imamo autoceste za turizam.
[/quote]
G.lup si ako ne ulazes u onu granu koja ti predstavlja najveci udio u bdp-u i najveci potencijal rasta ma koja to grana je, ulozit u autoceste radi industrije, a industrija ti donosi primjer 100kn, a autoceste kostaju 5000kn je totalno neekonomicno ulaganje, industriju prvo treba pokrenit, pa onda ulagat u popratna ulaganja.Da danas nismo imali autoceste mislis da bi turizam rastao koliko raste varas se, zamisli samo guzve na jadranskoj magistrali i na cesti split zagreb starom cestom u sezoni pa koja bi b.udala isla na more, a da se do mora izivcira dovoljno za cijelu godinu i da od slovenije do splita putuje 20 sati.
@zorangutan
Ponestalo građevinskih firmi koje nisu u stećaju, odnosno predstećaju.
A tsunami poslova samo što nije.
Zahvaljujuci EU fondovima.
Sada se vidi kolika je pogreška bila gradnja autocesta nego da smo ih izgradili EU novcem.
Naravno onda ovi na vlasti i upravama građevinskih firmi ne bi mogli krasti.
Nije bila pogreska gradit autoceste to je jako bitna stvar za zemlju pogotovo radi turizma, pogreska je bila i jos je upravljat na los nacin.
[/quote]
Pa nisi ti najavio da se selis iz RH?
Ako radiš autoceste zbog turizma a ne zbog industrije i razvoja onda si g.lup.
Odi lijepo u Peru ili Indiju pa ćeš vidjeti da su njihove ceste sastavni dio turističke ponude.
Autoceste su samo sredstvo da sigurnije i brže stigneš iz položaja A na položaj B na posao,
Vidi Njemačku.
Naravno kod nas plaćenog posla nema pa imamo autoceste za turizam.
[/quote]
Čuj, daj vise odi u Njemačku ili Irsku pa tamo pametuj… usput sagradi barem jednu novu tvornicu automobila ili nuklearnu elektranu. Pa nam se onda vrati da potaknes industriju u Kninu i okolici.
Pao tome se i radi.
Nama je turizam uteg koji sprječava razvoj Hrvatske.
Kad se jednom izlije taj tanker u Jadranskom moru što će Hrvati raditi s tom cestom?
Ljudi moji Slovaci izrađuju leteći automobil a ti dalje o asfaltu.
Pa zakaj Austrijanci nemaju autoceste u planinama ili Mađari.
Pa obadvije zemlje zarađuju više od turizma.
Pa Budimpešta zaradi više od turizma nego cijeli Jadran.
Je baš zbog autoceste imamo tako slab turizam.
Autocesta je neophodna, nalazit krivca u autocesti je glupo tu je rasprava tako jednostavna da uopce nije bitna u uvoj prici, to sta si rekao zakaj nemaju austrijanci autocestu u brdima to je kao da si rekao zasto mi nemamo autocestu na otocima, imamo je i mi i oni na podrucju gdje je potrebna.Krivci su oni koji upravljaju drzavom i raspodjelom love koja se ne ulaze na temlju nacela dizanja produktivnosti i konkurentnosti vec samo u uhljebljicki standard koji gusi ova prva dva aspekta i jos pri tom trosi resurse koji bi trebali bit namjenjeni tome.