Tele Trader je ‘dokapitalizirao’ obitelj, pa trenutno nema vremena odgovarati na vaša pitanja.
Nadamo se skorom povratku na investicijske staze.
imam popis transakcija iz aplikacije brokerske kuće ali mi wizard za unos u teletrader odbija stvorenu datoteku (prebačeno u excel)
mislim da ima viška nekih polj ili manjka…
koja je strukura datoteke pogodne za import?
unaprijed zahvaljujem!
Pozdrav svima nakon prilično dugo vremena.
Na početku bi želio ispričati svima koji su ostali uskraćeni za odgovore. Bilo je ovo prilično intenzivno razdoblje za mene: „dokap“ obitelji (kako je rekao kolega fazan), dosta posla itd., da vas ne zamaram previše osobnim stvarima. Od sada ću se puno više posvetiti svim vašim pitanjima koje eventualno budete imali.
Kako sam u proteklom razdoblju imao puno upita o raznim funkcionalnostima platforme od sada ću ovdje u pravilnim razmacima detaljno objašnjavati osnovne, ali i naprednije funkcije Professionala za koje malo tko zna, a nekima mogu biti iznimno korisne.
Za početak bi htjeo najaviti promotivnu akciju za sve TeleTrader Professional SEE pakete koju je TeleTrader Software započeo od Ponedjeljka 20. 7. 2009. a trajati će do 31.8.2009.
Svi korisnici koji naruče SEE proizvode u promotivnom razdoblju mogu odabrati jednu od slijedećih pogodnosti:
1. Za ugovor koji se sklopi na godinu dana ostvarujete:
a) 3 mjeseca gratis osnovnog SEE paketa (ušteda 75 €) ili
b) 6 mjeseci gratis Međunarodnog osnovnog paketa (ušteda 108 €).
2. Za ugovor koji se sklopi na dvije godine ostvarujete :
a) 6 mjeseci gratis osnovnog SEE paketa (ušteda 150 €) ili
b) 12 mjeseci gratis Međunarodnog osnovnog paketa (ušteda 216 €).
Pogodnosti ove akcije ostvarujete avansnim plaćanjem i to za godinu dana unaprijed.
Više informacija o proizvodima kao i mogućnosti naručivanja možete pronaći na slijedećem linku: Vaš link
Gospodo iz TT-a, zbog čega su korisnici Vašeg proizvoda uskraćeni za ispravne podatke [angry] [angry]
Na svim grafovima za dionice koje se trguje na ZSE, i za crobex, nedostaje velik broj podataka, a većina onih podatka koji su dostupni, potpuno su netočni!!!!
U prilogu usporedba jednog malog odsječka grafa ingre sa TT-profesionala, TT-jave i TT-java preko Limun.hr-a.
pa dečki se uče, što hoćete????
treba poluproizvodu dati šansu! I Banbinjo je napravil tranvaj pa se vozimo u njemu i večina misli da je VRHUNSKI!!!
Gospodo iz TT-a, zbog čega su korisnici Vašeg proizvoda uskraćeni za ispravne podatke [angry] [angry]
Na svim grafovima za dionice koje se trguje na ZSE, i za crobex, nedostaje velik broj podataka, a većina onih podatka koji su dostupni, potpuno su netočni!!!!
U prilogu usporedba jednog malog odsječka grafa ingre sa TT-profesionala, TT-jave i TT-java preko Limun.hr-a.
Poštovani,
zahvaljujemo se na upozorenju o danima koji fale na grafikonu. Došlo je do interne greške koja je sada ispravljena, tako da su sada prikazani svi podaci (svijeće) koji su nedostajali.
Što se tiče vaše primjedbe da su svijeće krivo prikazane kako ste naznačili na priloženoj slici, niste u pravu. Osobno sam komparirao službene povijesne podatke sa ZSE i oni su identični kao i oni na grafikonima u Professionalu. Dakle, na grafikonima sa Limuna (ne sa jTradera!) svijeće se iscrtavaju pogrešno. Do zabune je vjerojatno došlo zbog toga što ZSE povijesne podatke u excel tablici daje u formatu OCHL umjesto OHLC. Dakle kod njih druga kolona predstavlja Close!
Jedna napomena. Ukoliko uočite krivo iscrtanu svijeću na grafikonu postavite kursor na na nju i desnim klikom odaberite "Prijavi loš tick" (ili "Report bad tick" u engleskoj verziji programa) i upišite komentar. Na taj način tehnički podaci idu direktno u admin. i automatski se provjeravaju, što ujedno jamči i najbrže rješenje nastale nepravilnosti.
Srdačan pozdrav
Poštovani, hvala na iscrpnom odgovoru.
sada bih vas lijepo zamolio da nam još vratite svijeće od 09.03.2010. ako je moguće [pray]
peace
Poštovani, hvala na iscrpnom odgovoru.
sada bih vas lijepo zamolio da nam još vratite svijeće od 09.03.2010. ako je moguće [pray]
peace
Svakako!
Poslao sam opis problema u Austriju. Naime, kao što ste i sami vidjeli fale dnevne svijeće od 9.3. dok su intraday podaci za 9.3. vidljivi.
Rečeno mi je da je došlo do problema prilikom prebacivanja servera i da bi se problem trebao ispraviti do sutra!
Zahvaljujem se u svakom slučaju svima koji ukazuju na nedostatke, jer tako ih možemo najbrže i ukloniti!
Ispričavam se svim korisnicima zbog nastalog probema!
Srdačan pozdrav
Sve je uredno otklonjeno, radi ko urica.
Krpa,
pa sta ima veze… ionako na ZSE nema trgovanja 🙂
[lol] [lol]
Sve je uredno otklonjeno, radi ko urica.
Nažalost, nije sve uklonjeno.
Poslao sam opis problema u Austriju. Naime, kao što ste i sami vidjeli fale dnevne svijeće od 9.3. dok su intraday podaci za 9.3. vidljivi.
Osim ovog nedostatka (09.03.-nedostaje dnevna svijeća, a postoje intraday), nije niti prošli problem do kraja ispravljen.
Naime, sada su se za već spominjane datume u studenom i prosincu, pojavile dnevne svijeće, ali nedostaju intraday.
Grafovi u prilogu.