Bilo bi lijepo kad i se došlo do informacija o financijskom utjecaju ovih prelazaka na Tele2, odnosno na potrošačke navike korisnika koji prelaze na Tele2. Moje je mišljenje da je to masovno mlađa populacija koja troši 50 do 100 kn mjesečno, dok jedan poslovni korisnik troši i po par tisuća kuna mjesečno (mene recimo normalan razgovor iz rominga zna koštati i 50kn). Tako da će tih 8,8 posto u financijskom dijelu priče pretvoriti vjerojatno u nekih 1-2%. Ja recimo kao poslovni korisnik ni nepomišljam na prelazak sa Tmobile-a, jer mi nudi usluge koje Tele2 neće vjerojatno imati još godinama.
Penetracija 101%… to su gluposti…. T-Mobile i VIP u svoje korisnike racunaju vjerojatno sve SIM-ove koji su ikad bili “upaljeni” i time dolaze do ovih fantasticnih brojki. Vjerojatno su tu i moje kartice koje sam “potrosio” prije godinu, dvije, i sad leze negdje duboko na Jakusevcu.
A da je to zaista tako govori i cinjenica da VIP u svoje korisnike trpa i one neaktivne, tj. jednom kad odete s VIP, oni vas vode kao svog korisnika jos 15 mjeseci!!!!
T-Mobbile je nesto bolji, on broji korisnike i 12 mjeseci nakon sto su zadnji put koristili uslugu…
Dakle neke moje kartice, iako na Jakusevcu, sudjeluju u ovoj super duper penetraciji od cak 101%.