SUNH (Sunčani Hvar)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska SUNH (Sunčani Hvar)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vrlo zanimljiv članak, posebno dio o 30% povećanju prihoda, ali i dio gdje piše da je ukupna popunjenost kapaciteta Sunčanog Hvara iznosi 87,4 posto unatoč povećanju prosječne cijene noćenja za 51 posto. [/b] Toliko o lažima plasiranim u medijima o praznim hotelima SUNH [smiley2]

Ignore: KressoM, delux

Je ali isto tako i odustajanje od elitnog turizma.

Svoj prošlotjedni boravak na Hvaru predsjednik Stjepan Mesić iskoristio je za sastanak s predsjednikom uprave Sunčanog Hvara Jacquesom Bourgeiosom te regionalnim direktorom Orco grupe za jugoisočnu Europu Draganom Lazukićem.
Mesiću je tada predstavljeno izvješće o povijesti i poslovanju tvrtke, primjerak kojeg posjeduje Večernji list, a po kojemu Sunčani Hvar postiže sjajne rezultate u svim područjima.

Dvostruko veće cijene
Unatoč tome što su 30-ak posto manji kapaciteti hotela, što zbog smještaja sezonskih radnika, što zbog građevinskih radova, Sunčani Hvar hvali se rastom prihoda od oko 35 posto. Tako je s oko 87,4 posto popunjenosti, piše u izvješću, premašen plan.

U tome Sunčanom Hvaru nije smetao ni rast cijena. Prosječna dnevna cijena u hotelima čak je 51 posto veća od prošlogodišnje. Tako se povećao i prihod od prodane sobe, i to čak 41 posto u odnosu prema lani, a sve unatoč 12 posto manjim kapacitetima.

U izvješću se uprava Sunčanog Hvara uspoređuje s maslinama.

– Gipki smo, kao i lokalne masline… štitimo ono što smo zasadili protiv vjetra i oluje – piše Jacques Bourgeios.
Prema njegovu izvješću, Orco grupa je i “osvojila” Sunčani Hvar jer je ponudila veću cijenu i viziju. Njihova vizija jest da Hvar, kao turistička destinacija, stane uz bok Ibizi, Costa Smeraldi, Cipru i drugim poznatim ljetovalištima.

Do sada je u tu svrhu uloženo oko 80 milijuna eura. Konačni plan je do 2011. godine imati 40 posto hotela s tri, 50 posto s četiri te 10 posto s pet zvjezdica. Za usporedbu, 2005. godine je 80 posto hotela imalo dvije zvjezdice.
Dobri poslovni rezultati, kako piše u izvještaju, utjecali su i na stanje na burzama.

Skok na burzi
Cijena dionice Sunčanog Hvara skočila je 300 posto u odnosu prema svibnju 2004. godine, tako da je 17. kolovoza cijena dionice bila 205 kuna.

Moto Orco grupe jest: “Naši ljudi su naša najveća vijednost”. A uprava Sunčanog Hvara posebno se hvali time što su svi njihovi zaposlenici, osim dviju iznimaka, hrvatski državljani.
U odnosu prema 2004., plaće djelatnika porasle su gotovo 40 posto.

Večernji list

I dalje sunčani kvar ispod 200. ovdje bi se dalo možda i zaradit ako budu stvarno dobri rezultati.

No respect

Malo se stopoštao

Vrijeme za malo dokupa …

Valjda smo svi ostavili par-sto kuna za ovu slatku prigodu [smiley6]

When someone asks you a question you don't want to answer, smile and ask, "Why do you want to know?".


I dalje sunčani kvar ispod 200. ovdje bi se dalo možda i zaradit ako budu stvarno dobri rezultati.

maštoviti su oni u skrivanju rezultata, rade i na crno. vidi priloženi račun.

mislim da bi se kupnjom na ovim mizernim cijenama moglo dobro zaraditi

“Nikad bolje – otočni hotelijeri trljaju ruke nakon sezone” – članak objavljen danas u Slobodnoj Dalmaciji:
http://www.slobodnadalmacija.hr/20070913/zupanija01.asp

Aha, jel to piše ona ista Slobodna Dalmacija koja je pisala da je SUNH popunjen samo 20%, a sad piše hvalospjeve? Stvarno ih može biti sramota…

Ignore: KressoM, delux

NIKAD BOLJE OTOČNI HOTELIJERI TRLJAJU RUKE NAKON SEZONE
Američki desant na Hvar

Hotel “Adriana”, koji posluje tek od lipnja, bilježi izvrsne rezultate, kao i hotel Riva, a na Hvar je stiglo čak 66 posto više američkih gostiju nego lani, kaže predsjednik Uprave “Sunčanog Hvara” Jacques M. Bourgeois
PIŠE MIRKO CRNČEVIĆ
Mnogi su analitičari “Sunčani Hvar” tijekom ljeta prozivali glavnim krivcem za relativno neuspjelu turističku sezonu u Lucićevu gradu, pa i zbog snižavanja početnih cijena za čak 50 posto, što predsjednik Uprave hotelske kuće Jacques M. Bourgeois kategorički demantira.
ORCO grupa, kaže, od preuzimanja tvrtke u hvarske hotele investirala je čak 80 milijuna eura, a u 2007. povećala je ukupne prihode 25 posto.
— Ulaganjima podižemo razinu operacijskih standarda, usluga i sadržaja, ali smo ujedno reformirali organizaciju i aktivnosti prodaje i marketinga. Primjerice, hotel “Adriana”, koji posluje tek od lipnja, bilježi izvrsne rezultate od 83 posto popunjenosti, a isti je slučaj i s hotelom “Riva”, čija je popunjenost 86 posto.

Zvjezdani okoliš
Ispravnost naše poslovne politike očituje se u činjenici da u kolovozu tvrtka bilježi ukupnu popunjenost kapaciteta od 87,4 posto, što premašuje sva naša očekivanja. Ukupni prihodi u odnosu na lani istodobno su uvećani 25 posto, ističe Bourgeois. Kao posebno važno napominje čak 66 posto više američkih gostiju u odnosu na 2006., nasuprot 20 posto u cijeloj Hrvatskoj.
Za dvije godine u Sunčanom Hvaru povećali su broj zaposlenika za 39 posto, među kojima su samo dvojica stranci. U srcu sezone bilo je posla za 245 novih ljudi, a plaće su određene prema broju zvjezdica hotela. Do 2011. još u većoj mjeri promijenit će se zvjezdani “okoliš” Sunčanog Hvara. Čak 40 posto hotela imat će tri, 50 posto četiri, a 10 posto pet zvjezdica, pa zaposlenici mogu računati i na još bolje uvjete rada, kaže nam Bourgeois.

’Inn na plaži’

Bourgeois je najavio dovršenje hotela “Amfore” u lipnju 2008., skori početak radova na hotelu “Palace” i otvorenje početkom sezone, dok će se dosadašnja depandansa hotela “Dalmacije” preurediti u objekt sa tri zvjezdice, svojevrsni “inn na plaži”. Hvarski hotelijeri također planiraju i gradnju logističkoga centralnog pogona te kompleksa za smještaj sezonskih zaposlenika i menadžmenta.

Amfora: 140 eura za noćenje

Hotelske cijene nisu smanjene osim u “Amfori”, i to iz jednog poslovnog razloga — nismo bili u mogućnosti završiti glavni hotelski sadržaj, veliki bazen, te smo kasnili s otvaranjem hotela do 14. srpnja.
Da bismo ostali do kraja korektni prema našim gostima, ponudili smo im promotivnu cijenu od 69 eura po osobi, bazirano na dvokrevetnoj sobi, što je dalo najnižu cjenovnu kategoriju sobe od 140 eura po noćenju — iznio je predsjednik Uprave “Sunčanog Hvara”. Spomenuuo je i to kako su prihodi po prodanoj sobi u odnosu na 2005. i 2006. prosječno povećani čak 40 posto.
http://www.slobodnadalmacija.com/20070913/zupanija01.asp

Mislim da je ovih 180 kuna, najniže što ćemo ikad vidjeti u budućnosti. Poludit ću od jada što nemam keša za dokup. Sve mi je rezervirano za THT. Ipak ova dionica mi je favorit i zalog za budućnost.
Izvrsna lokacija,tradicija destinacije i menađment s dosta sredstava za ulaganje. Mislim da ne griješim.

New Report

Close