SUNH će tek postati sunčan. [smiley2] 2006. bila je godina velikih investicija, a dio objekata bio je zatvoren. Ova godina donijet će rast prihoda od bar 50%, poveći rast dobiti, odličnu popunjenost, definiranje Hvara kao elitne turističke destinacije itd. Trenutno je SUNH van fokusa ulagača, ali s prvim podacima o turističkoj sezoni brzo će se vratiti u fokus, kao i ostali “turisti”. Idealna je prilika za dokup jer svi turisti u kolovozu i rujnu krenu s rastom,a kulminacija je u listopadu s objavom 3Q izvješća.
SUNH će tek postati sunčan. [smiley2] 2006. bila je godina velikih investicija, a dio objekata bio je zatvoren. Ova godina donijet će rast prihoda od bar 50%, poveći rast dobiti, odličnu popunjenost, definiranje Hvara kao elitne turističke destinacije itd. Trenutno je SUNH van fokusa ulagača, ali s prvim podacima o turističkoj sezoni brzo će se vratiti u fokus, kao i ostali “turisti”. Idealna je prilika za dokup jer svi turisti u kolovozu i rujnu krenu s rastom,a kulminacija je u listopadu s objavom 3Q izvješća.
navodno su prazni te su prepolovili cijene!
Ovo je dionica sazrela za lagani ulazak, jer niže od 200 neće,ali zato će sigurno iduće godine napraviti enormni rast kad se shvati što znači “elitni turizam”.
Ne ulaže Orco tolike novce, a da nezna kako će dovući turiste dubljeg džepa!
navodno su prazni te su prepolovili cijene!
….s obzirom na cijene, uopće me ne čudi……čudi me jedino što nisu skroz prazni….!
navodno su prazni te su prepolovili cijene!
A navodno će imati dobit od 200.000.000.000
beholder: ” navodno su prazni te su prepolovili cijene! ” A navodno će imati dobit od 200.000.000.000
kolega, to vam je vijest iz jučerašnjih novina i kaže da su u sunčanom hvaru prepolovili cijene jer imaju 30% manji promet nego prošle godine…
a evo vam nešto iz businessa:
“Previsoke cijene za turiste u Dubrovniku i Hvaru vraćaju se kao bumerang”
Business.hr/Hina
10.07.2007 15:06
Pročitaj komentare(1)
U prvih šest mjeseci u Hrvatskoj je zabilježeno povećanje broja turista 10 posto i noćenja 5 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, što govori kako bi se do kraja godine trebali ostvariti planovi o povećanju turističkog prometa od najmanje 2 posto i prihoda 3 do 5 posto.
Istaknuo je to glavni direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić na sjednici Povjerenstva hrvatske Vlade za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku 2007. godinu održanoj danas u makarskom hotelu Meteor.
Samo u lipnju zabilježeno je 8 posto više turista, uz porast broja noćenja 5 posto, rekao je Bulić, dodajući da slijedi da se u razdoblju glavne turističke žetve, srpnju i kolovozu, ostvari što više noćenja.
Najveći su porasti zabilježeni s do sada manje prisutnih tržišta, rekao je Bulić, navodeći da povećanje broja dolazaka iz Rusije iznosi čak 55 posto, iz Australije je, primjerice, stiglo 19 posto više turista, iz Norveške 24 posto više, Španjolske 35 posto.
I s većine ostalih tržišta bilježi se povećanje broja turista, osim iz Njemačke i Velike Britanije, gdje je ove godine došlo do pada od 11 i 5 posto, Švedske sa 10 posto dolazaka manje, Izraela sa 31 posto, Francuske sa 12 i Danske s minusom od 39 posto.
Ipak, s obzirom na rast broja turista iz drugih zemalja, ukupno povećanje broja dolazaka više je nego zadovoljavajuće, ali će Turistička zajednica u suradnji s mjerodavnim pokušati pronaći rješenja kako bi se taj trend zaustavio i promijenio u našu korist, zaključio je Bulić.
Državni tajnik za turizam Zdenko Mičić istaknuo je kako Hrvatska više definitivno nije destinacija jeftinog turizma, što je rezultat pametnog i kvalitetnog ulaganja u objekte.
Hrvatski turizam u ovogodišnju turističku sezonu ulazi sa 30-ak novih hotelskih objekata i velikim brojem hotela koji su podigli kategorizaciju na 4 ili 5 zvjezdica, a sve je više i malih obiteljskih hotela.
Komentirajući previsoke cijene u određenim destinacijama, poput grada Hvara ili Dubrovnika, gdje su cijene povećali od 50 do 80 posto, pa ih potom zbog slabog odziva turista snižavali, Mičić je kazao kako je to strateški promašaj menadžmenta koji nanosi štetu cijelom području na kojemu su ti hoteli, jer je riječ o pokušaju ekstra brzog povrata ulaganja.“To je apsolutno neprihvatljivo i to se vraća kao bumerang ne samo tim destinacijama već i cijeloj Hrvatskoj koja se u stranoj javnosti prikazuje kao preskupa, a to nije istina, jer mi u načelu nudimo vrijednost za novac. To nas vraća korak natrag”, ustvrdio je Mičić.
Državni tajnik za more Branko Bačić naveo je kako nautički turizam bilježi porast od čak 19 posto više stranih jahti, dok je čarter povećan 23 posto.
To ćemo vidjeti tek po završetku sezone jer lani neki objekti uopće nisu radili i otvoreni su tek sad na ljeto, tako da napis o padu prometa (uz novootvorene objekte) od 30% zvuči smiješno, ali novinari businessa.hr često svašta pišu. Moguće da su cijene snižavane za last minute aranžmane, ali to je uobičajena praksa u turizmu i ništa posebno ni tragično.
Kako danas pod upravljanjem Orca izgledaju objekti SUNH može se pogledati ovdje:
Bez obzira puni ili ne, meni je draže da ima manje ljudi, čistija obala, bez gužvi. Na kraju, velike vrućine koje slijede “primorat” će mnoge na more, pa isto tako očekujem puno gostiju.
Lijepa naša Hrvatska, Hrvatska, Hrvatska
I obala jadranska, jadranska….
Sunčani Hvar razvija elitni turizam, a to znači da će uz višu kvalitetu usluge, s manje gostiju, ostvariti više prihode. Ja vjerujem da će u tome uspjeti jer Orco ima i znanja i love to realizirati, a planove koje su sa SUNH zacrtali i javno objavili sada i ostvaruju.
Ne znam zašto bi Hvar I Dubrovnik imali cijene kao npr Makarska ; Trogir ili Vodice.Ove dvije destinacije i trebaju biti elitne pa tko ima novaca neka plati hotele u Dubrovniku i Hvaru , a tko to ne može ,ima privatni smještaj i lošiji hoteli koji čekaju i takve goste.
Nekome ova dionica ne vrijedi, nekome vrijedi…
Jean-Francois Ott, predsjednik Orco property grupe:
Trenutačno ste u fazi ulaganja u objekte Sunčanog Hvara. Imate li izlaznu strategiju?
– Nikad nemam izlaznu strategiju. Nismo ušli u Sunčani Hvar da bismo ga prodali. To je jedinstvena kompanija, na jedinstvenom otoku. Unikatna je, a takvi se unikati ne prodaju. Što bismo bolje kupili za novac dobiven prodajom Sunčanog Hvara? Od Venecije do Kaira nema nečega sličnog. I mi iz Orco grupe imamo konkurente na svjetskom tržištu. Ne bih želio da netko od njih sutra na Sunčanom Hvaru ostvaruje profit.
http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=22053