ja ne vidim nigdje problem. neka platimo jamstva pošto smo za njih garantirali. poslije toga neka bilo tko preuzme naš udio za 1 kn i neka garatiraju svojom imovinom (vlasnici, sdp, ids ma svi hoštapleri koji se kunu u brodogradnju) za daljnje poslovanje hrvacke brodogradnje. ja ne vidim gdje je tu problem? onaj tko preuzme priču mora minimalno 10 godina garatirati za poslovanje jer je u suprotnom država prva da se naplati iz eventualne imovine. ( da poreznim obveznicima vrate bar dio otetog). ma i 5 godina. Znači sva zarada i blagostanje vlasnicima i dioničarima ali u slučaju katarze (koja se sigurno neće desiti jer je to hrvacka brodogradanja i mi najbolje gradimo i prodajemo brodove) država se prva naplaćuje od bilo čega.
Premijer spominje nekakva “dodatna rješenja” kao da investitori u najmanju ruku čekaju ispred njegove kancelarije da daju nove ponude za Uljanik. Jedino moguće dodatno rješenje u ovom slučaju je poslati policiju da privede štrajkaški odbor i tako hitno omogući kooperantima pristup u brodogradilište kako bi što prije dovršili Scenic Eclipse kruzer i kako bi se jaružar konačno mogao otegliti i dovršiti u Trstu, kako je brodovlasnik i tražio. Sve drugo znači nove tužbe i nove odštete koje će na kraju opet morati platiti porezni obveznici jer Uprava i štrajkaški odbor nemaju prebijene pare, a brodovlasnici sigurno neće još dugo trpiti anarhiju koja trenutno vlada u Uljaniku. Brodove su već platili, a nekakva rulja im onemogućuje pristup istima – takvo uzurpiranje privatnog vlasništva na ovim prostorima nije viđeno od 1945.